Duší celkem: 900
Přítomných duší: 6
V krčmách: 1

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  43  >>

          12:26:45  29. prosince 2010
      Obávám se, že kung fu a wu shu jsou dvě různá slová pro stejnou věc..Kung fu je používáno mimo Čínu, zatímco Wu Shu je termín oficiálně doporočovaný čínskou vládou :-)

      Takže jde říct, že Wing Chun /Wing tsun je stylem wu shu :)

      Ono eR Pé Gé bylo pojmenováno Wu shu právě proto,že vnáší prvek jisté drsností, který známe z klasických kung fu filmů..jejda, ale on je to teď vlastně wu shu film..

      Nicméně debatu na téma "Mé kung fu je pší než tvé kung fu..." rozbíhat nehodlám...Stejně proti zombies je to zbytečné, i když jste kněz.


          16:23:23  28. prosince 2010
      V "Můj vlastní svět - rady pro začínající PJe" bych přeci nezačínala debatu o kung fu a neodkazovala na posapokalyptické brůžo, ne? *úsměv* Ale jsem ráda, že to alespoň někoho nějak zaujalo


          16:14:17  28. prosince 2010
      Wu Shu je doopravdy styl čínského kung fu (to je mimo jiné i Wing chun, které se zaměřuje na těsný kontakt a boj rukama, doporučuji, je to skvělé umění), takže mě to zmátlo.


          15:05:40  28. prosince 2010
      Zarabeth, tady nejde o pojmenování čínského bojového umění s tím, že si myslím, že kung fu je nesprávný název pro wu shu, ale jistá si tím nejsem. Tohle je jeden z RPG stylů, takže něco jako třeba Dračí doupě a my na to nijak nepřišli.

      Napsal to jistý pan Daniel Bayn a nazval to Wushu Open - Starobylé umění akčního roleplayingu!

      To je jako kdybys mi zakázala nazvat povídku "Harakiri" a obvinila mě, že překrucuji pojem seppuka. *oči v sloup*


          14:56:58  28. prosince 2010
      Eeh, já nevím jak moc vy s tím vaším pokřivováním významů jste už pošpinili další slovo, ale wu shu je styl bojového umění kung-fu založený hlavně na boji nohama a akrobatických kopech. Radši se ani neptám jak jste vy na tohle přišli.


          14:50:18  28. prosince 2010
      Já nevím, co je wing chun, ale je to styl, kdy čím lepší popis, tím větší počet kostek a tím větší šance, že se ti daná věc povede. Je to styl, který do RP her vnáší styl amerických akčních filmů. To znamená, že kupa záporáků není žádný problém ani s jídelními hůlkami, tedy pokud umíš dobře popisovat. :o)

      Viz rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?f=196&t=5724



          14:27:43  28. prosince 2010
      Wu shu? To je něco jak wing chun?


          13:43:42  28. prosince 2010
      Ty jo, musím vám říct, že se mi ten Wu Shu styl přes internet moooc líbí. Ale blbý je, že nevím, jak bych ho hrála s méně zkušenými hráči. Kdo má rád Kulhánka, tak doporučuji přečíst si příspěvky 25 - 28 v mém dobrodružství Písečná bouře. :o)


          15:28:01  20. prosince 2010
      ROZŠIŘOVÁNÍ OBZORŮ!!

      Smysluplnost volby (1 hodina) - Kdy příliš rozhodování škodí? Může být lepší hra nalinkovaná PJem?

      Myší nebo mečem? (1 hodina) - Virtuální hraní versus hraní naživo. Jak to skloubit a jak k tomu přistupovat? Co je komu bližší? Jakou volit strategii ve vedení dobrodružství a přístupech?

      Jak se nezmrzačit u počítače - Počítače se staly běžnou součástí našeho života. Každý podvědomě tuší, že jejich používání našemu zdraví zrovna neprospívá. Ale jak moc? Může pár hodin u notebooku denně skončit operací? Může být i hůř? Přednáška plná černého humoru a děsivých proroctví, která se týkají Vás!

