Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  69  >>

       
         Alim_Thor
        08:41:31  4. října 2010
      Jakub.S: nevidím důvod, proč bys nemohl.
      Ostatně taková npc, by byla zajímavým námětem... Proč to vlastně dělá? Kde se tady ta CP vzala... Jo jo, na to by bylo pár zajímavých témat


          21:48:16  3. října 2010
      Jakub: Pak podle mě není moc co řešit. Skládejte hádanku ze snů. Je to typická vlastnost, ale když to hodíš postavě, která moc s ostatními nekomunikuje a nechá si to nějaký čas pro sebe, dostane to jiné grády.


       
        Jakub.s
        21:46:44  3. října 2010
      Takže postupně :D
      Aky, shodou náhodou bude mít v tom questu jedna postava sem tam nějakou vizi, která jí ukáže možnou budoucnost, která lze změnit.
      Stranger: Rozhodně to nebudou věštby typu "Když půjdeš doprava, uvidíš masožravýho slona, takže tam nechoď", ale spíš právě různý nápovědy v hádankách, protože Osud je intrikán atp.


       
         George
        21:40:54  3. října 2010
      Jakub.s: to není nic proti vůli hráčů. proti vůli hráče je, když mu hraješ za postavu a on to nechce.


          21:39:35  3. října 2010
      Jojo, buď tak, jak píše Aky, nebo třeba nějakou hádanku, aby to bylo nejasný. Pokud za nima přijde nějaký Osud a řekne jim, co se stane, když půjdou doprava, nebo co se stane, když vyrazí doleva a pak už ponechá volbu na nich, není to ono... A musím říct, že mě osobně by to jako hráče ani moc nebavilo. Když jim z toho uděláš něco, na čem musej pracovat, co musí uhodnout, co si můžou vyložit na deset jiných způsobů, což je zmate, je to mnohem zábavnější... I číst pak pochody jejich myšlenek :D


          21:37:27  3. října 2010
      Jakub: Když už je chceš nějak vést podobným stylem, tak bych spíš někomu dala do snů vize. Ale jen kusé. Dostanou tím další věc, kterou se mohou zaobírat.


       
        Jakub.s
        21:33:41  3. října 2010
      George: Právě proto, aby to nebylo moc násilné vůči vůli hráčů.


       
         George
        21:30:52  3. října 2010
      Jakub.s:

      Proč bys to tam mít nemohl?


       
        Jakub.s
        21:29:26  3. října 2010
      Rozhodně by to nebylo tak, že se znenadání objeví Osud á la deus ex machina, řekne: "Ty jdi sem, Ty jdi tam, Ty udělej tohle nebo umřeš a Ty pojď se mnou nebo taky umřeš!", to určitě ne


       
        Jakub.s
        21:28:11  3. října 2010
      Ale vždyť oni se mohou rozhodnout, zda "věštbě" vůbec uvěří, jak k ní přistoupí a jestli ji vůbec naplní.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).