Duší celkem: 899
Přítomných duší: 7
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  31  >>

          00:10:23  15. ledna 2014
      Co se hraničáře týče, tak z mého pohledu je hraničář asi tak široký pojem jako válečník, tedy si do něj mohu nacpat prakticky cokoliv mne napadne. Jediné co, tak jako válečník je tak nějak zažitý, že je spojen s bojem zblízka, tak hraničář má, inu, přírodu. Což může znamenat cokoliv od lovce, po záškodnického bojovníka praktikující partyzánskou válku, barbara zvyklého na přežití v divočině, divocha z džungle, cvičitele zvířat, druida, lukostřelce či nějakého survivalistu, ale třeba i stepního nomáda, a podobné věci - přecijen, příroda není jen les. Obecně se mi zdá, že "povolání" hraničáře a válečníka jsou často dosti podobná a provázaná, ale oproti válečníkovi mi příjde o něco více zaměřená na mysticismus.


       
         Townie
        18:45:01  13. ledna 2014
      Hráčská postava všeobecně - Jaká a proč?

      Pod pojmem "hráčská postava" si asi každý představí hned mnoho věcí, které ke vzniku vedou. Ať už jméno, rasa, povolání, atributy nebo osobní deník. Podobné věci už zde někde jsou, ale já bych se rád zajímal o oblíbenost.

      Nedávno proběhla anketa o oblíbeném povolání. Trochu to s tím souvisí, neboť bych se s tímto tématem rád zajímal o vaše favority. Jakou rasu hrajete nejraději, jaké povolání. Tentokrát by mne ale zajímal i důvod, nejen odpověď jako v anketě. Vede vás k tomu něco konkrétního, nebo je to prostě jen vnitřní cítění?

      Je mi rovněž jasné, že valná většina duší tvoří nové postavy až poté, co si přečtou verbířskou vývěsku na dobrodružství a mohou tak promýšlet už přímo něco na míru pro daného PJe. Najde se však mezi vámi někdo, kdo má svou vlastní postavu, svou srdeční záležitost, kterou si stvořil nezávisle na požadavcích Questů v té době? Podařilo se vám ji v takovém případě postupem času udat, nebo stále čekáte na příležitost?

      Abych se jen neptal, tak také odpovím. Já osobně hraji nejraději lidské postavy s vyšší inteligencí, povoláním většinou hraničáře (ačkoliv se mi hrají lépe ženské postavy, hraničářku mám taky ). Rád uletím do sekce bez povolání, kde jsem si zahrál třeba za kněžku. Rozhodně mi nesedí role zloděje. Hraničář je pro mne takový příjemný zálesák, co se nemusí nikam hnát, soužije s přírodou a nepotřebuje ke štěstí nic jiného, než les, zdraví a hraničářku

      A co se srdeční záležitosti týče, jednu takovou postavu mám. Mužského hraničáře. Tvořil jsem ho sice do chystaného Questu v té době, ale jeho charakter jsem měl promyšlený už tak nějak dříve. V tomto ohledu nebudu zacházet do detailů, bude to předmětem dalšího tématu :) A co vy, co váš názor na pro vás ideální postavu, co se základních prvků týče?


       
         Townie
        22:52:32  12. ledna 2014
      I zde děkuji za svěřenou důvěru a možnost vyslýchat duše na DA :) Ačkoliv raději debatuji spíše o PJingu, než o hráčském pohledu na Quest, vše je se sebou spjato, takže jsem si připravil pár témat i pro duše, které se raději zabývají procházením dobrodružstvím, než jeho tvorbou :)
      Ani tady se nemusíte bát zeptat na cokoliv mimo probírané téma, budu rád za jakoukoliv otázku týkající se hráčských záležitostí na DA a nemusíte se bát, že by byla přehlédnuta nebo považována za hloupou :)

      Témata:
      1. Hráčská postava všeobecně - Jaká a proč?
      2. Hráčská postava z hlediska psaní - Podrobnosti pro představu?
      3. Postava hráče v Questu a její možnosti
      4. Boj o Malou hru, šance na hru Velkou
      5. Moc PJe nad postavou hráče
      6. Domluva dvou a více hráčů

      Další témata:
      Malá a Velká hra - Dobrý, nebo špatný systém?
      Hráčská postava z hlediska hry - Zážitky, zábava, akce?
      Questové NPC - Zpestření hry krátkodobým hráčem


      Tučně vyznačené bude právě probírané téma.
      Kurzívou vyznačené téma bude uzavřené a případnou debatu k němu najdete pomocí vyhledávání.

