Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  22  >>

          00:15:45  12. listopadu 2015
      Následující návrh se týká úpravy způsobu, kterým postavy získávají zkušenosti, který mi nepřijde zrovna optimální.

      Současný systém je nastaven tak, že ačkoli v příběhu postava pokročí třeba jen o 10 dní, může získat např. 10 úrovní, ačkoli se skutečně třeba jen válí, a nic, co by ji mentálně, nebo fyzicky zocelilo, nepraktikuje.

      To může vést k tomu, že v questu, který je určen pro postavy nováčky, se z nich zničehonic stanou ostřílení hrdinové, kteří jsou velmistři kdečeho.

      Samozřejmě se tento fakt dá ignorovat, ale to, že se vyskytuje, je bohužel jasným důkazem toho, že se systémem je něco špatně.

      Dle mého názoru je na vině sloučení dvou naprosto rozdílných věcí - odměny pro hráče a odměny pro postavu.

      Rozumnější by podle mě bylo, pokud by se zachovalo stávající hodnocení hráče, ale v dalším kroku by bylo pro PJ vyžadováno i hodnocení postavy, které by vedlo k faktickému přidělení zkušeností postavě za činnosti popsané v příspěvku.

      Představuji si to tak, že by z hodnocení hráče PJ přiřadil dle svého uvážení část bodů jako zkušenost postavě a zbytek by pak dostal hráč ve formě BZ.
      Např. příspěvek ohodnotím A-, ale protože se postava nijak moc nezocelila, dám jí jen 2 exp a zbytek pak připadne hráči jako BZ.

      MH a VH by to neovlivnilo - stále by zůstaly hodnocením aktivity, tedy hodnocením hráčů (ačkoli MH a VH mi přijdou spíše jako okrajová záležitost).

      Naopak získávání zkušeností postav by se tím mohlo mnohem více zreálnit a navíc by PJ lépe mohli kalkulovat s tím, co od dané postavy mohou očekávat.

      Zároveň s tím, by pak bylo vhodné omezit přidělování BZ postavám v questech, tak aby bylo nutné potvrzení daného PJ (např. s tím, že pokud by neaktivní PJ přidělení nepotvrdil, BZ by se třeba po týdnu vrátily zpět hráči).

      Tedy - pokud by se hráč domluvil s PJ na úpravě/rozšíření historie postavy, přiřadil by postavě BZ, které by jí kupříkladu i zvýšili jednu, nebo více úrovní a doplnil jí případně dovednosti, na kterých se s PJ dohodl.

      Samozřejmě se to přilití zkušeností dá řešit čistě i v příběhu (znovunabytí vzpomínek po amnézii, skutečné posílení odněkud zvenčí v duchu Legendy DA) - ale to už je samozřejmě na samotných PJ.

      Samotná změna by neměla být moc pracná a přínos, odstraňujícím určitou nedomyšlenost aktuálního systému, by mohl být docela velký.


       
         Bizarro
        16:52:45  11. listopadu 2015
      Zdravím,

      dnes cestou autobusem jsem dostal takový hodně smělý nápad. Uvažovalo někdy DA o tom, že by založilo vlastní webový blog? V kombinaci s vhodným využitím sociálních sítí mi to přijde jako poměrně efektivní způsob propagace, který je navíc zcela zadarmo.

      Samozřejmě je otázkou, jestli by se našli pravidelní přispěvovatelé článků a zda má DA vůbec dostatek témat k tomu, aby se takový blog dal dlouhodobě udržet. Blogovací stránka bez pravidelného obsahu je samozřejmě k ničemu.


       
         Astralien
        22:06:39  10. listopadu 2015
      Když jsme u Krčem, jak máme super funkci vypsaní šeptání, šla by udělat podobná na vytáhnutí jen skla? Když sklo jede pomalu, ale mám do toho i jen 2 rychlejší šepoty, zapomínám na sklo, ztrácím souvislosti.


       
         Hrun
        22:38:05  6. listopadu 2015
      Kragh, Kosi, mrkněte na fórum Vykované práce.


