Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  221  >>

       
         Lutus
        00:24:37  7. ledna 2009
      Já jednou hrál za robotického hada (hádáte správně, nejedná se o fantasy) - zezačátku mě to moc bavilo, ale problém byl, že H.A.D 47-2 byl spjatý se svým majitelem (resp. osobou držící patřičná přístupová práva) a i když metodu řešení problémů si stroj vyhodnocoval sám (a někdy plnil rozkazy tak švejkovsky doslova, že napáchal víc škody než užitku) za čas mě to přestalo bavit. Má jediná zkušenost hry za "mazlíčka"


       
         Alim_Thor
        21:46:25  6. ledna 2009
      Jooo klidně... ale nezaručuju dlouhou životnost...


       
         Lege
        21:22:33  6. ledna 2009
      Zara: jak jsem to tak zběžně pročítal, taknějak jsem odtušil že se tu vlastně nabízíš někomu jako mazlíček do questu... V Alimově questu jsem šaman a mám kamaráda koně, co z něj takhle udělat kobylku... jak znám alima, určitě by souhlasil

      Nevím nepřijde mi jako dobrý nápad aby hráč hrál zvíře, obzvláště pak někomu patřící. Za prve(třeba v případě toho koně), až hráč přijede k hospodě, koně uváže venku na dešti a půjde se dovnitř ohřát, co pak bude kůň venku dělat než se pán z hospody vrátí... jasně, může se ho někdo pokusit ukrást a pod, jenže by bylo značně nepřirozené aby se s koněm pokaždé něco stalo, když si hráč na chvíli odskočí někam kam s ním zvíře nemůže... z takového problémového koně bych raději udělal salám
      A i když půjde o jiné a skladnější zvíře(veverka která se schová v kapse kabátu), stále se nemůže jednat o obyčejné zvířátko, které sice tamhle uvidí něco co by "majiteli" pomohlo, ale nedokáže mu to nějak srozumitelně vysvětlit.

      Takový jest můj názor, nějak bych se asi do hráčů - zvířat nehnal


       
         Guner
        21:08:00  6. ledna 2009
      Hej ja mám jednorožcov rád, keď budem mať postavu na 26 a vyššej úrovni tak už na ničom inom nejazdím


          19:56:45  6. ledna 2009
      koupila bych normálně toho jelena a ten by vám ukázal pánové parohy...


       
         Vraashar
        19:31:48  6. ledna 2009
      pusťte nosorožce do 1. třídy

      Pan Ceratother


          17:26:15  6. ledna 2009
      No tak když už máš pokoj 1. třídy, tak ti zas nikdo nezakáže si tam vzít třeba nosorožce, protože k luxusu patří i to, že si tam můžeš dělat co chceš, jasně, pokud něco zničíš, zaplatíš škody, ale od vynášení hoven tam máš pravděpodobně osobního sluhu, kterej v takovym pokoji být musí, protože host si přece nepůjde s vědrem sám pro vodu, nebo si nebude vynášet vlastní nočník, kterj byl v každý lepší místnosti dost automaticky, protože na suchých záchodech je smrad a zima. Pokoje 1. tříd ale byly, řekl bych, spíše velkou vzácností. Budeme-li to brát z historického hlediska, většina krčem měla hlavně jeden druh pokojů, a to byla místnost o 4ech holejch stěnách, jednom trochu lepším slamníku s přikrývkama, který měl v lepším případě dřevěnou konstrukci, stojanu s lavorem a když bůhdal, nějakym odkládacím stolku.
      Některé hostince měly ještě druhou variantu, pokud tam často přespávali bohatší lidé a pokud okolo bylo dost konkurence - a v tom případě to byl pokoj velice podobný, jen prostornější a čistší.
      Většina normálních nemajetných lidí, kupecká čeleď a vojenské doprovody spaly ve stodole na seně.
      Majetní lidé měli svého osobního sluhu, kterej jim nahoru nanosil vodu, případně byl takový sluha za příplatek dodán - nejčastěji někdo z čeledě krčmy. Ostatní museli všecko dělat sami.
      Nepřestavujte si to jako nějakej motel, ještě třeba s tekoucí vodou, nebo záchodama vrámci budovy! To je úplně ale úplně mimo!
      Hospody které se nejčastěji objevují v dračácích by jste nenašli tak do 19 století! Nebo jedině ve velkých městech a za sakra drahej peníz.

      Poučení:
      1. Hraju-li úplný fantasy a použji-li fantasy krčmu, je jen na mě, jestli tam pustim zvíře nebo ne.
      2. Pokud si řeknu, že chci mít nějaký reálný základ, zvíře z hospody nikdo nevyžene, protože každej zisk je dobrej. Vlka by spíš nepustili třeba stráže do města.

      EDIT: Pokud nevim, nebo to nechci řešit, zvířata prostě nepustim do hry, to je podle mě stejně nejlepší řešení...
      Zvlášť jednorožce, nebo podobnou havěť.

      EDIT: EDIT: Ok, ncham si konstruktivnost jinam, tady vám kazim hádky


       
        Drizzt
        17:13:15  6. ledna 2009
      Pokud hráč za upíra hrát fakt umí, proč ne. V to je to taky, umět hrát za postavu.

      BtW: Sám má rád questy ... (viz níže) - je to čistě můj názor, každej jsme nějakej, někdo rád řeší podobné situace někdo se zakládá na boj.


       
         Guner
        17:04:44  6. ledna 2009
      Jop psy a mačky v hostincoch boli kedysi úplne normálna vec

      Lykan: tak ale to je na PJovi aby upravil príbeh podľa toho aké má postavy. Nedám trom borcom predsa pár škretov. A ak nechceš meniť príbeh, tak zasa ako taký borci vyriešia ťažkú hádanku? Mno riadne sa zapotia. (alebo ako sa dostanú cez pasce? Veľmi ťažko.

      Ale ak to myslíš tu na DA, tak zábava je. Len musí také veci zvládať PJ. Ja napríklad teraz zakladám príbeh s upírmi, a vedz že o boj v tom príliš nepôjde


       
        Trym
        17:04:20  6. ledna 2009
      Jasný, Lutusi, a vynášet z hostinskejch pokojů první třídy psí sračky a utírat psí chcanky bude kdo?:)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).