|
Původně jsem to tu nechtěl psát, ale když už to tu zmínil Rohi:
Ve Warcraftu 3 je Arthas hodnej, když hraješ za kampaň lidí. Na konci najde ale meč Frostmourne (Mrazivý smutek) a kvůli němu umře ten trpaslík. Muradin se jmenoval?
Každopádně následuje video, kde zabije svýho tátu a pak hraješ za nemrtvý s Arthasem jako nemrtvým pánem... Chvíli je Arthas trochu zmatenej a ostatní nemtrvý nemá moc rád, každopádně je to záporák jako prase...:D
Co se týká původního tématu, tak mi opravdu asi nenapadá nikdo, kdo by byl nejdřív hlavní zlej a pak hlavní dobrej... Protože popravdě, potom by to nedávalo smysl. Většinou to máš jasně daný, máš hlavního hrdinu, hlavního padoucha a pak ty okolo. O těch okolo se počítá, že postupně většina z nich umře a na konci umře hlavní padouch (nebo se z něho stane hodnej, dobrák umře málokdy).
No a kdyby se z hlavního padoucha měl stát hlavní dobrák, tak to znamená, že původní dobrák by musel s největší pravděpodobností umřít. Ale proč by se pak z padoucha stal dobrák? To by tam musel bejt další záporák a celý by to muselo bejt ještě víc zamotaný...:D Jelikož to je moc složitý a na film by to bylo pro hloupé americké kapitalisty moc nepochopitelné, tak to nikdo neudělá...:D
|