Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Jakub.S: nevidím důvod, proč bys nemohl.
Ostatně taková npc, by byla zajímavým námětem... Proč to vlastně dělá? Kde se tady ta CP vzala... Jo jo, na to by bylo pár zajímavých témat
Jakub: Pak podle mě není moc co řešit. Skládejte hádanku ze snů. Je to typická vlastnost, ale když to hodíš postavě, která moc s ostatními nekomunikuje a nechá si to nějaký čas pro sebe, dostane to jiné grády.
Takže postupně :D
Aky, shodou náhodou bude mít v tom questu jedna postava sem tam nějakou vizi, která jí ukáže možnou budoucnost, která lze změnit.
Stranger: Rozhodně to nebudou věštby typu "Když půjdeš doprava, uvidíš masožravýho slona, takže tam nechoď", ale spíš právě různý nápovědy v hádankách, protože Osud je intrikán atp.
Jojo, buď tak, jak píše Aky, nebo třeba nějakou hádanku, aby to bylo nejasný. Pokud za nima přijde nějaký Osud a řekne jim, co se stane, když půjdou doprava, nebo co se stane, když vyrazí doleva a pak už ponechá volbu na nich, není to ono... A musím říct, že mě osobně by to jako hráče ani moc nebavilo. Když jim z toho uděláš něco, na čem musej pracovat, co musí uhodnout, co si můžou vyložit na deset jiných způsobů, což je zmate, je to mnohem zábavnější... I číst pak pochody jejich myšlenek :D
Jakub: Když už je chceš nějak vést podobným stylem, tak bych spíš někomu dala do snů vize. Ale jen kusé. Dostanou tím další věc, kterou se mohou zaobírat.
Rozhodně by to nebylo tak, že se znenadání objeví Osud á la deus ex machina, řekne: "Ty jdi sem, Ty jdi tam, Ty udělej tohle nebo umřeš a Ty pojď se mnou nebo taky umřeš!", to určitě ne