Duší celkem: 899
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      =--Vědma--=
      Zeptejte se Teamu na cokoli, co se týká DarkAge.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  43  >>

          08:13:19  1. října 2014
      Townie, klid :D Moje otazka v zadnym pripade nebyla vyprovokovana tvym hranim v posledni dobe. Uprimne ani netusim, jak si tvoji hraci vedou. Jak jsem psal, je to neco, nad cim premyslim uz par let, ale napsal jsem to az ted.

      A zrovna ze me tu nedelej nekoho, kdo se boji jmenovat, aby nenastval :D Psal jsem to na obecny rovine, protoze mi jde o tu problematiku jako takovou a ne o to, jak nekdo urcity hraje. Pokud ale chces jmeno, tak z meho pohledu problem Male hry mi pripomnel Keshick, jehoz hracka ziskala v Male hre 300 (!!!) expu, coz je dost sileny cislo v porovnani ostatnimi v poradi. Nechci tvrdit, ze si to nezaslouzi, treba jo, treba hraje fakt dobre, nevim a neznam.

      Strjne tak netvrdim, ze je spatny hrat tak casto, pro Q je to naopak urcite jen dobre. Jen mi jde o to, zda je to pak fer vuci vsem ostatnim, kteri nemaji tolik casu nebo PJ zkratka hraje max 1 tydne nebo se hraje ve skupine a tudiz to nejde tak rychle. A zda by se s timhle nemelo neco udelat, aby se sance srovnaly.

      Momentalne to opravdu je tak, a myslim, ze s tim asi budou souhlasit vsichni, ze hraci hrajici ve skupine, nemaji sanci porazit hrace v solo lince. A to by i pro me bylo pomerne demotivujici (kdyby mi slo o vyhru v Male hre). A zajimalo by me, jestli je to opravdu pro vsechny takhle ok a nemelo by se to upravit, aby se zvetsily sance na vyhru pro vsechny. Neni to mysleno jako atak na kohokoliv, Townie, tak klidek ;)

      Sorry za dia a mozny preklepy, pisu z vlaku.


       
        Divac
        07:42:50  1. října 2014
      Townie: Můžeš se prosím uklidnit? :)

      Tady nikdo neřekl, že je to proti pravidlům, či čemukoliv. Klídek, můžeš v klidu pokračovat. Tady se jedná o debatu obecnou a reagujeme na návrh Strangera jestli by se měla, či neměla, Malá a Velká hra posunout do jiných mezí. Zatím, co se koukám, všichni říkáme vesměs, že stávající forma je ta správná.

      Tudíž nebuď ukřivděn, nikdo ti neubližuje. :D


          07:40:24  1. října 2014
      Já to psala třeba obecně, nemám šajn kdo kde hraje ani kdo vůbec má nebo nemá questy. Z logiky věci myslím, že to tak je, jak jsem psala.


       
         Townie
        07:36:58  1. října 2014
      Tak tohle už trochu přeháníte, nezdá se vám?

      Dobře, budu dělat, že se mne vaše reakce netýká. Budu dělat, že nejsem ten, kdo má momentálně quest se třemi hráči, kde jeden z nich hraje mnohem aktivněji. Budu dokonce dělat, že o tom něco víte a nespekulujete si tady, aniž byste znali veškeré podrobnosti, což očividně děláte.

      Kamikazi, demotivován? Já jsem rozhodně mnohem více demotivován z toho, že si zveřejňujete hádanky a rébusy než z toho, že mám v liniovém questu hráče, který má čas a využívá ho tím, že se baví v mém příběhu. Nemluvě o tom, že nemáte odvahu to napsat na rovinu a mlžíte tu, aby to náhodou nevypadalo jako rýpnutí přímo do někoho. Podotýkám, že tři hráče mám momentálně z toho důvodu, že jsem udělal čistku a jestli sis dobře všiml, mám na verbíři vývěsku a hledám nové hráče.

      Upřímně je mi úplně jedno, co si zrovna vy dva myslíte o mně a mém PJingu, ale navážet se mi do hráčů, to si líbit nenechám, protože právě tím VY demotivujete je. Ať už si říkáte co chcete o tom, kdo z nich je aktivní a kdo ne. Quest je baví všechny bez výjimky. A neříkejte mi, že vám o to těmito kecy nejde, protože já sám jsem se po přečtení vašich posledních příspěvků minimálně trochu naštval.

      Kvantita nad kvalitu? Podotýkám, že většina příspěvků padla v questu během ZAČÁTKU roku, prvních pár měsíců, kdy jsem měl volněji a taky to tak vypadalo. A rozhodně to nebyly kvalitou podprůměrné příspěvky! Pokud tedy nepovažujete stupeň hodnocení B za podprůměrný. A rozhodně nepadal ani ten. Během léta byla spousta příležitostí a kdyby někdo psal alespoň jeden příspěvek denně (nebo trochu více týdně), měl by naprosto stejnou možnost první místo dohnat. Třeba ne úplně, ale přiblížil by se.

      Když se mi přihlásí na verbíře jakýkoliv jiný hráč a dožadoval by se stejné aktivity, pokusím se vyhovět oběma. Zpomalilo by mne to, ale pořád jde o to, že se HRAJE. Že jedna hráčka je mimo a druhá na tom není nejlépe, to opravdu není v mojí kompetenci, ať už to pro vás vypadá jako jakékoliv zvýhodňování.

      A řeči o domluvě mezi hráčem a PJem řešit už vůbec nebudu, protože jak říkám, nikdo není znevýhodněn a každý z mých hráčů ví, že když bude mít příležitost a já budu mít taky, dostane tuto možnost taky. Tečka.


