|
Ohledně nových vlastních pravidel jde podle mne hlavně o toto:
- Aby mohli hráči skutečně využít toho, že dosáhli vyšší úrovně. Aby se to pro všechny spravedlivě promítlo do hry. Na většině heren rovnocenný nárůst expů nemají. To je plus DA, jen to chce tuto příležitost více využít, aby z toho bylo více znamének plus.
- Pravidla by mohla mít univerzální princip, tedy nejen omezení na fantasy.
- Pravidla by reflektovala přímo styl hraní zde na DA, který je jiný než při hraní na živo a proto se běžná pravidla těžkopádně používají.
- Pravidla by nebyla povinná. Jen by pro ty ty, kteří chtějí vnést do hry řád i náhodu, byla podporována pravidla vytvořená přímo pro styl hraní na DA a vytvořena samotnými hráči na Dark Age, (nejlépe v soutěži, aby se mohli zapojit všichni)
- Taková pravidla by umožnila systémovou kontinuitu, že když si jednou něco určí hráč u své postavy ohledně vlastností vyplývajících z pravidel, že to skutečně bude moci využívat i v dalších questech.
|