Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  157  >>

       
        Juker
        14:16:03  16. března 2009
      Když se podíváte třeba na systém The elder scrolls...

      levely tam sice jsou, ale v podstatě naprosto zbytečně... hlavní podstata je "co dělám, v tom jsem lepší" ...

      takže mi nic nebrání trénovat s mečem, kouzlit a ještě se plížit a krást...
      navíc to můžu krásně kombinovat...

      ani level, ani povolání a jak to krásně funguje

      a jestli se někomu nelíběj úrovně jednotlivejch dovedností, tak už je to trošku složitější - i tak se dá hrát samozřejmě, ale chce to rozumné lidi, pro které je RPG něco jiného než házení 1k6 na zranění a 2k10 na procenta


       
         Biotroll
        14:10:41  16. března 2009
      Nechápu, proč se všichni (no dobře většina) omezují na levely. Systém úrovní je rozhodně něco, co mi nesedne ať se s tím dělá cokoli. Co je tak těžké na pochopení na tom že onen David Ploc je prostě vrcholový boxer, protože boxuje pravidelně a cvičí a vím já co ještě a já jsem lama z vesnice, která proti němu nemá šanci, protože boxerský rukavice jsem viděl jen za výlohou. Zdravý rozum už asi vymřel úplně. Přiznejte se, jak moc hrajete na osobní deníky tady na DAčku? Hážete kostkama na všechno? Sepisujete si poctivě životy, zlaťáky a magenergii? Já se přiznám, že tyhle věci jsou mimo mě. Jediný co z deníku jakž takž používám jsou hodnoty pro sílu, obratnost atd. a to z toho důvodu, že jsem své hráče varoval že to tak bude. Podle mě se dá ale většina dovedností a schopností postavy najít v její historii a tam se neřeší jakej je level. Až mi někdo řekne, co jsem tady a teď za povolání a jaký mám level a bude to doopravdy jednoznačné tak se tomu systému podvolím. Do té doby nejspíš budu protestovat.

      PS: Psáno v rychlosti ve škole za průběhu písemky, takže tak.


       
        Kelghor
        13:52:42  16. března 2009
      Vexar: Takže ty jsi teď uplně stejně dobrej boxer jako na příklad David Ploc (český vrcholový boxer) protože se nehraje na úrovně? On má jen víc možností jak nad tebou vyhrát???

      Já tomu furt nerozumím... fakt Takej boxer je prostě mnohem vyšší lvl v tom co dělá... a kdyby měl nějakej osobák, tka by tam bylo jednoznačně vidět, že je na mnohem vyšším lvlu než ty...


       
        Vexar
        13:45:00  16. března 2009
      MZbynda: Stačí jeden vykřičník.
      Rozdíl mezi postavou na první úrovni a té na vyžší je jen v počtu možností jak něco vyřešit.
      Válečníkovi se může podařit seslat ve zbroji stejné kouzlo, ale bude to pro něj výrazně těžší. Proč by hraníčáři přesvědčení nedovolilo kouzlit blesky? Pokud jde o to že by tím mohl porušit přírodu kolem, tak existují třeba taky lokace jako města, velehory, jeskyně, kde nic takového nehrozí.
      Kouzelník by zvíře spíš ovládl než omámil, má to tak jednodužší. A každej útok ze zálohy má větší násobitel, ne jen ten zlodějův.


       
         Sniper
        10:39:00  16. března 2009
      Ad tvorba příběhu: u mě dle nápadu, chutě, potřeby... na reálné hraní mám jinou přípravu a styl než na online, pro jednoho člověka se to také kardinálně liší vůči 4 hráčům a to by bylo dosti jiné než pro 8 hráčů.

      Chce to nápad, připravenou sérii scén (což je trochu jiné než co Yenn popisovala u vzorové "adventury" - bere si to ěnco z ní a něco z volného hraní) a hlavně najíét vytrvalé hráče co podpoří i mě jako PJe (to je fakticky nejtěžší).


       
      (uživatel smazánMZbynda
        10:30:16  16. března 2009
      Vexar: Nemůžu s tebou vůbec souhlasit, náhráno mám v RPG hrách roky a vždycky bude rozdíl mezi postavou na první úrovni, oproti jakékoli vyšší úrovni...
      Pokud jde o mutiple povolání, je to normální, ale nemůžeš chtít po válečníkovi, aby čaroval v brnění stejná kouzla na první kouzelnické úrovni, jako pravý kouzelník na první úrovni, nebo aby procento seslání kouzel bylo stejné, stejně jako hraničář nebude kouzlit blesky, protože mu to jeho přesvědčení nikdy nedovolí, ani kouzelník nezvládná omámit zvíře, aby se k němu přidalo..., jako bys učil barda zlodějskému útoku ze stínu, nikdy by ho nezvládl!!!!


       
         Lutus
        23:22:05  15. března 2009
      Hehe... pamatuju si, jak jsem kdysi při hraní naživo sepsal hráčům celou kroniku jednoho městečka (pravda hodně stroze a jistá část byla rozpita, takže nešla přečíst, abych to období nemusel vymýšlet). Pak jsem ji hráčům vrazil do rukou, s tím, ať si dané informace najdou sami a ne postavy. Zběžně na to mrkli a vykašlali se na to - číst se jim to nechtělo :D To byl asi největší extrém v přípravách... ale to jsem byl ještě mladej, nadějnej třináctiletej nadšenec :D


       
        Kelghor
        23:02:44  15. března 2009
      Yenn, Lutus: S tím souhlasím... jak jsem udával příklad "Perníková chaloupka" stačí vědět že je v lese a při nejlepší příležitosti ji tam podstrčit... Co se stane v chaloupce je nevyspitatelné, třeba kroll sní komín... a pak se v ní bude špatně topit.. nebo si hobit s ní postel... každopádně na 4-5 hodin hraní off to stačí, popřípadě přihodíme nějakou další instantní ingredienci... vyplníme hráčovo přání ,....


       
         Lutus
        22:12:41  15. března 2009
      Manipulovat s osudy hráčů tak, aby si mysleli, že je to dílem jejich rukou je právě to co mě baví :) A taky teď už nedělám zas až tak adventursky složité příběhy. Kolikrát stačí prostě někam dojít a do cesty jim dát dvě, tři překážky... trochu si zablbnou s charakterama a mám hned půl roku hraní :)


       
         Yenn
        22:07:30  15. března 2009
      Já už dneska obvykle příběh dopředu neplánuji. Mám prostředí s určitou atmosférou a v něm několik NPC - tam postavy vypustím, a ať si poradí, jak umějí. Většinou mají nějaká svá přádní, cíle... A příběh se tvoří za pochodu. Samozřejmě mám předpřipravených několik vedlejších linií, které se dají kdykoli použít. Ale questy, kde je předem dané, že nejdřív se musí dojít támhle pro onohle a to pak donést onam a smontovat to s tuhletím, skočit to od támhletoho kouzelníka nechat magicky zaklít a pak to jít celé hodit do Orodruiny, to už mě nějak pustilo
      Příběhy s dopředu promyšlenými zápletkami se mi totiž obvykle stejně zaseknou, pokud vyloženě nehraju za hráče, a vyvinou se nakonec úplně jinak.



      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).