Duší celkem: 895
Přítomných duší: 4
V krčmách: 1

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  168  >>

       
        Final
        16:00:39  15. srpna 2012
      Townie: Jo. Prostě aby PJ mohl upravovat šepot hráčovým příspěvkům. Stává se to docela často a upřímě, přijde mi trochu zbytečné půl dne nahánět nějákého hráče kvůli něčemu, co by vlastně mohl udělat i PJ během jediné minuty.


       
         Townie
        15:09:50  15. srpna 2012
      Finale, nejsem si jist, zda jsem pochopil správně Tvůj návrh. Myslíš to, aby PJ mohl upravit, komu hráč příspěvek šeptal? Jinak si myslím, že se v tom nechybuje tak často, aby bylo potřeba toto privilegium mít, ale můj názor :)


       
         Alim_Thor
        11:31:36  8. srpna 2012
      FinalFF: Přesně, duplikaci jsem už kdysi navrhoval, asi se na to pozapomnelo, nebo to je na plánu naprogramovat později ^^


       
        Aglar
        22:09:25  7. srpna 2012
      Oba dva okamžitě přestaňte brát jméno boží nadarmo ...

      Tím bylo dost OT a dál jen smysluplné věci.


       
         Silenec
        17:44:06  7. srpna 2012
      Final: Neprozrazuj moje a Aglarovo pohlaví!


       
        Final
        10:40:26  7. srpna 2012
      Silenec: Paul myslí to samé, o čem jsme se teď bavily na fóru :)


       
        Paul
        10:38:33  7. srpna 2012
      Aha, asi jsem to zapomněl upřesnit, měl jsem na mysli, aby bylo i hodnocení vidět.


       
         Silenec
        05:40:48  7. srpna 2012
      Paul: SQ se snad hodnotí, ne? Alespoň dříve to tak bylo


       
        Tindo
        23:44:39  6. srpna 2012
      Jak píše Horyn. Jen číselný vývoj postavy v rámci žánru mi nestačí k plnohodnotnému zážitku z vývoje postavy. Nejraději bych zažil příběhovou návaznost, aby mohla někdy má postava prohlásit třeba něco takovédleho, protože si připomene dávné události z minulých questů:
      Zatraceně. To je špatné. Rádcem krále je Agebar. Před deseti lety jsem ho při souboji trochu nečestně strčil do jámy plné hnoje. Postavte se přede mne. Nesmí mě vidět.
      Před deštěm se můžeme schovat v tunelech pod támhletím kopcem. Předloni jsme odtamtud společně tady s Dlouhonosem vystrnadili zelenou skřetí havěť.
      Starosta nám jistě pomůže. Dluží mi to. Před lety jsem mu zachránil kluka.
      Tady už jsem byl a nic dobrého to nepřineslo.
      Nemělo by se jednat o unifikované nebo omezené světy, ale o rozvíjení kvalitně vytvořeného a oblíbeného světa navazujícími dobrodružstvími.

      Co se týče pravidel, také jsem původně myslel, že by možná bylo nejlepší DrD pravidla trochu poupravit. Ale čím déle o tom přemýšlím, tak si myslím, že by bylo nejlepší vzít to pořádně z gruntu. Jestliže to chceme hodně změnit k lepšímu, tak to chce změnu, která bude co nejméně svázaná omezeními, aby byl výsledek co nejlepší. Polovičatá změna znamená polovičatý výsledek.
      Rozhodně by měla zůstat úroveň. Povolání by se mohla brát hlavně jako archetypy pro všechny světy. Alchymista může být ve sci-fi vědec. Nějaké vlastnosti by měly být, ale systém DrD s opravami hodnot není zrovna nejdokonalejší. Takže by mohly nové vlastnosti umožňovat převod ze starých vlastností. Z dovedností by se hodily vymyšlené texty a stupně hodnot, které by se mohli stát základem pro jeden z více stylů pravidel - pro systém založený jen na dovednostech. Z gruntu nová pravidla by umožnila zvolit přístup, kdyby se tato pravidla od nejzákladnějšího konceptu vytvořila přímo pro styl hraní na DarkAge.
      (Menší příklad vytváření pravidel přímo pro místní hraní: Například mě napadlo pravidlo „záchranné brzdy“. Výstup z hodu kostkou má být v rozmezí 1-6. Šestka značí nejlepší výsledek, kdy je zdolána i ta největší obtížnost. Jenže hráči padla 1. Naštěstí ale má „záchrannou brzdu“. Napsal příspěvek na hodnocení za A a tak se výstup z hodu kostkou menší než 5 dorovnává na hodnotu 5. (u B by se dorovnalo na 4, u C by se dorovnalo na 3. …) )

      Podle mne by byla nejlepší vícekolová soutěž o nejlepší pravidla pro DA, kde by se mohlo hodnotit, diskutovat, psát rady a připomínky v rámci jednotlivých fází tvoření. Nakonec by z toho vzešly ty nejlepší nápady.


       
        Horyn
        20:22:42  6. srpna 2012
      Mě teda pouze držet postavu v žánru nestačí. Měnit neustále historii a charakter, jen aby to zapadlo do dalšího, i když třeba stále fantasy, světa opravdu není můj šálek kávy. Idea, že by se postava vložila do jednoho světa, ve kterém by questy probíhaly mi přijde naprosto perfektní.
      Ono když je to bez té kontinuity hry a světy se stále střídají, ta postava ztratí své kouzlo. Stane se z ní takové prázdné jméno, kterému na verbíři roste jen čísílko levlu, které je stejně poslední dobou k ničemu, jelikož na to se hraje málo. Zato taková postava, která by se dala hodnotit i podle toho, jak moc by byla v daném světě či vesmíru známá a která by podle toho rozvíjela i svou historii a jejíž činy by se odrazily i v utvořeném charakteru, to by dle mého dodalo hře krásné kouzlo.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).