Duší celkem: 895
Přítomných duší: 4
V krčmách: 1

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  256  >>

       
         Perilan
        19:58:14  4. září 2008
      Jak můžeš hrát výhradně za dobro, když se specializuješ na fanatiky zla? :)) Jinak potlesk pro Patchese, skvěle podáno.


       
      (uživatel smazánMytrim
        17:12:04  4. září 2008
      Díky za poučení.
      Já se zpecializuji na fanatiky zla. Osobně hraji výhradně za dobro.


       
        Patches
        17:08:37  4. září 2008
      Mytrim: Achjo, to je furt dokola...
      Kdo říká, že zlé postavy musí nutně vraždit? Na světě je spousta "zlých" (a zde uvádím raději úvozovky, protože mluvíme o zle jako o přesvědčení a jikoliv jako o absolutním filosfickém či etickém pojmu) lidí, ale naprostá většina nikoho nikdy nezabila. Jsou to všichni ti sobci, kterým jde jen o sebe samé a jejich vlastní prospěch, občas mohou jen tak pro zábavu trochu zaškodit (zkomplikovat někomu život a pak třeba s pobavením koukat, jak se v tom ráchá a snaží se všechno spravit), občas vyhrožují lidem, co je naštvou, smrtí či alespoň ublížením na zdraví... Ale tím to ve většině případů hasne. Proč? Protože jen málokterý z nich je dost odvážný či šílený, aby riskoval, že mu to společnost vrátí.
      Jasně, dobrodruhové jsou trochu něco jiného, mají se smrtí často nějakou tu bližší zkušenost a i lepší žaludek, ale i když si vraždu nakrásně naplánují, vždycky se najde nějaká díra. Zvlášť ve fantasy, kde stačí sehnat kouzelníka, co umí číst myšlenky a vrah je odhalen. A popravdě být postava v družině, kde nějaká postava záhadně zahynula, tak odmítám jít s těmi samými do jakéhokoliv dalšího dobrodružství, dokud se nenajde viník... ostatně kdo ví, třeba bych mohl být další na vrahově seznamu.

      Zkrátka, jak už někdo kdysi v jednom článku o RPG napsal, "zákonně zlé postavy nejsou zákonně blbé". I ony si uvědomují (snad s výjimkou úplných šílenců), že jejich činy mají také nějaké následky a nebudou zbytečně riskovat vlastní smrt jen kvůli tomu super prstenu, co si ten lúzrovskej zmateně dobrej hraničář sebral z posledního pokladu.
      Je fakt, že trochu něco jinýho jsou situace, kdy se dvě postavy o něčem do krve pohádají a pod vlivem emocí může dojít i na zbraně. Zlé postavy mají určitě větší sklon řešit spory násilnou cestou. Ale jakmile k něčemu takovému dojde, tak není pro družinu problém se s takovou postavou vypořádat po svém - svázat a nechat na místě, odevzdat nejbližším zástupům zákona nebo rovnou zabít. Vždyť kdo by se chtěl tahat s člověkem, kterej mu právě zabil kamaráda?!


       
      (uživatel smazánMytrim
        16:48:09  4. září 2008
      Super nápad. Začínám uvažovat o tom, že bych v DrD zlou postavu použil. Uvidíme, jak se stím vypořádají :-) .


       
         Spinal
        16:41:13  4. září 2008
      Mytrim: Ale zlá postava ti může celkem dobře oživit quest. Teda podle mě.

      Škoda, že tady hraju prozatím nejhůř neutrál, ale těším se, až upíchnu jednu postavu. Pokud ji upíchnu


       
      (uživatel smazánMytrim
        16:36:14  4. září 2008
      Já osobně nehraji Darkage nějak dlouho, ale zlo prostě nemám rád. Nikdy není dobré mít zlou skupinu. Časem by se chtěli vyvraždit navzájem. Ještě horší je, když se mi setkali dobro a zlo. fanatik a fanatik...


       
         Lege
        20:15:39  3. září 2008
      No... já sem ve svym prvnim questu na Torchi, už si nevzpomínám kdo ho ved, padnul rukou jednoho ze spoluhráčů, když mi vrazil dýku do zad během potyčky s vlky. A z questu jsem byl vyhozen.


          16:58:45  3. září 2008
      Můj názor - pokud si PJ mezi "normální" postavy umístí nějakou zlou (*), tak by asi k tomu měl mít nějaký důvod a s hráčem spolupracovat - tzn. ho nemít urvaného ze řetězu. :)

      * Edit: Pokud je banda zlejch, tak bych nějaký skřetovský bodání do zad atd. klidně nechal být - dalo by to pořádnou atmosféru. ]:)


       
         Perilan
        16:47:12  3. září 2008
      Zákonně zlé postavy se především přetvařují, kolikrát si hrají na svatoušky a jen tak někoho oddělat není jejich styl. Tahají za nitky a většinou to nechají na někom jiném. Jsou ty šedé eminence v pozadí, nejde jim o to, aby se vědělo o jejich zásluhách, docela jim stačí, že to ví ony samy... je nepravděpodobné, že by ZkZ jen tak vraždila.

      Jak už řekli Alim nebo Lege, jednak lze tu postavu nějak "oživit" a poslat zpátky (samozřejmě ne tu samou, nějakou jinou, lze vnímat jako reinkarnaci, například), a pak taky záleží na tom, jak se rozhodne někdo toho druhého zabít.
      Pokud je hráč dobrý a někdo mu (třeba právě proto, že je dobrý ve smyslu kvality, protože ho prostě nemá rád a není tam žádný větší důvod) dá do pití jed bez vůně a chuti, je docela nespravedlivé ho za dobrou hru víceméně "potrestat". Takže jak řekl Lege, lepší je dát jí možnost záchrany. Nechat postavu umřít, pokud si smrt zasloužila, to ano. Způsobů řešení je hodně.
      Jiná věc je, když jde o rovný souboj, potom někdo vždycky prohraje - smrt, zranění, odchod z questu... tam je to vyrovnané a víceméně fér.


       
         Lege
        16:37:52  3. září 2008
      Podle mě záleží na úsudku PJ a hlavně na tom, jak hraje vrah/cíl. Pokud mi ale chtějí zavraždit důležitou nebo kvalitně zahranou postavu, rozhodně jí dám nějakou šanci se zachránit


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).