Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  257  >>

       
         Spinal
        14:02:12  3. září 2008
      Záleží na tom, jak je ta zlá postava chytrá a jak to udělá. Probodnutí ze zálohy je mocná to vlastnost (třeba) a těžko se jí nějaká postava ubrání.
      Pokud ta postava třeba není až tak inteligentní, družina ji dřív či později odhalí a pak bude zle s ní ... Do té doby ale hraje přesvědčení
      Btw: Pokud je to zákoně zlá postava. Nezabíjela by jen tak, protože je zlá Měla by mít své důvody a nějaký zisk či výhodu. Cíl...
      (pokud je inteligentní, tak už vůbec ne tak, aby byla odhalena )

      btw: stále nevidím, že by si zmodral

      Edit: Alim má pravdu ... Otázkou je, jak moc v tom q bude chtít ještě hrát a jestli ta nová postava bude nestranná


       
         Alim_Thor
        13:59:22  3. září 2008
      Pokud Pj opravdu stojí o toho hráče, tak mu může nabýdnout jinou roli...tamta postava umřela, zkusíme tam dát jinou ne?


       
         Devlin
        13:52:28  3. září 2008
      Vraashar: To je asi pravda, ale to se nedá nic dělat. Nemůžeš si pořád vymýšlet historky, proč se mu to nepovedlo.


       
         Vraashar
        13:47:03  3. září 2008
      Devlin: To asi naštve lidi, kteří se po roce dostali poprvé do oficiálu...


       
         Devlin
        13:45:12  3. září 2008
      Vraashar: Pokud se nemůže bránit, tak bych ji nechal prostě umřít. Takovej je život. A hlavně tady o postavu nepřijde jako v reálu (DrD). V opačném případě bych "vyvolal" normální boj.


       
         Vraashar
        13:36:19  3. září 2008
      Nadhodím další téma.

      Co dělat, když se postava se zlým přesvědčením (které takovou hru nemůžeme zakázat pro její povahu) pokusí zabít jinou hráčskou postavu?

      Poprvé můžeme napsat, že se to nezdařilo, ale pokud zůstane vrah neodhalen, je hloupé to psát i počtvrté...


          14:53:36  27. srpna 2008
      Z wikipedie k heslu "Mana":

      # v některých fantasy světech množství magické energie, kterou mají k dispozici kouzelníci na sesílání kouzel
      # reálnou „duševní“ energii, která se, při správném zacházení, dá použít k přímému ovlivňování materiálního světa

      :))

      Edit: Aneb (ne)jasná souvislost. :) Případnějc - aneb jak někdo hraje na manu. :)


       
         Alim_Thor
        11:15:29  27. srpna 2008
      Spinal: no...Většina pj ti tu tu historii lehce oseká (to můj názor), ale pokud si na ní budeš hodně stát, není nic jednodušího, než se tvá postava prostě dostala do jiného světa -> náhlá anomálie...
      Takhle jsem si do svého Q zakomponoval já pár jiných postav... pak akorát doplníš tu historii o to, co ta postava tam nemá...těch pár let života v jiném světě a je to ne?
      K přesvědčení: jasný, teď už to chápu jak si to myslel...Sem to trochu nepobral no


       
         Spinal
        11:10:45  27. srpna 2008
      Kurňa vy mi dáváte

      Alim: Tak jaks to řekl, je přesvědčení jistě součástí RP. Jenže to RP má právě kvůli přesvědčení. Chtěl sem spíše zdůraznit to, že ho může zabít jednání v souladu s přesvědčením a né jen čisté RP - Je to nebojácný tvrdohlavec (to s přesvědčením nesouvisí, aspoň né tak moc)
      Prostě sem chtěl říct, že podle přesvědčení to považuje za správné, i když ho to může zabít (zabilo). Toto jednání je jistě RP ale RP na základě přesvědčení. A ano, jednání podle přesvědčení je RP, ale není to RP z hlavy hráče, ale z hraného přesvědčení.
      (no v podstatě sem se o5 blbě vyjádřil Nechtěl sem říct, že toto není RP a pokud Guner myslel tím RP i hraní přesvědčení (což jistě ano-jen mi to nedošlo), tak sem měl raději držet *ehmm*)

      K osekání. Právě z toho důvodu, abych zkušenějším postavám nemusel osekávat historii, udělal sem si svět, kam víceméně můžu zakomponovat téměř každou historii. Ty zkušenosti nezískal jen tak a myslím, že hráč si rád vytváří pokračování této historiie. Né jet od píky od např. třetího levelu. (né každý má ale takový svět a záleží na domluvě.)
      Já mám postavu, která sice tady ještě nikde nehrála, ale až bude (pokud bude) nevím nevím, jestli bych jí nechal ořezat historii z jiného Q. Nemá z ní jen zkušenosti ale třeba i vyzrálost, zestárla atp. Vývoj postavy vůbec (né jen počtem expů...)
      Toď můj názor


       
         Alim_Thor
        10:47:25  27. srpna 2008
      Spinal:
      Add to co si řekl ke Gunerovi: Přesvědčení je zahrnuto v RP ne? pokud máš určité přesvědčení a hraješ podle toho, pak hraješ RP(role play-ale to myslím víš) - dyžtak mě oprav jestli se mýlím

      add k Patches: přesně jak řekl...občas to musíš různě osekat a pak je problém, že někteří hráči už ani neví v kterým Q ta postava hrála... Proto já osobně občas nehraju na lvly. A když už tam mám nějakou zkušenější postavu, tak je dobré jí historii upravit, tak aby bylo jasné proč má větší lvl (prošla armádou, zloděj ve vysokém postavení co přišel v nemilost a pod) Tož to můj názor k tomuto problému
      ----------
      jestli tam sou pravopisné chybky, nesrovnalosti tak se omlouvám..zrovna jsem vstával


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).