Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  63  >>

          15:15:42  12. dubna 2015
      Před lety se hlasovalo o zviditelnění expování a teď se bude hlasovat o jeho skrytí. Yeah!


       
         Petwald
        15:10:27  12. dubna 2015
      Návrh Arsi

      Myslím, ono ani zakrytí známky by příliš k uspokojení hráčů nepomohlo. Hodně z nich si dokáže známku odvodit podle nárůstů expů u svého hrdiny.
      To slovní ohodnocení a vysvětlení proč a zač, spolu s naznačením, kde PJ vidí rezervy do budoucna, dělá skutečně velice hodně. A není nezbytné trvale, ale aspoň po nějakou překlenovací dobu.


       
         Guner
        09:40:26  12. dubna 2015
      1 quest na tyzden je teda zly preco? Pre mna vhodna alternativa.

      Btw finalov quest dva svety silmerie ma zaverecny boj na 43 krokov (nasiel som si zapisky s testovania kde som posledny suboj mal na 43 kol. Kedze 1 kolo suboja je jeden krok...) myslite ze niekoho bavi hrat 8 dni nejaku klikacku? A tych subojov niekolkodnovych je v tom sq viac nez 10...

      Obmedzenie na kroky je proste pre sq ktore mame nevhodne. Obmedzte to 1 sq na tyzden alebo aj na mesiac mne je jedno, ale neobmedzujte to krokmi, lebo si clovek nic nemoze zahrat iba tie neoficialne questy.

      Aj jeden sq mesacne je lepsi ako 5 krokov denne. Aj pre autora, ktoremu hraci budu dohravat sq aj pre hraca. A jeden sq na mesiac je 2 roky hrania.


       
         Petwald
        09:37:47  12. dubna 2015
      Ahoj,
      Omlouvám se za zkreslení některých informací ohledně krokového systému v počátku a děkuji Aglarovi za zpřesnění.
      Je to již delší čas a mě některé věci vytěsňují aktuálnější problémy.

      Děkuji za vysvětlení oné navrhované historie.Tohle by mohlo fungovat a opravdu hru v SQ vylepšit.
      Agar – Ano, motáme se spolu okolo SQ již pár let. Uznávám že tam, kde nad nimi já strávil desítky hodin, tys jim věnoval stovky.
      Ty bys zas mohl vědět, že mi nejde o sebe, ale věc samou. Tady konkrétně, že se něco opakovaně nadhodí, přislíbí, ale nikdo vyjma pár vyvolených prakticky neví, oč jde.

      Potěšilo, že autoři nakonec nejsou v očích Aglara a Chrise až tak špatní.

      Jak tak sleduji další úvahy a ohlasy jsem zaskočen.
      Napřed nám předložíte rozhodnutí o neměnnosti kroků v SQ. Budiž. Nyní se ale alespoň naznačuje, že to až takové dogma nebude.
      Upřímně se mi nelíbí, aby platila v tomto jiná pravidla pro nováčky a ty déle sloužící.
      Přidávat krok za ohodnocení SQ mi přijde osobně vysloveně jako výkřik zoufalství, aby se hlasy některých utišily.
      Vidím pak velký rozdíl v tom projít např. Příběh o kachně, či některých z Finalových gigaprojektů. A efekt by měl nastat stejný?
      Není-li možné zvýšit denní limit, nebo střádat kroky, protože takto to systému nejlépe vyhovuje, toto by nenadělalo větší paseku?

      U odpovědí na Vossyho otázky, bych si počkal, nenajde-li se nějaký aktivnější zastánce prosazených omezení.

      Já netuším, jak by bylo programově složité umožnit každému uživateli volbu zda mít SQ oficiální za expy, či v módu neoficiálních jen pro vlastní zábavu.
      Samozřejmě muselo by se to týkat celého konkrétního účtu. Pojistit to opakovaným dotazem, a k tomu bych i navrhl, že pokud by se někdo časem rozmyslel, umožnit mu zpětně zoficiálnit SQ za poplatek např. 100 BZ.

      Vossyho anketa leccos naznačila, rozumím, ale i že dělat změny jen pro menší skupinku hráčů, nebude mít nikdy zrovna prioritu.

