Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  119  >>

       
         Eugene
        19:59:51  21. listopadu 2009
      Já vím, že to bude znít divně po těch delších příspěvcích, ale nejvíce mě zaujal ten Zarabetin. Podle mě totiž zábavnost/nudnost postavy naopak může pořádně posoudit pouze a jen tvůrce, protože ji nejlépe zná, má s ní určité úmysly a vytvořil ji právě proto, aby se hraní za ni bavil. Teprve až sekundárně ze zábavy, kterou dává tvůrci (pokud tvůrce je tedy zároveň ten, kdo za ní hraje, ale tenhle předpoklad snad nikdo nenapadne) plyne zábava, kterou dává ostatním tím, jak působí na jejich potavy. Mluvím samozřejmě o kvalitních hráčích, ne o případě, kdy se dvanáctiletý kluk odkojený Jetixem baví hraním postavy Aragorna v dobrodružství "Aragorn se vrací jako čaroděj!!!". To je doufám též jasné. Každopádně si umím představit, že pokud mě bude bavit hrát absolutně obyčejnou postavu, bude pro mě a díky tomu i pro ostatní neobyčejná..

      EDIT: Snad nejsem úplně mimo téma, přečetl jsem jen asi dvaet příspěvků zpět :)


          13:09:08  21. listopadu 2009
      Osobně si myslím, že postavy, ať už jsou rozmanité či nikoliv, vždycky bude spojovat nějaká drobnost, ať už si to hráč připustí či nikoliv. Aby se postava dobře hrála, musí mít něco, co je hráči blízké a čím ho bude bavit si hrát. Postavu dělá zajímavou i způsob, jak se na ni hráč dívá a jak k ní přistupuje. Jestli si hraje s její mluvou, zkouší slang či nářečí. Nebo jestli si vyhrává s popisy různých zlozvyků, jako je těkání pohledem nebo tak.

      Ze zkušenosti, kterou mám z živého hraní, můžu říct, že přesvědčení se udržuje dobře, když si jeden pokládá otázky typu čeho chci docílit? Mám reagovat na to či ono? Když ho nechám, aby mu to prošlo, zkusí to znovu? Chci, aby to zkusil znovu co nejdřív nebo aby mu to jen vrtalo hlavou? Když se začne mluvit na nějaké téma, utne to téma nebo se ho pokusí odvést na jiné téma nebo se aktvině zapojí? Bude konkrétní či nikoliv?

      Tady po internetu se postava dodržuje mnohem lépe, protože člověk má čas si to rozmyslet. Osobně by mě nebavilo hrát za dokonalou. Tvá Yea mi přijde moc taková odhadnutelná. Jako postava bych jí měla tendenci děsně zneužívat a bavit se na její účet v tom smyslu, že když něco udělám, budu tušit, jak zareaguje. :oP

      Ok, přiznávám se, nehraji moc za záporáky, ačkoliv, co si má postava obhájí v mysli jako dobré opravdu ne vždy je dobré. :o)


          15:50:21  12. listopadu 2009
      No, já se snažím osobně o to, aby každá postava byla jiná. Je to zábavnější :) Někde mám ledovýho kliďase, jinde mám bombu před výbuchem. Jindy zase tichý tip a pak někdo, kdo tu klapačku nezavře (viď, Bizi :D ). Je to podle mě mnohem zábavnější způsob, než jedna postava, s jedním charakterem, jen s jiným jménem.


       
         Bizarro
        15:45:33  12. listopadu 2009
      Já to beru tak, že pokud je postava nudná = nebaví mě hrát, ale to je jedno :)

      Každopádně musím sám říci, že jsou mé postavy dost (dle mého amatérského názoru ) rozmanité na to, že mě baví hrát všechny bez ohledu na přesvědčení.

      edit: ale záporáky mám radši


          13:17:00  12. listopadu 2009
      OK, tak jinak - za Yeu mě baví hrát.


       
        Vexar
        11:19:09  12. listopadu 2009
      Pokud tvůrci přijde postava nudná tak nepřežije aby se zapsala do dějin.


          10:37:09  12. listopadu 2009
      Vstoupila bych do toho s drobnou poznámkou, že to, jestli někdo je, nebo není nudný, by měli hodnotit spíš ostatní, než tvůrce...stejně jako některé další aspekty.


          02:36:17  12. listopadu 2009
      Má Yea veskrze kladná je, ale nudná... ne, nudná nikdy. Možná malinko psychicky labilní, ale zásadně dělá vše pro dobro ostatních. Hluboce pokorná, hluboce věřící, vnímavá - a nápadně inteligentní. Ale možná je to i tím, že ji mám dost propracovanou. A navíc je na ní skvěle vidět, jak pracuje osud - vážně a beze srandy. Za záporáky hrát neumím, ještě tak neutrál.

      Myslím, že lidská osobnost je natolik plastická, že je možné ji "rozepsat" do mnoha dílů, které dávají smysl samy o sobě, takže můj užvaněný hobit - bard je mnou stejně jako Yea.


       
         Yenn
        23:24:52  11. listopadu 2009
      Mně se naopak daleko hůř hrají veskrze kladné postavy, pokud nemají být nudné (a bojím se, že moje Velanna v 003. je oproti mým obvyklejším neutrálům a záporákům nudná k uzoufání).


       
        Vexar
        20:00:20  11. listopadu 2009
      Každý má přece občas chuť usmažit si pár cizích prstů k večeři či usínat za poklidného poslechu dětského pláče a jekotu mučených.
      Na ty prsty ale nějak nemůžu sehnat recept.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).