Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
technicky podle pravidel 1.6 B musí kouzelník 3 směny zaostřovat vůli (pokud hraješ na únavu tak to nějakou generuje ale z hlavy nevím kolik a jsem líný to hledat). Zaostřovat může jenom po tom spánku co se tu o něm mluvilo, mezi spánkem a zaostřením nesmí vykonáívat fyzickou práci nebo kouzlit. S hraničářskou meditací je to obdobné.
Ferro: Tak to sem netušil .. já znal vždy jen toto. Což je zvláštní, páč sem hrával podle 1.3 (tuším a toto je z 1.6) Ale dík za info
Edit: Vím to, protože "můj" způsob je pro kouzelníky horší.. většinou musejí spát déle, než jiná povolání a pak záleží na vztazích v družině. Vznikají další situace, kdy se kouzelník třeba probere pod hromadou větví nebo, což ho vždy asi naštve, je probuzen dřív a tím pádem nemá manu
Stále to nic nemění na tom, že poslední slovo má vždy PJ.
(Já měl třeba jednou obětní dýku a válečník z družiny vždy bral nepřítele naplocho. Já je pak vždy obětoval ... to mi bylo many panečku )
8 hodin bych upřesnil na klidný nerušený spánek.
Přesně podle pravidel: odečti od osmičky polovinu svého bonusu (přičti polovinu svého postihu, zaokrouhluj nahoru) za odolnost a číslo, které tak získáš, udává, kolik hodin tvá postava musí spát, aby si důkladně odpočinula.
(přičemž PJ má poslední slovo, jestli byl spánek nepřerušen, nebo ne a jestli je postava dostatečně odpočatá na zaostření vůle či meditaci.)
Jak ale řekl Ferro, jestli to máš ve svém světě jinak
Po "delší" době opět zdravím
Jak už tady bývá zvykem, měl bych na vás otázečku. Za jak dlouho můžu jako PJ regenerovat magy kouzelnické postavy kterou mám v questu?
Děkuji i vám za názor. Co se týče toho kasína tak bych znal mnohem jednodušší způsob. Jednoduše hráči nebude zas tolik přát štěstí a skoro nic nevyhraje a většinu peněz prohraje. A jak psala Yenn, bez peněz do kasína nelez
Pravda, nelze rici " teď nechoď do kasina, teď zachraňuj svět", ale snadno lze rici "bez penez do kasina nelez, a kdyz teda nemas prachy, vedel bych o jednom takovym fajn dzobu se zachranovanim sveta...
Ono se to vetsinou da udelat celkem nenasilne, pokud hraci aspon trochu spolupracuji (tim myslim treba i to, ze nebudou hrat za postavu, ktera se k dobrodruzstvi nijak dokopat neda, a pokud uz takovou hraji, tak vezmou ferove, kdyz postava spatne skonci).