Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  286  >>

       
         Guner
        12:27:13  20. června 2008
      V každom prípade Khargarwargonsu to celkom dobre vystihol. Aj keď nesúhlasím s poslednou vetou. Sám poznám jedného čo sa chová tak ako zmetené zlo... Takže si nemyslím že neexistujú Len ich je málo.


          09:16:59  20. června 2008
      Když už chceš ten výraz používat... říká se k charismatu, co já vím.


          08:28:32  20. června 2008
      Když už chcete ty výrazy používat, naučte se, prosím, jaký je rozdíl mezi ad a add

      A jinak k charismě- Poslední dobou dostávám dojem, že je to v tomto stylu hry pouze jakési vodítko- Stejně nakonec všechno záleží na RP, jestli na někoho zapůsobíte, nebo ne-


          02:36:10  20. června 2008
      Pročet jsem posledních 20 stránek najednou, tak to možná budu mít trošku delší:) předem se omlouvám:)

      Add statistiky:
      To že mají ženy oproti mužům nevýhodu v síle a celkově fyzických vlastnostech je patrné například v tom, že jsou sporty rozdělené na muže a ženy. Když srovnáte rekordy obou pohlaví, je to podle mě docela vidět.
      Samzřejmě kdo netrénuje neni silnej, proto trénovaná žena je logicky silnější než netrénovanej chlap. (magič co zvedá maximálně knihy v knihovně teda dostane přes hubu i od vesničanky, která aspoň kydá hnuj...)
      Pokud vím, při stejném tréningu muž dosáhne většího nárůstu svalové hmoty než žena, ale ženy (například vojáci) vykazují proti tomu mnohem větší zarputilost a odhodlání = cvičí efektivněji a častěji (samozřejmě myslím např ten vojenský výcvik, sportovci trénují na maximum...)

      ve věci moudrosti a inteligence je můj názor takový, že moudrost jsou nasbírané zkušenosti, počínaje: oheň pálí, konče složitými matematickými rovnicemi, které ale vymyslel někdo jiný a postava se je jen naučila perfektně používat. To se pravděpodobně dokáže naučit kdokoli, i když někomu jde to učení samo a někomu to trvá roky. Moudrost je víceméně to, co používají dnešní počítače pro chování BOTů a UI protivníků.
      Inteligence je pak schopnost z daných věcí vymyslet něco nového. Je to věc kterou zatím žádný stroj nezvládl, dokonce jí, pokud je mi známo, nepoužívá ani většina zvířat (krom lidoopů). Je to schopnost vyvozovat z daných faktů souvislosti (proto si lidi myslí že to je čistě logika - neni) a měří se na IQ (inteligence Quocient nebo tak nějak...).
      Idiot bohužel nevim co odborně znamená, člověk s nízkým IQ je oficiálně debil.

      Charisma neni to, že má elfka prsa jak balóny. Je to osobní kouzlo, charismatickej člověk může mít křivej nos a každý oko jiný, ale ty s nim mluvíš a vůbec si toho nevšimneš. Prostě tě okouzlí a připadá ti úžasnej. Proto si myslim že na rasách moc nezáleží, dokonce vůbec. Ale taky to znamená, že nezáleží na tom jestli je člověk žena nebo muž, i když muži mají větší sklon ženskému charismatu podléhat. (počítal bych to tak leda při mluvení s podobnou rasou mužského pohlaví)

      Problém ras a konkrétně Elfů je v tom, že pro DrD museli všechny postavy sjednotit na vyrovnanou kvalitu. U některjch to jde bez problému, ale u Elfů v originálním vydání to prostě podle mě nejde. Jak tu někdo psal, tolkien vychézel z mytologie, kde stojí mezi bohy a lidmi, už z toho je logické, že nemůžou být s lidmi srovnávání. Stejně tak se těžko řeší skřeti a já je popravdě jako rasu do DrD moc neuznávám. Protože skřeti dosahují kvalit v kvantitě, né kvalitě jednotlivce, což se ovšem ve hře za jednu postavu prostě nedá zahrnout...

      Add přesvědčení:
      Podle mě zlo a dobro je daný tím, o čem si největší %společnosti myslí že je dobrý nebo zlý. Proto ve společenství Zákoně zlých skřetů, bude člověk Zákonně dobrej vlastně špatnej... budou mít jiný cíle, ale stejný prostředky, kdo pak stanoví, kdo z nich je vlastně dorej a kdo zlej? Jen tím, že jedni budou mít za úkol vyhladit člověka a druhej bude mít za úkol vyhladit skřety?
      Příjde mi to dost relativní, osobně bych to měřil třeba podle míry sobectví, ale v DrD je nejsobečtější ten Neutrální... což je podle mě divná myšlenka...
      Podle mě se člověk v reálu nesetká ani se zmateně zlými...


       
         Jon
        09:42:24  10. června 2008
      Biotroll: Hm, to bude tím, že můj svět je situován do 19. století a taky tím, že se ti Arcanum asoociovalo s mým avatarem. Jinak nevím...?


       
         Biotroll
        09:28:20  10. června 2008
      Jon: proč mi ti obři připomínají Arcanum?


       
      (uživatel smazánLander
        17:28:14  9. června 2008
      Ailinel: poslyš, rád bych si nekdy s tou tvou čarodejnicí zahral v nejakem pustem a tmavem hostinci..na výber máš z rôznych druhov mužských pohlaví


       
         Lege
        23:17:40  8. června 2008
      dobře no, jak říkám, nečet sem to.


       
         Jon
        23:16:36  8. června 2008
      IQ je takovej souhrn všech intelektových schpností, takže bych tam výklad textu nebo jeho pocopení s klidem zařadil...

      A zrovna u Platóna to je o logice dost :P


       
         Lege
        23:08:25  8. června 2008
      Jon: jen pro úplnost: IQ je schopnost řešit logické problémy. Pochopení Platóna není asi moc o řešení logickýho problému. Nikdy sem od něj teda nic nečet, ale pochopení textu bych do logickejch problémů neřadil.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).