Duší celkem: 899
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  124  >>

          13:21:54  20. dubna 2008
      George: To s CP jsem nepochopil... Jak to CP muze psat septem???


       
         George
        13:21:04  20. dubna 2008
      Já mám unikátní způsob řešení... hráči svoje myšlenky píší, ale šeptem, CP to dělá obdobně...


       
         Astralien
        13:20:03  20. dubna 2008
      Ale přijde mi, že myšlenky nechávají hráči možnost lépe zahrát postavu. Když sepíše myšlenky, lépe si promyslí, co vlastně postava chce... Prostě se do ní líp vžije... Aspoň u mě to tak pracuje.


          13:19:43  20. dubna 2008
      Jen premyslim jestli jako Pj psat myslenky nebo ne... Preci jen vsichni hraci je pisi a CP, ktere s druzinou bude asi dlouho, ne. Prijde mi to takovy divny, ale zase myslenky docela ukazuji co chce postava delat a nektery hraci podle me maji problem s tim nereagovat na ne...


       
        Kraal
        13:03:34  20. dubna 2008
      A taky jeden rozměr (hry) ubírají
      Důležité je, že myšlenky jsou zcela vynechatelné


          18:18:45  19. dubna 2008
      Nakor: samozrejme že dávajú... bohužiaľ keď sú myšlienky jediný rozmer postavy, tak sa hrá trochu blbo...


       
         Nakor
        17:13:39  19. dubna 2008
      Souhlasím s Divacovím předposledním příspěvkem. Že myšlenky dávají další rozměr postavy.


       
        Divac
        15:21:24  19. dubna 2008
      Kwjetak: ty jí přece vymysleli, až pak jí opsali...


       
        Kwjetak
        14:29:31  19. dubna 2008
      Ty vole Divaci! Opisovat bibli uměli i analfabetičtí mniši ve středověku.


       
        Divac
        02:49:13  19. dubna 2008
      Nikdo z vás to nechápe, NIKDO! Vy v myšlenkách jen myslíte... já tvořím něco víc, další rozměr své postavy, další úhel pohledu... můžete mi přezdívat Pan Myšlenka


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).