Duší celkem: 895
Přítomných duší: 2
V krčmách: 1

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  111  >>

       
         Angeluss
        00:18:37  4. prosince 2009
      Eugene: Jistě, charaktery jsou přece taky plnohodnotnou součástí příběhu (mluvil jsem o příběhu, nikoli dějové linii). Jejich prohlubování a vývoj je základ dobrého vyprávění. Jenže i ta charakterová vata musí souviset s tím co se hraje.
      Když mi někdo uprostřed hororového příběhu začne vzpomínat na to, jak mu babička za mlada kupovala pytlíky sladkých bombónů, tak to prostě není dobře (ledaže by to byl hororový Karlík a továrna na čokoládu).
      Ten příklad je trochu přitažený za vlasy, ale podobné věci se v questech bohužel objevují. Problém je hlavně v tom, že hráči, kteří podobné věci dělají, si myslí, že tím hře i postavě pomáhají.

      Druhá věc je hraní na vlastním písečku samotné. Určitě jste si všimli kolik je tu nedohraných quetů a jak dlouho se každý z nich táhne. Problém je v tom, že hráči (i PJ) často hru vnímají jako svou vlastní one man show, že nejdou po příběhu, ale snaží se zviditelnit vlastní charakter a prosazovat se na úkor ostatních. Hru to dřív nebo později rozmělní do takových těch plytkých nic neříkajících románů, kterých máme plný web. Takhle by to fungovat nemělo. RPG je kolektivní hra a její hlavní náplní je společná tvorba. Příběh tu není podmínkou (existují i bezpříběhové hry), ale pojmem, ke kterému se skupina může upnout, aby směřovala ke stejnému cíli.


       
         Eugene
        23:22:04  3. prosince 2009
      Tohle si, Andílku, nemyslím. Když si chce člověk s postavou doopravdy užít a využít veškeré její povahové zvláštnosti, může se stát, že si hraje trošku na svém písečku a nemusí se úplně vše týkat dějové linie questu. Prostě si to užíváš.


       
         Angeluss
        19:26:19  3. prosince 2009
      Vexar: Od toho tu máme přeci šeptání.


       
        Vexar
        08:43:05  3. prosince 2009
      Nediskriminujte intrikáře


       
         Angeluss
        23:09:25  2. prosince 2009
      Myslím, že je to úplně jedno. Tak i tak vznikne stránka víceméně zbytečbého čtení, které nijak nesouvisí s příběhem. Myšlenky (a jiné vycpávky) by se v příběhu měly objevovat, jen pokud s ním neodmysliteně souvisí. Tzn. v případě že vyjadřují herní záměr (adresování premisy), nebo přímo souvisí s historií postavy, která se vztahuje k aktuálnímu dění (vzpomínky).


       
         Bizarro
        17:50:58  2. prosince 2009
      Já nevím co řešíte. Někdo se baví tím, že je příběh zajímavej a někdo tím, že mu skáčou čísílka (a někdo i obojím :)) Pokud s tím dotyčný neotravuje ostatní a necpe jim, že chce mít mega natuněného hrdinu, tak nevidím jedinej problém.


       
        Vexar
        11:08:12  2. prosince 2009
      Přesně, když kvůli honu za expama je pak příspěvek kvalitní a je mu věnovaná větší pozornost, není na tom nic špatnýho. Jen motivy sou zpochybnielný.
      Když to dělá dotyčnej správně.


       
        Divac
        23:43:29  1. prosince 2009
      Trym: ale kdo říká, že hon za expama je špatně, jen se to musí umět :P


       
        Trym
        22:48:15  1. prosince 2009
      Mohl by sem/kamkoli jinam někdo z vás hodit nějakej typicky exphunterskej příspěvek? Nějakou stránku myšlenek o ničem, který byly napsaný skutečným hráčem do skutečnýho questu? Myslím, že by to mnohem líp než planý teoretizování ukázalo, jak vypadá pouhej hon za expama a lidem s neujasněným názorem na věc by to třeba ukázalo "tohle je špatně".


       
        Divac
        21:08:31  1. prosince 2009
      Aldiana: pravý exphunter se nenechá nějakým výcvikem rozhodit


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).