      První téma nahodím v nejbližší době, pokud by se někdo chtěl ujmout některého tématu nebo měl jiné, jež by si zde přál vidět, nechť dá vědět havranem nebo přímo sem na fóru. Všichni, kteří netrpělivě čekáte na vzestup tohoto fóra, pojďte ho oživit společně se mnou :)


       
         Hrun
        17:27:42  12. ledna 2014
      Stejně jako na fóru Můj vlastní svět i zde je čas na změnu správce fóra.
      Townie, je to tvoje. :)


       
        Nawlroy
        18:54:44  12. listopadu 2013
      Asi záleží na konkrétní situaci, ale já bych preferoval nevědomost. Svobodná vůle a tak. Pokud se to ale týká mechansmů, jak píše Lutus, které by postava znala a hráči unikly, tam bych zásah PJe asi uvítal.


       
         Lutus
        08:52:54  8. listopadu 2013
      Já to teda beru taky z pohledu PJe. Prvek překvapení z následků je něco o co bych přece hráče nepřipravil. Výjimka je opravu jen něco, co by postava znalá poměrů asi neudělala. Tam se to snažím zahrát přes pocity a signály postavě.

      A jako hráč bych asi uvítal totéž. V případě, že bych chtěl udělat nějakou absolutní nereálnou kravinu, tak nějaký náznak ano, ale jinak asi ne.


       
         Guner
        20:09:47  4. listopadu 2013
      Asi tak ako hovorí George to robím aj ja.

      Hulda (k RP smrti): Moja postava Granit asi 5 krát


       
         George
        19:38:37  4. listopadu 2013
      Hráč: "Drak říkáš, tak to na něj uspořádáme výpravu, určitě ve své sluji bude mít hory zlata!"

      PJ: "Áno, jistě... a tvoje další postava bude taky kouzelník?"

      Takhle to většinou funguje u mě ale i mimo těchto fatálních následků občas s hráčem proberu co se tak asi může stát, jak by herní charaktery mohli reagovat a v co by se situace mohla vyvrbit.

      Není to sice odpověď od hráčstva, ale za své hráče říkám, že se jim ta možnost líbí :)
      Přeci jenom, hráč je postavou pouze pár hodin týdně, zatímco postava prožívá i scény okolo. Postava toho ví mnohem víc o reáliích svého světa a ujasnění si některých pro hráče nezřejmých souvislostí pomůže.


          18:12:36  4. listopadu 2013
      Nevím, zda to bude odpověď na otázku, ale já hráčům řeknu, ať si hodí a co se jim stane, když neuspějí, aby si to mohli popsat. Uvažuji zavést body Osudu, aby to v případě špatného hodu mohli zvrátit.

      Mně osobně je jedno, jestli to vím nebo ne, protože mě baví si popsat věci, co se kolem mě dějí nezávisle na tom, jak moc to ubližuje/škodí/rozčiluje moji postavu.


       
         Hulda
        17:56:41  4. listopadu 2013
      Tady podle mě strašně moc záleží na tom, o jakou situaci se jedná. A stejně tak závisí i na typu questu. Když hraješ nějakej sranda quest, kde jde jenom o třeba co nejzajímavější odehrání nějaké situace, tak tam by to nemuselo být úplně špatné. Ale jakmile je to třeba nějaká hororová tematika, nebo třeba něco opravdu epického, tak tam by mi to vyloženě vadilo.

      Představa, že se třeba mám rozhodnout, jestli zabiju svého nepřítele, nebo ho nechám žít a on mi pak bodne dýku do zad a zabije mě. Dejme tomu, že mi to PJ celý takhle vyžvaní. Budu se sice chtít držet RP, ale určitě nebudu chtít umřít, že? Nebo alespoň většina by nechtěla (a to si přiznejme, kolik postav tu zemřelo kvůli RP?).
      Zatímco když mi to nenapíše, tak to rozhodně bude větší vzrůšo...:)

      Když to tedy vezmu úplně obecně, tak ve většině případů bych byl proti tomu... Nikdy přesně nevíš následky svých činů a tak to je podle mne správně.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).