          07:35:28  1. října 2014
      Já o questech moc nevim, ale pokaždý tady někdo měsíc nebo dva intenzivně smažil a nasbíral to, takhle to vyhráli prakticky všichni kdo jsou na tom webu dýl, pak většinou i ty jejich questy chcíply na normální tempo, jakmile měli ikonku. Občas někdo vydržel rok, aby měl tu extra a chcíp až pak.

      Jak je to teďka těžko říct, asi stejně, maybe to zkouší víc lidí.


       
        Divac
        07:18:54  1. října 2014
      Stranger: Malá a Velká hra, alespoň z toho, jak jsem ji vždy chápal jsou právě měřítkem prve kvantitity, až následně kvality. Má to být způsob, jak motivovat hráče, aby hráli. Přeměna na "kvalitativní" soutěž by z toho udělala ještě víc nerovnoměrný boj. Takhle má i hráč bez známosti šanci, pak by jí už neměl. neznámý hráč může ubýt toho s kontakty prostě tím, že bude psát každý den 2x a vyhraje, i když bude dostávat třeba jen slabší známky. Pokud by to bylo příspěvek za týden, tak samozřejmě tenhle noname hráč vždycky alespoň jeden týden bude mít nejlepší třeba A- nebo slabší, protože nikdo není dokonalý... a v tu chvíli prohraje s někým, kdo bude mít jeden příspěvek týdně, ale holt dostane všechno za A. Takže za mě se mi koncept her líbí takový jaký je. Pomohá k aktivitě.

      Problém nastává tehdy, jak tu naznačuješ ty, nebo další, když se PJ s hráčem domluví a hrají jen oni dva. To už je jasné, že daný hráč vyhraje ani se nemusí snažit. Bohužel na to není žádné "doporučení" a je to tedy v pořádku. No a pokud to je v rámci kamarádšoftu, nikdo nic namítat nebude. Tím se samozřejmě celá Malá a Velká hra bagatelizují na to, jestli se rozhodne nějaká dvojice (PJ + hráč) vyhrát nebo ne. Tohle tu je často a asi se to nezmění nikdy, protože na to, aby se vyřadili hráči s vlastní dějovou linií tu nikdo nekývne.



       
        Kamikaz
        04:41:17  1. října 2014
      Myslím si, že každý, kdo se pokouší o vítězství v malé hře rychle zjistí, že v nejlepší co může v některých měsících doufat je umístění na druhé příčce, i kdyby se jeho spoluhráči a Pj snažili sebevíc. Ano, z mého pohledu první příčka vždy patří hráčovi, který si sám vesele spolu s PJ vyměňují příspěvky dle denního limitu. Není přitom důležité, jestli jsou ve výpravě 3-4 hráči, neboť žádný z nich není dost aktivní na to, aby se mohli vyrovnat aktivitě toho jednoho hráče, takže to je dle pravidel v pořádku, protože nejsou zanedbání. Ještě musím upozornit - Vše je dle pravidel. Nikde žádný problém není! - Na druhou stranu, jako hráč jsem byl slušně demotivován, když jsem na to přišel. Mé naděje na první místo byly prostě zničeny a pošlapány, protože nemůžu nutit spoluhráče aby potili krev kvůli hře. Jak bych to ale vyřešil, to je otázka, který by měla smysl si položit. Nenapadá mě nic jiného, než snížit počet hodnocených příspěvků v solo linii na jeden, ale s tím se mnou rozhodně nikdo nesouhlasí, takže to nemá smysl propagovat.



       
         Bizarro
        00:29:29  1. října 2014
      Osobně jsem s tím nikdy problém neměl. Když je PJ i hráč aktivní (aniž by to odnášeli ostatní hráči v questu), nevidím důvod, proč za takovou snahu nedostat odměnu. Nejde o věc, kterou získáš zadarmo. Musíš tomu věnovat čas a nějakou energii. I když krátkodobě. Navíc právě proto, že to může vyhrát i průměrný hráč, je dle mého umístění v Malé hře dosažitelnější než ve Velké hře a z toho důvodu i lákavé. Tolik k mému názoru. :)


          23:58:35  30. září 2014
      Ohledně Malý hry bych měl taky otázku, která mě teda osobně pálí už pár let tady. Nakolik to je vlastně objektivní?

      Abychom si rozuměli - nepřijde mi úplně fér porovnávat všechny Questy a všechny hráče jednoduše podle součtu expů, které za měsíc nasbírali, protože se celkem jednoduše dá Malá hra vyhrát po domluvě. Hráč si řekne s PJem, že budou psát 2 příspěvky denně, dodrží to, a i když hráč nebude zrovna prvotřídní, tak malou hru s přehledem vyhraje (2x podprůměrný příspěvek za 5 bodů denně a na konci měsíce má 300 bodů).

      Hodnotí se tedy v Malé hře jen kvantita nebo byla Malá hra zamýšlená na posuzování kvality? Protože v druhém případě by asi byl férovější nějaký průměr, ne? Třeba součet nejlepších příspěvků - za každý týden jeden. Ale to je jen příklad. Spíš to píšu kvůli tomu, že by mě na to zajímal názor ostatních, jestli to někomu (třeba ofikům taky :) ) někdy vrtalo hlavou.

      Díkec ;)


       
        Kamikaz
        22:49:38  30. září 2014
      Zajímavé. Tak já nikdy nad touto situaci nepřemýšlel ani jsem se s ní nedostal do styku. To až teď, a ještě se to spíše týká někoho jiného. No, děkuji. Jsem zase o něco moudřejší. :)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).