       
        Kragh
        20:44:04  5. listopadu 2015
      Nešlo by udělat, aby se při rozepsaném příspěvku při kliknutí na nějaký odkaz (nebo např. backspace) otevřelo okýnko, jestli opravdu chceme opustit stránku? Ušetřilo by to hromadu času nám, co se občas překliknem :)


       
        Bakhita
        17:31:18  4. listopadu 2015
      nevim, jestli se to uz neresilo, ale nesel by nejak upravit bocni panel v krcme v mobilni verzi? momentalne se roztahuje na sirku nicku pritomnych uzivatelu, coz je v nekterych pripadech (zvlaste kdyz maji treba 5 ikonek pred jmenem) vic, nez je jeate citelne.


          19:46:17  11. října 2015
      Sám za sebe bych nebyl proti - občas taky postrádám pár kb navíc a musím kvůli tomu buď dělat obrázky černobílé nebo degradovat jejich kvalitu, což v mnoha případech není dobré ani v jednom směru.

      Chci se vás ale zeptat, kolik z vás by toto navýšení skutečně využilo. Stačí, když dáte mému příspěvku +, že jste pro navýšení a -, že to můžeme nechat tak, jak to je. :)
      Alespoň se uvidí kolik z vás by takovou změnu ocenilo.


       
         Kosi..
        19:09:23  11. října 2015
      Návrh:

      Zvýšit limit velikosti obrázku v Q ze 100 na 150, ideálně třeba 200 kB.


      Nejsem grafik, snad to dělám i blbě, ale když udělám "ručně" plánek (poměrně jednoduchej) vyfotím to (jen barevný objekty, žádný fotky) a udělám tak png a prásk má třeba 140 kB. Dost mě pak otravuje začerňovat některý části, aby se to dalo uploadnout.

      EDIT: nepoužívám samozřejmě foťák, ale dělám normálně screen obrazovky...



       
         Hrun
        13:05:58  25. září 2015
      Lordamen: Krátce - ne. Expování bych nechal tak jak je. Těch důvodů je mnoho a navíc byly zmíněny na postpatentu lidmi jako Khargarwargonsu, TorogTarkdacil, Rohi, Kanyapi, Keshick. Je pravda a rozumím tomu, proč to nepovažuješ za ideální. Odměňujeme tu vlastně konání hráče (jeho schopnost zahrát určitou situaci s určitým charakterem, posun, zábavnost), ne činnost postavy jako takovou. Přestože se expy pak přidělí té postavě, což je trochu rozpor.
      Pokud bys to chtěl ještě více probrat, rád bych třeba právě tohle téma viděl na fóru Hráči sobě. Myslím, že by bylo zajímavé probrat s tím spojený systém rozvíjení postav, který se v diskuzi na postpatentu také naťuknul.

      Lodka: Osobně mi přijde hodina jako dobrý kompromis. Tohle patrně měnit nebudeme.

      Guner: Zde to za mě napsal Petwald na postpatentu. Kamarádi jsou koncipováni jako soukromá záležitost a jako takovou ji chceme rozhodně ponechat.



       
         Guner
        08:30:12  25. září 2015
      Nebolo by možné vidieť, koho má kto v priateľoch tu na DarkAge?

      Keď mi nejaký hráč vypadne, ako teraz jeden hráč napísal, že bude na dovolenke do 19.9 a ešte stále sa na DA neprihlásil, tak by som mohol napísať, tým ktorý ho majú v zozname priateľov (alebo on ich) či nevedia o ňom niečo bližšie.

      Prípadne možnosť pridať si k profilu hráča, ktorý býva blízko ku mne, alebo ma pozná osobne a v prípade môjho "zmiznutia" bude vedieť čo sa deje. (Napríklad ako nedávno z jedným užívateľom, ktorý skončil nečakane v nemocnici a nebolo jednoduché to zistiť, pritom jeden užívateľ ho poznal osobne takže mi to nakoniec dal vedieť.

      Jednoducho nechcem vyhadzovať ľudí z questu kvôli neaktivite, ak sa im náhodou niečo stalo. (Dôvodov môže byť samozrejme XY)

      Ale ak to nejde tak nič no.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).