Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  174  >>

          19:20:14  17. února 2009
      Rohi: Svým předchozím příspěvkem jsem se snažil sdělit, že přesvědčení logicky nemůže vycházet z toho, jak se na tebe lidi dívají, protože by se to měnilo podle toho, v jaké by jsi byl společnosti...
      A ani si nemyslím, že to je tak v DrD nastavené...


       
         Yenn
        19:16:24  17. února 2009
      Khargarwargonsu, Rohi: A proto plati, jak velmi rozumne napsal Orcslayer, ze chceme-li rozlisovat ve questu Dobro a Zlo, je na PJ, aby stanovil (treba i nejak nenapadne v uvodnim popisu sveta), z ciho pohledu se to bere.


       
         Rohi
        19:06:55  17. února 2009
      A presne o to ide, DrD systém presvečení je jednoducho veľmi nedokonalý. Ide o to, z koho pohľadu sa pozeráš. Hitler zo svojho pohľadu tiež nebol zlý, mnohí ho obdivovali, mnohým pomohol, chcel vyšľachtiť dokonalejšiu rasu a predsa je v očiach ľudí teraz šialenec a najväčší zločinec. (neonacisti sú podľa mňa šialení, len tak btw.)


          18:56:16  17. února 2009
      Rohi: Mno to je ale preci jedno, kdo ho jak za co a proc povazuje, ne? Kazdej je v necich ocich ten zlej a spatnej a v jinejch skvelej a uzasnej...


       
         Rohi
        18:37:57  17. února 2009
      Kharg: Ako vravím, keď niekto trhá hlavy len pre zábavu, tak je šialený, ak to robí pre získanie osobnej moci je zlý(v očiach ostatných, samozrejme, robí to predsa pre svoje osobné dobro), ak to robí, aby pomohol nevinným a tie hlavy sú zločincov, tak je v očiach tých nevinných dobrým, tí zločinci ho asi ťažko považujú za hrdinu


       
         Vraashar
        16:20:23  17. února 2009


      Takže je to o Dračáku asi minimálně...

      Nebo tam seděj, házej si kostkama a Trojan občas vykřikne, že mu zapomněli přičíst bonus za velikost (příklady)


          16:10:11  17. února 2009
      What the fuck?


          15:30:45  17. února 2009
      ... aneb já si nemyslím, že přesvědčení je vždy k ničemu. :) (Nechtělo se mi to po takovém čase editovat.)

      Jinak pobavilo:
      kultura.ihned.cz/115-30342040-41...930-005000_d-a2


          14:10:17  17. února 2009
      Khargarwargonsu: To, co jsem psal - podepřít to světem nebo hrát už v nějakým hotovým světě, který to nějak podporuje (nebo se na to vykašlat - proč vést stat k něčemu, co nebudu potřebovat).

      Ad. charakter (já ho teď neřešil) - mít postavu definovanou jen přesvědčením může být samozřejmě dost mimo, pokud člověk nehraje dungeon crawl a duševno postavy ho zajímá po část, kdy si řekne "moje postava je dobrá, protože mlátí zlý skřety a tudíž může používat ten supr meč, kterej má bonus proti zlu". :) (Čímž neříkám, že taková hra nemusí nemít svý kouzlo. Čeština je krásnej jazyk - takovejch negací a stejně se v tom vyznám. :D)

      Trym: Pravda, nevím, jak je to v reálu. Kupříkladu v Planescapu je taky mrtě mocností a nemají určeno, která je dobrá či zlá (edit: mno... možná mají, jak které, každopádně to dle mýho není tak důležitý). Ale tak tam si PJ může vymyslet mnohé berličky (krom motivace dle mého většiny lidu nedostat se po smrti do nižších sfér). :) Záleží na PJ, který, když už chce na to nějak hrát (víc než bonus do zbraní proti skřetům), by si to měl nějak promyslet, aby nedocházelo k zbytečným konfliktům...


          12:53:24  17. února 2009
      Orc: Napsat že přesvědčení je naprosto k ničemu jsem mohl taky. Taky si to myslim...
      Chrakter by měl být charakter, ne černobílá figurka s nálepkou gůd či ývl.
      Byla to spíš variace na téma: když nám ho sem jednou vrazili, co s ním?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).