No já pravě myslel nějakýho takovýho křížence. Udělat si člověka s krásou a inteligencí elfa je o ničem . Právě něco nevšedního trpaslokroll.. barbarohobit a tak
To je právě největší chyba přesvedčení. "Každej" ho bere, že ho musí hrát podle toho, jak je popsáno v pravidlech. V podstatě když si vytvoříš postavu a nastíníš PJ jeho povahu, tak jedeš podle přesvědčení postavy a po té by ses měl držet. V pravidlech je to rozškatulkováno a už téměř nikdo nebere ohled na to, že to je pouze nastínění.
Edit: Ten elfokroll je dobrej... silnej a chytrej (takže hraničář )
přesvědčení je podle mě k ničemu, já ho nepoužívám, hraje se jen podle jakého stínu charakteristyky utvořeného nazačátku hry... prostě pro někoho je tahle vlastnost dobrá, pro toho zase špatná a zbytečně sou rozpory.
jinak, ono je třeba zábavné hrát postavu jinak, než je většina ostatních příslušníků téže rasy... třeba malého tlustého elfa s černýma řídkýma vlasama... k tomu je hamižnej, svádí všechno na ostatní a pod.
jinak, křížence zrovna nemám moc rád, přijdou mi trošku divný, udělal sem si takovou soupisku kdo je jak recesivní a když se má rodit kříženec, jednoduše jeho podobu vygeneruju podle soupisky, popřípadně když je to kříženec kříženců tak soupisky a pravděpodobnosti. Ale znám hodně lidí, kteřá si takového půlelfa zahrají rádi... a zase, proč většina hraje spíš lidoelfa než třeba elfohobita nebo krolloelfa... zrovna krollové sou tak silově založeni, že když je nějaká hodně krollská loupeživá výprava, tak bych se divil, že by se *cokoli*kroll nevyskytl...
Toto je jeden popis gnómů ze seznámení s Dungeon and Dragons:
Gnomové jsou malý národ příbuzný trpaslíkům, často obdařený pleší a velkým nosem. Žijí v kopcích a horách a jsou zruční řemeslníci, klenotníci, alchymisté a vynálezci. Mají nadání na iluze a jsou bez ohledu na povolání obdařeni drobnými magickými silami. Všichni získávají bonus k odolnosti a postih k síle a jejich oblíbené povolání je Bard. Jsou vhodní i na zloděje nebo kouzelníka, zejména se specializací na iluze. Tato rasa patří podle mě mezi ty opomíjené, což je trochu škoda.
Napadlo by vás srovnat kudůka s gnómem? Mě osobně se tyto dvě rasy zdají velice podobné, i když gnóma jsem nikdy pořádně nečetl, kdežto kudůka víceméně ano.
George: Má pravdu .. já sem třeba teď uvažoval jakou rasu si mám udělat a zjistil že je vše klišé (za kudůka se mi hrát nechce) tak mě napadlo, že si udělám křížence
George: Mě příjde kuduk jako možnost, hrát za něco, co není z pohledu fantasy ras "klišé". Že si sám hráč může dotvářet více charakteristiky malého neznámého nárůdku, ze kterého pochází (samozřejmě za souhlasu PJe), přitom u elfů trpaslíků, barbarů a hobitů už je každému jasné, jací většinou bývají.