Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  203  >>

          14:50:26  29. ledna 2009
      technická. mám velmi čerstvé dojmy:

      a) hrdina vždycky zachrání dívku, která je dokonale krásná a úžasná. nikdy nezachrání nějakou venkovskou služku před znásilněním bandou vojáků, ti se vždycky rozhodnou ojet princeznu/elfí bojovnici/vílu...atd.

      b) pro hrdinu není problém přemoci větší skupinu vojáků, jelikož má na své straně moment překvapení a je také daleko lepší bojovník(minimálně mistr meče s nejvyšším ohodnocením již od pěti let věku) než běžně trénované stráže, které mají několik hodin tréninku boje v popisu práce
      pokud hrdina neumí bojovat, je nadán magií. a rozpálí to. žádný voják ale magii nemá.

      c) hrdina sám je neskutečně sexy.

      achjo až teď jsem tu neoriginalitu dostala plnou dávkou:D aneb chci rozjet menší debatu - má vůbec nějaký takovýhle amatérský autor šanci se zcela vyhnout klišé a opisování?


       
         Radulesku
        16:10:40  26. ledna 2009
      Bizarro: Podle mě to není pouze o postavě, která je ti nabídnuta. Já bych asi nejdřív řešil pár podmínek nebo předpokladů nebo jak to nazvat.
      Pokud vezmu tvůj příklad s rytíři.
      1. Oba jsou poměrně neobyčejné postavy (což je skoro každá, když to není obyčejný nespecifikovaný hraničář, kterých tu je, že bys je moh přehazovat vidlema), chce to nejdřív oťuknout hráče, jestli si ji takhle jen vysnil, nebo ji i vážně dokáže zahrát.
      2. Musíš odhadnout svoje schopnosti - může se stát, že ta postava i hráč jsou natolik dobří, že ty je prostě nedokážeš ukočírovat a nebo využít jejich potenciál.
      3. Nesmí ta postava být šitá příliš pro sebe, protože pak nepotřebuje další spoluhráče do družinky, ale spíše quest jen a sama pro sebe. Protože pak to dopadá tak, že ostatní čekají, než ty s daným hráčem odepíšete 20 příspěvků co se dělo jedné obyčejné noci.

      A pokud víš, že hráč ji dokáže zahrát, ty ji dokážeš využít pro zlepšení/zpestření svého questu a její klady vyplynou při interakci s ostatními postavami a během toho všeho zjišťování ti ani jedna z nich nevypadla jako nepoužitelná, pak už se můžeš rozhodovat třeba jen podle vlastního pocitu - kde tušíš lepší výsledky nebo se ti to nějakým způsobem prostě víc hodí do krámu.

      V každým případě ale všeho moc škodí, takže jak psal Khar - opatrně na příliš zamotané a složité postavy.


          14:10:16  26. ledna 2009
      Yenn: To je názor do pranice:) It has a point...
      Bizarro: Pokud ti hráč příjde s postavou, která ti příjde přemrštěná a šílená a nepředstavitelná pro hraní, ideálně nebrat hráče ani když své představy redukuje:)


       
         Yenn
        18:26:31  25. ledna 2009
      Dobrý hráč především dokáže odhadnout, co je schopný věrohodně zahrát a co ne, a jestli to může být zajímavé a zábavné i pro ostatní.


       
         Guner
        15:47:54  25. ledna 2009
      Norrec: to ako netvrdím že neexistujú Ja len vravím, že dobrý hráč vie zahrať aj takú úchylku


       
      (uživatel smazánNorrec
        15:17:38  25. ledna 2009
      Guner: S těmi strážemi to byl jenom nadsazený příklad, ale po nějaké době zde, jsem opravdu zjistil, že takoví hráči existují ;)


       
         Guner
        15:13:52  25. ledna 2009
      Prečo by ale skákal do piatich stráží? Radšej v meste v temnej uličke zoberie nejakú sedlač, alebo proste len tak idúceho človiečika. Toho zatiahne do uličky, tam ho zahrdúsi a vypije jeho krv (Keby už mal takú úchylku) Asi ťažko by dlho prežil keby sa vrhal proti strážam. Nevravím že by sa mu z veľmi náhodným šťastím nepodarilo zabiť tých strážnych. Ale možno tak raz. A aj to by museli byť kocky veľmi veeeeľmi na jeho strane. (Prípadne PJ idiot)

      Všetko ide zahrať, ale osobne mám radšej typy, ktoré naberú duševnú chorobu počas hry. Či už nejakým silne emočným zážitkom, alebo jednoducho THE CURSE (neviem preklad, tuším že kliadba ale neni som si istý) To sú iné veci.

      A inak proti rozmanitosti charakterov žiaden dišputát Moja najobľúbenejšia postava je druid, ktorý má na najvyšej úrovni dovednosť lazebník.(Nehovoriac o tom, že je šlachtického pôvodu) Že to nejde dokopy? Zahrať to evidentne ide


       
      (uživatel smazánNorrec
        13:20:37  25. ledna 2009
      Asi nenapíšu nic co by tu už nenapsali přede mnou, ale osobně bych vybral druhou možnost, pouze pokud bych měl jistotu, že to zvládnu vložit do Q a kdybych věděl, že to dokáže perfektně zahrát on/ona, pokud by jsi zavedl družinu do lesa kde by měli spát a on ti napíše "Mám touhu zabíjet, ale nic tu není, tak vezmu svůj obouruční meč a než se všichni proberou tak je do jednoho zabiju." Nebo by se vrhnul na 5 stráží v plné zbroji a popsal ti jak je rozmasakruje a pije jejich krev, tak takového hráče nebrat, opravdu to může zkazit hru, ale pokud jste oba schopní tohle zvládnout tak určitě toho druhého.
      Podle mého to Q jenom oživí. Ale na druhou stránku, pokud na tohle nejsi dostatečně připraven a hráč to hraje dobře, tak by jsi to nemusel zvládat a Q by mohl hodně rychle skončit.
      Popřípadě co bych ti mohl ještě poradit je, aby jsi se s ním přes havrana domluvil a jeho uchýlky co má, s ním probral a poupravil tak, aby to bylo snažší jak pro něj, tak i pro tebe. Snad to má hlavu a patu a rozumíte mi.


       
        Trym
        12:04:09  25. ledna 2009
      V postatě jak řiká Astra, ještě trošku rozšířim její myšlenku - když už bys, Bizzy, chtěl udělat do questu vyloženě šílence (například, "divnou" postavu obecně), tak by asi bylo lepší to dopředu pořešit s hráčem, aby ti hrál do karet a nedělal svejma vejlevama holubník. Pak by to mohlo bejt OK. Ale právě, tohle má smysl hrát jen s někym, koho znáš.


       
         Astralien
        11:53:04  25. ledna 2009
      Když je dobrý PJ a neuškodí to příběhu, dokáže i tento prvek nenásilně vložit do Q. Ale to si musí hodně věřit. Osobně bych do toho nešla s někým, koho ještě nemám "otrkaného". (Neznám ze spoluhry nebo nebyl ještě pod mým vedením.)

      A ještě lepší je, když se do toho přidá i to, co říká Trym.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).