|
Osobně si myslím, že postavy, ať už jsou rozmanité či nikoliv, vždycky bude spojovat nějaká drobnost, ať už si to hráč připustí či nikoliv. Aby se postava dobře hrála, musí mít něco, co je hráči blízké a čím ho bude bavit si hrát. Postavu dělá zajímavou i způsob, jak se na ni hráč dívá a jak k ní přistupuje. Jestli si hraje s její mluvou, zkouší slang či nářečí. Nebo jestli si vyhrává s popisy různých zlozvyků, jako je těkání pohledem nebo tak.
Ze zkušenosti, kterou mám z živého hraní, můžu říct, že přesvědčení se udržuje dobře, když si jeden pokládá otázky typu čeho chci docílit? Mám reagovat na to či ono? Když ho nechám, aby mu to prošlo, zkusí to znovu? Chci, aby to zkusil znovu co nejdřív nebo aby mu to jen vrtalo hlavou? Když se začne mluvit na nějaké téma, utne to téma nebo se ho pokusí odvést na jiné téma nebo se aktvině zapojí? Bude konkrétní či nikoliv?
Tady po internetu se postava dodržuje mnohem lépe, protože člověk má čas si to rozmyslet. Osobně by mě nebavilo hrát za dokonalou. Tvá Yea mi přijde moc taková odhadnutelná. Jako postava bych jí měla tendenci děsně zneužívat a bavit se na její účet v tom smyslu, že když něco udělám, budu tušit, jak zareaguje. :oP
Ok, přiznávám se, nehraji moc za záporáky, ačkoliv, co si má postava obhájí v mysli jako dobré opravdu ne vždy je dobré. :o)
|