Tindo: mě se nejvíc libil Darkyho Q jak se jen menoval... hmm mno nevim někde je zalohovany mrkni něj co on psal,.. kam se nato hrabou kašparkoovy rolničky je noc a ubec nesvítí slunce....
Orcslayer: Ja taký quest už vediem úspešne cez dva roky a som viac ako spokojný Aj keď jednoduchšie by to asi bolo v ofku, onlinovo to má tiež svoje čaro.
Celkovo osobne nemám rád questy kde je všetko vopred vymyslené, lepšie je nabrať si hráčov a podľa toho si vymyslieť nejaký pekný questík
Orc: My se teď o něco takovýho snažíme. Je to docela sranda. Respektive.. Objevujeme pomalu naše vstahy (jedna postava je nevlastní sestra mojí postavy a moje postava prostě pořád přemýšlí, proč jí na tý šlapce (aspoň tak ji vidí), tolik záleží). A ještě se přitvrzuje...
Orc: Nic podobnýho jsem nehrál, ale docela by mě to zajímalo... hlavně by to asi chtělo trochu sehraný hráče, keří se umí domluvit...
EDIT: Super článek. Tohle bych doporučil přečíst si Všem lidem co tvoří postavu, né jen Evil PC. Každej má v sobě část zla a část dobra...
Ten člověk má podobnou představu o zlu jako já...
Tudíž ne, narodil jsem se zlej a nic jinýho dělat nebudu dokonce života (neměnné přesvědčení) ale ke zlu jsem se dopracoval soustavným tlakem okolí. A proto mam sklony dělat tohle a tohle. Podle mě totiž neexistuje člověk, který má sklony se zachovat ve Všech situacích zle, protože by zlo uctíval jako symbol. To může být jen póza nějakého ujetého satanisty, ale ani u něj to tak nikdy doopravdy nebude...
Přesvědčení bych zručil a nahradil lepším popisem charakteru i ve vztahu khistorii, myslim že by pak postavy byly výrazně zajmávější a jak píše autor článku, nečernobílé...
Jinak hráli jste už někdy hru (/ případně chcete si někdy zahrát), kdy jste si nejdřív jako skupinka hráčů vytvořili družinu (její minulost, vztahy mezi členy, co o sobě vzájemně vědí atd) a PJ na to navázal příběh? ,)
Tzn. že by družina nebyla vpasována do předem připraveného příběhu (většinou úkolu), ale příběh by pasoval na určité konkrétní postavy. :)
Samozřejmě takové hře by muselo (dle mého :P) předcházet pořádné pitvání minulosti a přítomnosti & pořádná komunikace mezi PJem a hráči. (Aby nedošlo k něčemu ala "já si to představoval jinak".)