Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Ale přijde mi, že myšlenky nechávají hráči možnost lépe zahrát postavu. Když sepíše myšlenky, lépe si promyslí, co vlastně postava chce... Prostě se do ní líp vžije... Aspoň u mě to tak pracuje.
Jen premyslim jestli jako Pj psat myslenky nebo ne... Preci jen vsichni hraci je pisi a CP, ktere s druzinou bude asi dlouho, ne. Prijde mi to takovy divny, ale zase myslenky docela ukazuji co chce postava delat a nektery hraci podle me maji problem s tim nereagovat na ne...
Nikdo z vás to nechápe, NIKDO! Vy v myšlenkách jen myslíte... já tvořím něco víc, další rozměr své postavy, další úhel pohledu... můžete mi přezdívat Pan Myšlenka