Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  220  >>

       
        Aglar
        10:16:34  7. ledna 2009
      Snipe -> Jo jasně, že tam nejde dát rovnítko. V mé představě toho to světa prostě nemůžeš přijít a otočit kohoutkem, aby tekla voda a atd. Ale v tom to právě je. V tom nepatrném slůvku v "mé", protože každý má tu svou představu jinou a je pravda, že to je na tom to krásné, jenom mě to někdy trochu cuká koutky a někdy bolí u srdce. Takže to asi necháme koňovi (sorry Zar ) ten má větší hlavu.

      Takovej příklad za vše. Film "Příběh rytíře." Většina lidí se náramně bavila, ale pro mne to bylo utrpení.


       
         Mofik
        10:08:53  7. ledna 2009
      Sniper.. tak sis krásně začal a ukončil debatu

      Mimochodem... vítej zpět?


       
         Sniper
        10:05:10  7. ledna 2009
      Ach, fantasy středověk, toliko propírané téma...

      Proč vidí PJové a hráči vše tak růžově? Vždyť:

      Ve středověku neexistovala DrD magie!
      Ve středověku nebyli rozhodně tak početní elfové, hobiti, trpaslíci...! (záměrně neříkám že nebyli, kdo ví jak to bylo)
      Ve středověku byla většina negramotná!
      Ve středověku byla většina nevolníky a nemohla se jen tak sbalit a vyrazit za dobrodružstvím!
      Ve středověku byl člověk svázán svým původem a to mu prakticky nalinkovalo život!
      Ve středověku nebylo hraničářské léčení a umíralo se skoro na vše!
      Ve středověku nebylo moc dostupné kvalitní vybavení, na meč po dědečkovi v chalupě již nevěří většina, ale ani ty kvalitní boty nebyly samozřejmostí!
      Ve středověku nebylo tolik peněz a daleko víc fungovala směna!

      Mám pokračovat? Má to smysl? Samozřejmě nemá, neboť hraní DrD srovnávat se středověkem je jako film srovnávat s procházkou parkem. Když to lidí baví, ať mají hostince jaké chtějí, zvířata všude nebo nikde, je to úplně fuk. O realitu tu stejně doopravdy nikomu nejde.


          09:49:55  7. ledna 2009
      Tak výhody hry za zvíře jako je kůň je ta, že jich můžete hrát dvacet v různých questech současně a pokud vám opravdu nejde o expy, ale o reálnou pomoc PJ a hráčům, tak je všechny v těchto situacích odehrajete prostě větou "pasu se", "žeru trávu", "mám chuť na seno", popřípadě "klisna vedle je prostě sexy" chápete...

      Lege: ne dík, nechci hrát za zvířata:P a poníka už hraju:D je to totiž PJ.


       
        Aglar
        07:50:44  7. ledna 2009
      Podle mne by měl toho zvířecího mazlíčka hrát jednoznačně PJ. Ten má veškeré informace a to hráči nemají. Co zrovna ten pes čenichá? Zvířata mají mnohdy instinkt, který je varuje před nebezpečím. Pokud by hrál za zvíře hráč musí mu PJ dát stejně množství informací navíc, takže by to pro něj žádné extra velké zjednodušení nebylo.

      A co se týče té hospody tak Khargí má naprostou pravdu. Někdy když čtu nějaké questy mám pocit, že někteří PJ a hráči vidí ten středověk hodně růžově.

      No a zvířata v hospodách? Koně taky neberete do krčmy, ale strčíte je do maštale a stejně tak by skončili i ostatní zvířata. (Neberu psi a kočky nebo nějakou drobnou havěť ) Můžete nabídnou, že vlk nebo tygr zvýší zisk, ale obávám se, že několik hostů chvatně opustí lokál. (Já bych to teda udělal.) Nebude trvat dlouho a hostinský pošle pro stráž, protože mu ta vaše potvora odhání zákazníky. Toť můj názor.


       
         Lege
        06:49:20  7. ledna 2009
      Lutus: chudák Vexar, bude zklamanej... já každou chvíli slyšim, jestli se nechci vrátit


       
         Kosi..
        00:55:58  7. ledna 2009
      Lutus: No kam já sem až lez pro ten Motivátor pro 47-2... a pro nic


       
         Lutus
        00:52:46  7. ledna 2009
      Spinal, Guner: No jo zmizel... mimo jiné i to, že už mě mrška omrzel. A taky jsem měl takový odcházecí období, kdy jsem opouštěl questy... (blíží se další takové... ale Vexar to ještě neví)


       
         Spinal
        00:45:15  7. ledna 2009
      No, všim sem si, že H.A.D. byl opraven, ale stejně z q vymizel

      Jinak budu muset ohledně zvířat víceméně výmečně souhlasit s Kolapsem.

      K prvnímu jeho bodu bych ale oponoval kouzelníkovým přítelem, kterého kouzelník víceméně ovládá a vlastním rozumem se přítel řídí až když se od kouzelníka vzdálí na určitou vzdálenost. (stejně ale vykonává jeho příkazy)
      Ale to je takové zvířátko nezvířátko

      K druhému bodu; hodněkrát sem o tom uvažoval a já jako PJ bych ovládání třeba hraničářova psa postavě nesvěřil. Je sice vycvičen (a stejně tak třeba můžou být vycvičena i ostatní zvířata) ale je to "jen výcvik" a i vycvičený kůň se může splašit...
      Je sice možné, aby to důvěryhodně zahrál i hráč, jenže pak mi to až moc připomíná dvě postavy v jednom questu...


       
         Guner
        00:28:32  7. ledna 2009
      Lutus: veď som ťa spolu s Kosim opravoval


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220] 
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).