      Setkání u pyramid: Mumie, Démon a hrnek kafe - Myslíte si, že ve Světě Temnoty žijí krom smrtelníků už jen upíři a vlkodlaci? Že mumie jsou zafáčované zombie, které honí archeology? Že správný démon je zlý satanáš s rohy a kopytem? Chyba lávky! Chcete vědět víc? Přijďte si poslechnout, co říkají ti, o kterých se jinde nemluví!

      O elfech a netvorech trochu jinak - Horror a pohádka. Motýlí křídla a hnisající rány. Protiklady dělí v ulicích velkoměst často jen krůček a temné kouty skýtají úkryt elfům stejně jako deformovaným zrůdám. Nahlédněte s námi do pravidel Changeling:the Lost a Promethean:the Created a spatřete WoD z perspektivy, o které jste ani nesnili.

      DON’T REST YOUR HEAD! (Neusni!) - New weird indie RPG Freda Hickse vás zavede do uliček Šíleného Města, po jehož ulicích se prohánějí noční můry těch, kdo nemohou usnout. Hrdinové trpící nespavostí se v něm snaží napravit svůj život dřív, než zešílí nebo padnou únavou. A co vy? Jak dlouho vydržíte nespat?

      Čórknuto zde (...).eblog.cz/category/program/anotace


          12:15:58  15. prosince 2010
      bych to rozšířil...

      Shadowrun 2.ed, 3.edby FASA corp, později Wizkids

      Cyberpunkově - magický svět blízké budoucnosti plný úplně všeho. Od orků a elfů po draky a démony, samopaly, rakotomety helikoptéry, drogy, matrix..prostě všechno. Shadowrun není svět na hrdiny, spíše na kriminálníky.

      Výhody

      -Každopádně první systém, který jsem potkal, který netrpěl na class system (jasně, i GURPS dává volnost, ale v té době zde nebyl).Ono se sice vyprofilujete a nesmysly nefungují, ale jsou možné, že. Aneb konečně můžete mít kouzelníka s raketometem!
      -Druhá edice byla vydána v češtině, v dnešní době docela už sběratelská záležitost.
      -Kladem je i jednoduchý systém základní hry - počítání úspěchů proti cílovému číslu.
      -To,že všichni mají stejný počet HP,zde čtverců a umírá se velmi rychle:D
      -Mezi klady patří propracovaný svět, spousta vydaných materiálů (spíše k stažení dneska). detailně propracované záležitosti.

      Nevýhody

      -Velké množství kostek
      -S všemi dodatky a sourcebooky velmá možnost kombení
      -Svět, který může být místy nereálný a přesložitý.
      -Některé části pravidel jsou mimo a štěpí team /Matrix/

      All flesh must be eaten...

      Jedná se o funny systém, vytvořený převážně pro fanoušky zombie horrorů a tohoto žánru obecně. Ano, AFMBE se točí okolo...zombií, zombií a zombií.
      Systém jako takový je variace na D20, zde D10 (víceméně systém roll + modifikátor).
      Zajimavé je, že hra podporuje výměnu kostky za balíček pokrových karet. Hra nabírá trošku jiných měřítek, když si vidíte na kostku!
      Samotná základní pravidla nabízí řadu typicky zombie hrdinů-archetypů (Roztleskávačka, Policajt, Věděc, Týpek z videopůjčovny, Gothic chick), univerzálně kompatabilní pravidla pro tvorbu zombies (opět archetypální settingy světů jako Virus, Mimozemšťani, Ozáření a Mein Zombies) plus všechny ty nesmysle okolo.

      Výhody

      -Zombies! Zombies!
      -Je to celé veselé a hravé, systematicky to asi nikoho ničím nepřekvapí.
      -Nekomplikovaný, vykradený systém, který pochopí asi každý kdo měl co do činění s D20
      -Balíček karet, ten celou hru staví trošku na jinou úroveň taktiky
      -Dobrý GM z toho dovede udělat horror i komedii..

      Nevýhody

      -Asi zombie. Pokud nejste fanoušci tohoto žánru, AFMBE není nic pro vás.
      -Klasické nevýhody standartních systémů


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).