Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  186  >>

          16:51:12  9. února 2009
      Devlin: No to je prave ono... A pak zjistit, co hrace napadlo a co si precet v sepotu je nemozny...

      Alim_Thor: No ciste teoreticky by se to dalo nejak omezit. Aspon sam Kostkáč by si mohl zvolit jestli šepot vidět nebo to nevidět v daném Questu...

      DonSimon: Tak to je mi docela jasny ze nebudes travit zbxtek volneho casu ctenim Tisice neoficialnich Questu a popisovanim, co delaj PJové spatne, protoze toho by bylo... na stranky.


       
         Alim_Thor
        16:26:11  9. února 2009
      No tak si to ujasněme... Tím, že dostanete vyšší kostku, ztrácíte možnost zahrát si v Questech, co by vás mohli bavit... Už jen proto, že ostatní pj věří, že nejste natolik zralí, abyste hráli i s tím, že vás prostě zabijou... A přece jen...smrtí nikdy nic nekončí... Pořád může pj něco vymyslet... zmrtvých vstání, hraní si na ducha, ZOMBIE ÚTOČÍ! achjo achjo... Přece jen... Berte to jako výzvu!

      Tahle debata stejnak nikam nepovede... Vyšší kostky šepot potřebují vidět kvůli práci tady a nebude se jim to jen tak zakazovat...


       
         Devlin
        16:09:56  9. února 2009
      No, mně osobně spíše vadí, když se dozví něco, co jim může pomoci, ale co by je mohlo samo teoreticky napadnout. A pak je opravdu velmi těžké, a teď to není myšleno na Kolapse, rozlišit, jestli si to postava opravdu uvědomila...


       
         Bizarro
        16:05:15  9. února 2009
      DonSimon: No, tak já si myslel že je spíš větší sranda v questu hrát nežli jít na smrt a skončit v questu když ostatní můžou hrát. Leda že by někdo dotyčný byl masochista :-D to už bych chápal. (Nic proti někomu)

      Ale asi jsem stále myšlením začátečník mno.


       
         DonSimon
        16:00:17  9. února 2009
      Bizzaro.. proč by to dělal? Je přece mnohem zábavnější se "nechat zabít" a sledovat PJe, jak si s tou situací poradí.

      Khar.. jenže ten, kdo v questu nehraje, nemá zpravidla čas ten quest číst, věř mi. třeba mě bys mohl prosit na kolenou, uplácet, ale prostě na tohle čas nemám...


       
         Bizarro
        15:33:07  9. února 2009
      Zajímavá dizkuze. Ale já upřímně bych hodně váhal, pokud bych měl brát vyšší kostku nebo cvičitele do svého questu. Důvod?
      Nejsem si úplně jistej, že pokud by nějaká záporná postava ve svých šeptaných příspěvcích napsala, že chce dotyčného PJ zabít, jestli by ten určitej PJ co vidí šepot neudělal něco pro to, aby tomu zabránil. (V zájmu sebezáchovy). Ale to je jen takovej můj postřeh.


          15:31:03  9. února 2009
      DonSimon: Tak u me jako neofi PJe taky nikdo expy nehoní. A radši bych byl, kdyby mi dal zpětnou vazbu někdo, kdo v Questu nehraje a naopak si může přečíst úplně všechen šepot.
      Věřim že zkušení hráči jsou pro Quest přínos, ale jsem asi trochu skeptik a vadilo by mi, kdyby hráč věděl, co jsem napsal někomu jinému...
      Myslim že pokud si přečteš můj Quest (Zrození Denveru - konkrétně šepot pro Coltrane, Williamse a MacGuire) myslím že pochopíš proč by to jen tak nešlo...


          15:25:20  9. února 2009
      zatraceně. kostkám nesmí jít o expy. tak to je moje pomalé hádánkové šplhání na třetí úroveň docela přitěžující okolnost.


       
         DonSimon
        15:10:05  9. února 2009
      Khar.. ano, vyšší kostky šepoty čtou. Proč by je taky jinak viděly, že? :) Nicméně ve svých questech jsem měl kupu "vyšších" kostek a zatím to bylo vždy jen přínosné - jednak jsem měl super zpětnou vazbu (což je ten hlavní účel - hodnocení a kontrola questů) a jednak mi tihle zkušení hráči a PJ úžasně pomáhali tvořit zajímavý příběh pro ty ostatní. Zneužití informace jsem nezaznamenal jedinkrát. Ti lidé jsou taky většinou už "nekde jinde" než začátečníci, expy jim jsou šumák a hrou se baví...


          12:47:42  9. února 2009
      ...tak nějak tohle jsem měla na mysli, na druhou stranu je mi jasné, že se hlídáte abyste to nezneužili. Jen jsem podotkla, že ta možnost tady je a že běžná lidská uvědavost, nebo jednolitost textu to mohou ovlivnit.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).