Duší celkem: 895
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  104  >>

       
        Holyan
        01:17:17  23. prosince 2009
      Tady? Tak cca 70-90 let.
      V normálním DrD? Rok? Dva?
      Nejslilnějším se dle mého soudu stává, hraje-li za něj výborný hráč, cca od 16.-18. úrovně, kdy už má velmi slušné šance na úspěchy v komunikaci se sférami, které dělají to, co on chce.
      Když od expertů dokáže vyvolat bhuty, tak už se s ním nedá srovnávat - jaké jiné povolání dokáže defacto myšlenkou (astrální sféry) například zbořit celé město?


       
        Vexar
        01:14:43  23. prosince 2009
      "SCHOPNÝ theurg je od určité úrovně NEJSLILNĚJŠÍ postavou v celém dračáku"
      Kolik let tu k té úrovni? -.-


       
        Holyan
        01:08:11  23. prosince 2009
      Hmm, nemůžu si pomoct, ale alchymista by zpočátku vážně měl družinu v první řadě VYBAVOVAT a dovybavovat, za což by ho měla družina v boji chránit a pečovat o něj - tím se to přeci vyrovná a je to fér, tak byl podle mě alchymista zamýšlen. Za těch spousta lektvarů zdarma a věciček, co běžně neseženete, se přece pak vyplatí věnovat pár chvil alchymovi při hledání magenergie a základů - jakoby to přece i odpovídá realitě.
      Co my jsme tak hrávali dračák, měli jsme v družině theurga (Toxa ho hrával) a to byl, jak říká Devlin, docela vraždící stroj. Stačí se propracovat do těch vyšších levelů (v normálním DrD to jde relativně rychle, domluví-li se tempo a je zájem) a potom? No, myslím, že mi nevyvrátíte, že SCHOPNÝ theurg je od určité úrovně NEJSLILNĚJŠÍ postavou v celém dračáku. Umí-li ho hráč opravdu DOBŘE zahrát, nemá moc konkurencí. Vždyť: zakouzlí si zbraně tak, že jsou dokonalý. To samý udělá z brněním. Pro svou ochranu si vytvoří elementála, kterej je navíc ještě praktickej. Pomocí astrálních sfér má pak prakticky neomezený možnosti, který můžou bejt v důsledcích fatální.
      Takže alchymista rozhodně hratelnej JE, ale není pro lamy a zbrklý hráče - ty neobjeví jeho potenciál a nikdy v jeho hraní nebudou dobrý. Navíc časem si hráč i PJ všechny potřebné házecí procedury tak zautomatizují, že nezaberou o moc víc času, než obyčejný hod na past.

      Nadále nemůžu souhlasit s něčím, co zde bylo řečeno:

      Zara: Pobíhání po nepřátelským světě přece nemusí bejt klíšé, já už viděl tolik rozličnejch zpracování tohohle tématu, který nebyly klišovitý, až jsem překvapen. A navíc - je-li to klišé, neznamená to přece automaticky pokleslou kvalitu. DrD stojí na základních archetypech fantasy světů (dobro/zlo, vznešený elfové/smradlavý trpajzlíci, válečník/kouzelník, princezna/černokněžník) a mě se to líbí. Jó, zamlada jsem si taky říkal, že všechno musí bejt úplně jiný a hyperoriginální a tajicto, ale časem jsem zjistil, že určitá klišoidnost a zachování oněch archetypů leckdy není na škodu - což ty ale nemůžeš posoudit, protože ten klasickej DrD neznáš a nehraješ ho. Pak taky nechápu, proč tvrdíš, že boj je nejnezáživnější část příběhu, když tady nikdo defacto vůbec boj nepoužívá. Okecávání boje tu všichni berou jako regulérní část - a mě moje bojový scény naživo v Krčmě (nebo s kámošema u stolu) vždycky bavily a napínaly - to je ZASE něco, co ty neznáš a nemůžeš posoudit, imho.

      Divac: Meleš kraviny, jako obvykle. Jediný důvod proč by se nehodil do klasického příběhu? Opravdu nevím, proč by se tam takovýhle praktický rozumbrada, u kterého nota bene může hrát velikou roli charakter, nehodil o něco více, než válečník nebo kouzelník. Řekls, že to tak je, ale ne proč. Skvělej příspěvek do debaty.
      Za další - alchymista plácající se pustinou není otravný a bezprizorní člen, opět je vidět, že o tématu víš prd. Takovej alchymista právě ve chvílích flákání se v pustině dokáže udělat mnohem víc věcí, než třeba onen válečník nebo kouzelník, kteří jsou primárně situováni do akce. Takovej alchymista může právě svým vyráběním nebo hledáním magenergie příběh oživit - má mnohem více možností, než ostatní, co dělat.

      Za další - proč by se měl alchymista hodit na šarlatánství? Alchymista ze zásady NEBÝVÁ dobrý šarlatán (není-li to zrovna dobře naházený elf) a to z důvodu, že šarlatánství se odvíjí od charismy, která rozhodně není alchymistickou prioritní vlastností - ba naopak, pro alchymisty oblíbený kudůk nijak charismou nevyníká, ba naopak.

