Duší celkem: 899
Přítomných duší: 6
V krčmách: 1

      Online hry
      O tom co zrovna paříte v online světě.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  35  >>

       
        Drako
        18:58:30  22. května 2015
      A co takhle Attila Total war? Ano hodně DLC taky, ale stejně


       
        Elanius
        23:04:23  21. května 2015
      Já osobně měl rád atmosféru Napoleona a třeba říci, že jeho vývoj v druhém Shogunovi mi téže nepřišel tak špatný.....tím horší to je, že právě v momentě, kdy všichni očekávali konečné dosažení "dokonalosti", v níž bychom skutečně dostali komplexní herní systém, svět do nejmenších detailů, skvělou grafiku a bojiště s tisíci skutečně bojujících vojáků........"Creative" Assembly náhle totálně obrátilo směr.

      Za zajímavost stojí i to, že zřejmě kvůli nátlaku na co nejdřívější vydání, amatérskými nadšenci vytvářené "módy" většinou obsahují nesrovnatelně lépe a historicky správněji vyhlížející jednotky než ty stvořené "profesionály".
      Upřímně, rozdíl mezi Warhammerem bych v tomto případě nevnímal jako stěžejní.

      Ano, "Kulturní balíčky" jsou děsivé tím spíš, že veškerý jejich obsah byl původně slibován již do základní hry....


       
        JokerS
        21:59:18  21. května 2015
      Nemá to náhodou být do světa Warhammeru?


       
         Kosi..
        21:57:48  21. května 2015
      Third age mod na MTW2 byl (je) výbornej, ale takovej SHOGUN:2 - ten tenhle koncept teprve vymazluje do blyštivýho krystalu, myslím si. Tam to sedlo.


       
         Rohi
        21:55:51  21. května 2015
      Osobne hrám Medieval 2 s módmi Stainless Steel a Third age MOS (to je mód na mód :D) a je ich kopa, podľa mňa posledné hrateľné TW. Hlavne za tie ich Culture packy by som defenestroval celé štúdio.


       
         Kosi..
        19:43:20  21. května 2015
      ...brutálního zjednodušování herních mechanik a silnějšímu přerodu na "arkádový model". = SOUHLAS!

      To, co píšeš, je plošná záležitost, některý hry se kvůli tomuto ani NEDAJÍ hrát.

      Nejsou to už hry, ale spíš cosi mezi filmem a držením šipku dopředu, kde téměř nelze umřít, něco pokazit nebo se dokonce zaseknout, aby člověk musel popřemejšlet jak / kudy dál!

      - Na to by se jim ale většina "hráčů" vysrala, páč by se ňákej jantar moch cítit méněcennej, že mu to nejde a že neví jak dál.

      Herní mechanismy dnes už hrajou druhý housle, stačí grafika a liniovej level design, celej mainstream spokojenej. A pár "nás" si může nadávat jak chce.

      Příklad: Oblíbenost série CoD.


       
        Elanius
        19:19:18  21. května 2015
      Myslíš? Ony jsou podle mnohých na místě obavy z pokračujícího brutálního zjednodušování herních mechanik a silnějšímu přerodu na "arkádový model". Sám se totiž obávám, že RTW II sice propadlo u hráčů, co do zisků ovšem tisíc a jednou placenou službou nahradilo ztráty a SEGA se "nepoučí".


       
         Guner
        18:47:34  21. května 2015
      Warcraft Total War? Pecka


       
        Elanius
        17:34:58  21. května 2015
      Vzhledem k značnému Multiplayerovému zaměření sem jen ze zvědavosti mrštím otázku: Jaký máte vy názor na přechod herní série Total War z reálné historie do světa Warcraftu, případně naděje na kvalitu zážitku po, přiznejme si to, dost katastrofálním zklamání a komercializaci Rome II: Total War?


       
         Guner
        16:59:04  21. května 2015
      hellshare, uloz.to to používam ja miesto torentov (Ale ja tam mám platené účty, takže preto.)



      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).