Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  10  >>

       
         Keshick
        17:19:26  27. března 2017
      Kdepak, podle pravidel expování by se za to body strhávat určitě neměly; s takovým úmyslem jsme tam citovaný výňatek rozhodně nevložili. Pokud hráč napíše něco nesmyslného čistě proto, že si už nepamatuje, že před 9 měsíci, 16 dny a 19 hodinami se v příspěvku někoho jiného objevila pasáž, která vylučuje jeho aktuální činnost, není to pochybení, za které by měl být „trestán“ sníženým hodnocením – to snad jedině v případě, že by šlo o nějakou událost naprosto zásadního významu (a ani tady bych se k tomu moc nepřikláněl). Jinak je správný postup ten, co zmiňuje Kharg.
      Tohle pravidlo má totiž hlídat jednak logiku s příspěvky časově bezprostředními, jednak logiku esenciální – prostě nejde dát Áčko hráči, který se, byv vystaven potenciálně smrtící konfrontaci s obrem lidožroutem, rozhodne, že si půjde ulovit rybu k večeři, a napíše o tom božský příspěvek.


          15:32:31  27. března 2017
      Tohle pravidlo ale hodně široké a tenhle problém do něj spadá jen velmi teoreticky. Pokud hráč zapomněl, že před rokem hraní se někde něco napsalo, nevypdal principiálně z vnitřní/vnější logiky, ale prostě zapomněl. Což je snad věc, nad kterou ho upozorním, než odešlu známkování a chyba nepůjde editovat, ne?

      Nechat si v questu příspěvek s logickým nedostatkem (tzn postava třeba nějaký fakt zná, ale hráč na to zapomněl a tak se ptá znovu), který ti sice rozbíjí logiku příběhu, ale ty si můžeš mnout ruce nad tím, jak to týpkovi teď osolíš s expováním mi přijde skutečně slabomyslné.


       
         Yenn
        15:23:29  27. března 2017
      Tryme, rozhodně netvrdím, že bych si to pamatovala, pouze že podle stávajících pravidel expování (o čemž si taky myslím svoje) by se za to strhávat mělo.
      A s tím, že je to na vypravěči, aby hráč z příběhu nevypadl, zcela souhlasím.


       
        Trym
        15:06:56  27. března 2017
      Většina questů se vleče jako smrad. Není v lidských silách si pamatovat detaily. Zkus Yenn číst z románu jednou týdně stránku a za rok mi to zrekapituluj s náležitou vnitřní i vnější logikou.

      Podle mě je na vypravěči, aby hráče udržoval v obraze, tj. náležitě rekapituloval, používal výstižný popisy a neměl lore jako Tolkien.


       
         Yenn
        14:41:43  27. března 2017
      Pravidla pro PJ, na co brát zřetel při expování: "Dále celková logika příspěvku - vnitřní, ale také ve vztahu k tomu, co se v questu právě odehrává."

      To už by mohl rovnou PJ každého upozornit na všechny chyby a pomoci mu napsat áčkový příspěvek


          13:45:01  27. března 2017
      Uf, asi by mě nenapadlo strhávat za to hráči expy O.o
      Kdybych si jako PJ všiml, tak mu prostě napíšu, že to bylo jinak a ať to opraví.


       
         Rohi
        12:39:29  27. března 2017
      Shortik: Mne sa to stáva tiež, kľudne po pol roku hrania ubehne v hre asi týždeň a ja už nemám potuchy ako sa kto volal Takže používam vyhľadávanie v queste kvôli banalitám, a dôležité veci si zapisujem do poznámok.


       
        Shortik
        11:17:00  27. března 2017
      Takže nad tím zase jenom moc přemýšlím.


       
         Yenn
        10:20:26  27. března 2017
      Řeším to, jak se dá. Je to vlastně stejný problém, jako hrát za megaultrainteligentního kouzelníka, když je hráč sám rád, že si jakž takž zaváže tkaničky (a že přesně tito hráči tendenci hrát za supermoudré postavy mají...).
      Je to hra, není důvod se stresovat kvůli nepřesnostem a nedokonalostem, když hrajeme pro zábavu. Jen snad v ofiku za to hráči barevná kostka strhne pár expů, pokud si všimne, ve vlastním příspěvku to nějak zkoriguje a jede se dál.


       
        Filippi
        10:14:27  27. března 2017
      ...hráč nie je postava (hráč zabudne, postava asi nie), čiže pokiaľ sa nejedná o kritické info určite môže postave povedať PJ čo si pamätá a tak isto aj čo sa dôležitých info týke je ideálne, keď si to volade človek poznačí - u nás v skupine si vedie log magič a bard - ak si log nevedú a jedná sa ozaj o niečo, čo by si mali pamätať dá sa to riešiť aj hodom na INT - pamäť spadá pod INT...niekedy hráči zabúdajú aj keď si log vedú...treba potom naozaj myslieť na to, čo vedia a pokladajú za dôležité postavy a nie hráči, či?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10] 
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).