      EDIT: Bylo zde taky řečeno, že alcháč na první úrovni skoro nic nevyrobí: A co byste chtěli? Aby udělal na první úrovni lektvary v hodnotě 30 životů, přičemž družina má dohromady 15? Zase by to narušilo tu rovnováhu, kterou má dračák vcelku fajnově vybalancouvanou. Takový dobrodružství pro první úroveň má zabrat jen pár hodinek herního času, po první jeskyni je dle pravidel běžné postoupit o úroveň a tak až do šesté - tedy relativně BRZY. Osobně v tomhle problém nevidím, přijde mi to logické a spravedlivé.


       
         Devlin
        21:58:39  22. prosince 2009
      Rohi: Myslel jsem mého theurga z živého hraní.


       
         Rohi
        21:18:50  22. prosince 2009
      Devlin: Jediný Theurg na DA...
      A naviac, nei je tu ani zoznam nejakých elixírov...


       
         Devlin
        21:15:11  22. prosince 2009
      Kam chodíte na to, že alchymista nemůže být dobrý pro boj?

      Třeba můj theurg s naplno zakouzlenou kuší a šípy, který před každým bojem pil rychlost, byl docela vraždící stroj. Jde jen o to, jak člověk hraje


       
        Divac
        11:15:37  22. prosince 2009
      Z mého pohledu je alchymista povolání ne zrovna hodící se do klasického příběhu (slovo klišé mi leze krkem, jak ho čtu na každý stránce, tohle přece není klišé, to je klasika). Plácat se pustinou, tak je to pouze otravný a bezprizorní člen družiny. To ale neznamená, že by to bylo povolání, co by se mělo zavrhnout. Nehodí se do klasického DrD příběhu, o to víc se uplatní v příbězích jiných, které nejsou zaměřeny na cestování a nějaký další přesun. Jako vědec, šarlatán a nevím kdo ještě v jedné osobě přináší spoustu možností a určitě bych netvrdil, že je poté otravný. (A ještě bych doplnil, že příběhů různících se od klasiky je na DA mnoho a mnoho…)


          11:04:45  22. prosince 2009
      Pořád myslíte jenom na quest, kde se banda lidí motá po nepřátelským světě a s někým se neustále mlátí. KLIŠÉ!


      Zkuste něco inovativního, ne každý příběh je takový! Nebo minimálně nemusí být! Jestli má PJ alespoň minimum fantazie, dokáže dát alchymistovi smysl. Já třeba vidím boje jako nejnudnější části příbehu.


       
         Radulesku
        10:43:25  22. prosince 2009
      Také bych si přidal svou trošku do mlýna, jestli dovolíte

      Na začátek musím říct, že zatím nejlíp to tu vystihl Hrun. Ztotožnit se s alchymistou je těžší, než s jakýmkoli jiným povoláním. Právě kvůli tomu, že není moc předobrazů. A opravdu toto povolání musí mnohem víc sednou hráči. Buď to musí být chemik (jako třeba Shei a její Skžítek_destilátor), nebo nějakej vrták, co mu všechno padá z ruky a jeho baví, jak to všechny kolem vytáčí, anebo třeba vědec a experimentátor (Šikula z Kačerů).
      Mnohem víc, než jakékoli jiné povolání, potřebuje alchymista (povoláni DrD) být doplněn fantazií hráče při hledání a následném hraní nějaké role (profese) a doplnění o správné charakterové vlastnosti. Už dřív jsem něco sesmolil do svého šuplíku o alchymistovi na DA a můžu vám to zpřístupnit, budete-li chtít (PJ to dostanou povinně ).

      Hlavní problém vidím ale o fous jinde. Vycházím ze svých pokusů si ho zahrát. Většinou mi hrozně dlouho trvalo, než jsem s PJ domluvil a předvyráběl všechny věci, pak jsme vyrazili a já cestou pořád zdržoval právě kvůli věcem, z nichž by se dala magenergie destilovat a v boji to nakonec dopadlo tak, že jsem polovinu z připravených lektvarů použil sám a nechtěl je dát, abych měl pocit, že jsem družině vůbec platný. Takže jsem do sebe naládoval všechno možný, vyházel ohnivou hlínu, vzal do rukou kuši, šípy namočil v jedu a střílel z druhé řady. Asi to nebylo úplně správné (i když s tím dopingem a kapkou štěstí se občas i zadařilo trefit nepřítele a ne spolubojovníka), ale já nemíval pocit, že jsem zbytečný přívěšek, který rozdal před bojem lektvary a pak jen stál opodál.
      Ale především mimo boj, je alchymista opravdu "zdržující povolání", které potřebuje na každém kroku nějakého mistra nebo aspoň obchodníka, pořád někde bloumá a něco hledá (ať už žaludy nebo recepty), vyrábí a destiluje, k čemuž potřebuje vybavení a to většinou někde ve městě a na několik dní, atd. Prostě zdržuje. A tohle se mi zdá být tím největším kamenem úrazu v neprospěch tohoto povolání.


       
         Guner
        14:03:16  21. prosince 2009
      Keď je to príbeh ktorý sa točí o jeho osobe(ako o tom alchymistovi) a vlastne ostatný sú len nejaký podivíni na ktorých natrafil na svojich cestách,tak to môže byť náhodou veľmi zaujímavé. Ale inak naprostý súhlas s Vexarom.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).