Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  169  >>

          16:04:50  20. února 2009
      Teď jsem s kámoškou rozebíral to, že když se postavě stane něco špatného, takže prý to může být ovlivněno i špatným vztahem mezi PJ a hráčem. Myslíte si, že by se vztah PJ a hráče měl zobrazovat i v questu?


          14:35:27  20. února 2009
      Guner: Já myslel, že teď je řeč o rozdělení přesvědčení ala ADnD (a v ADnD tohle rozhodně neplatí)... I když možná ani v DrD bych s tím nesouhlasil, příp. se mi to zdá jako moc silné slovo...


       
         Guner
        14:31:52  20. února 2009
      Fanatizmus = Lawfull


          14:30:43  20. února 2009
      Vexar: Brát chaos jako špatnou stranu je klasické nepochopení. :) Většina lidí si myslí, že: zákon = řád a chaos = porušování řádu za každých okolností (jak už zde bylo ostatně řečeno - tím se pak vymyslí jen jiný druh řádu). :) Takže jim z toho pak vyjde, že chaotická postava automaticky porušuje nějaké zákony. Což může dělat třeba v našem světě neustále jen nějaký extrémní druh postavy. Což je taky docela častý jev v diskuzi - vždycky se vezme nějaký nereálný fanatik a na něm se prokazuje neexistence celého přesvědčení. :))

      Každopádně na tom Sniperově se mi líbě právě ta provázanost se světem (na kouzla je to fajn příklad toho, co jsem psal kdesi vzádu), i když s mnohým nesouhlasím. :)


       
         Vraashar
        14:25:26  20. února 2009
      Vexar:

      en.wikipedia.org/wiki/Alignment_ (Dungeons_%26_Dragons)

      Chaos se vždy nebere jako zlo. (viz hlavně příklady - třeba Chaotic Good Robin Hood)

      EDIT:
      Odkaz zase nefunguje. Prostě si na té stránce vyberte přesvědčení v Dungeons and Dragons)


       
        Vexar
        14:19:49  20. února 2009
      Řád a chaos jsou dvě strany stejné mince. Mně by třeba spíš zajímalo proč se třeba chaos bere jako zlá strana. To že poruší nějaké zákony je způsobeno tím že své vlastní považoval za důležitější. Na tom není nic špatného nebo ano? Chaos sám o sobě představuje nepředvídatelnost a změnu. Na tom také není nic zlého. Možná nebezpečného a strach budícího, ale ne zlého.

      Na přesvědčení je třeba se koukat z více směrů. Jedno přesvědčení, určené dle chování postavy a jejích činů, těch kterých bylo víc a ty které považuje ona sama za závažnější
      a poté druhé, to které o ní mají lidé kolem. Pro účely artefaktů a podobných zkoušek se použije první, a pro účely interakce to druhé.

      Pokud jde o to jak použít přesvědčení ve hře, myslím že by se zcela dobře dali i zrušit. Po čase hraní každý vypravěč jakž takž zná povahu svého hráče, čím déle hrají tím lépe samozřejmě, a proto by pro tyto účely sám měl být schopen po promyšleném úsudku použít vlastní úpravný koeficient.

      A pokud je hráč nový a ještě se moc neznají, tak se může položit několik jednoduchých otázek. Z toho se dá dobře odvodit jak bere zlo, dobro i ten chaos který je prostupuje všechny. Skutečných neutrálů je opravdu jen málo, ačkoli si to přesvědčení dost lidí dává. V takovýchto otázkách by se to mělo právě projevit.


       
         Guner
        14:17:03  20. února 2009
      Kolaps: v poslednom príspevku si popísal DnD Lawfull Evil :)

      ale inak opak dobra kde dobro je pomáhať vždy druhým bez ohľadu na seba
      je škodiť druhým pre vlastné dobro Negovať treba celý výrok Ale to len taký detail :)

      Ja osobne presvedčenie beriem len ako nejaký záchytný bod, napríklad keď beriem ZkD postavu tak nepredpokladám že bude zabíjať ľudí lebo sa jej nepáčia. A pod. :)


          13:43:46  20. února 2009
      Kolaps: a pokud je to pro tebe nevýhodné, tak je to zároveň něco velmi velmi hloupého. A to se vyjadřuji velmi slušně. Každopádně je to závislost na pravidlech, jenom na jejich negaci. To dělali už libertini, to není nic nového.


       
         Yenn
        13:04:27  20. února 2009
      Kolaps: To, co popisuješ, naprosto není chaos, ale striktní řád, jen založený na trochu neobvyklém pravidle - povinnosti porušovat všechna ostatní (svým způsobem nižší) pravidla. Jde tedy o jasnou závislost na pravidlech a předvídatelnost.


       
         Kolaps
        12:56:29  20. února 2009
      Zarabeth:
      Dobrá. Pokud je chaos ignorace pravidel a vybírání si kdy je dodržím a kdy ne, co je pak, když pravidla porušuji z principu a chovám se proti nim i když je to pro mě nevýhodné. Tedy chovám se tak, že poruším pravidlo, přestože bych se tak bez jeho existence nechoval?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).