      Na závěr bych rád připomněl, že právě ohledně SQ navrhoval Paul anketu již 6. února letošního roku, (Alim to pak trošku upravoval, ale ani urgence nepomohly k nějaké odezvě ohledně její realizace, či potřebnosti), která by mohla opět trošku osvětlit, jak to celkově vidí většina uživatelů.

      Upřímně, tady spolu můžeme debatovat a navrhovat, co by se nám líbilo po libosti, ale pořád zůstáváme (jakkoliv aktivní ) víceméně stejná skupina několika málo jedinců.
      Záleží mi na DA, rád bych ho měl co nejpřívětivější, ke všem co se tu scházejí, ale ten komplexní pohled na chod nemám.
      Od toho jsou právě admini. Ti by ale měli být schopní svá rozhodnutí a postoje v případě potřeby obhájit před veřejností i věcnými argumenty.

      Ode mne vše, zkusím pro změnu zas napsat něco užitečného, těm „svých“ věrným a trpělivým hráčům v questech.


       
         Arsi
        08:10:50  12. dubna 2015
      Rohi pokud to má udržet nováčky tak pět kroků dělá úplný opak ;) beru to z pohledu člověka, který se na DA dostane omylem.
      Mě udržela Ariadnina nit (kterou k mému smutku zrušili a nahradili omezenou hrou) a dobře fungující chůvičky.
      Mi jen vadí že se stále ohání argumenty, které jsou podle mě vyvařené z vody.

      Na Vossyho otázky nikdo neodpověděl, jen řekl: Nezačínej s tím zase...


      Edit: A k těm hádánkám. Když počkáš týden dostaneš celou hádanku a ne každý den jedno slovo ;) to je ten rozdíl


          00:44:55  12. dubna 2015
      Dvakrát nebo třikrát projít jeden SQ s pětikrokovým limitem před tím, než ho budou hodnotit? O.o
      A to už taky někdo udělal? O.o

      Aglar: Já pořád nevím, co na současném stavu mění fakt, že ta informace byla známá a rozhodnutá dlouho dopředu. Snad od toho jsme lidi, abychom dokázali revidovat vlastní názory a upravit je podle situace, ne?

      SQ pro tento systém: Takže chceme dělat SQ pro nějaký systém, pro který nemáme pořádně důvod (nebo se z většiny prokázalo, že ten důvod nemá až tak solidní a podložené základy) a budeme prudit autory, kteří strávili stovky hodin dřiny na tom, aby vůbec něco bylo? Tím chceš Aglare motivovat další, aby se vrhli na psaní SQ?

      Osobně, po celé téhle diskuzi mam chuť se na psaní nějakého SQ vybodnout. Trávit čas na příběhu, který dohraje deset lidí? A ještě mi pak řeknou, sorry, je to tvoje chyba, napsal jsi to blbě, protože se to nehodí do systému.

      Netvrdím teď, že všechny SQ jsou skvosty, lecos má svoje mouchy, ale pokud z toho celého počtu vážně sedí do systému jen jeden jediný, a to ještě proto, že je opsaný - tedy autor mohl přeskočit tu nejkomplikovanější část při jeho psaní - mam prostě obavu, že je někde chyba.

      A z mého pohledu není chyba v autorech, protože napsat skutečně dobrý Singlequest tak, aby vám do toho seděl, to je podle mě mimo možnosti jednoho člověka. Můžete si čekat na nějaké zjevení, ale podle mého názoru nepřijde.

      EDITPS.: Zatím nejmoudřejší názor tu měl skutečně Vossy a ty jeho otázky mi přišly zatím v podstatě nezodpovězené.

      Jestli si vybírat mezi tím, že nováček si během měsíce uzavře celý modul (ostatně - tomu fakt věříte? myslíte, že někdo dohraje každý quest hned na poprvé a nebude si chtít žádný zkusit jinak, nebo za jinou postavu? O.o), nebo jestli si modul zkusí a vůbec ho to nebude bavit - tzn zazdí ho během 1 týdne a už se k němu nevrátí, moje volba by byla absolutně jasná.
      1 měsíc je sakra dobrá doba, mam pocit, že tak dlouho jsem v tom modulu já ani nestrávil, a to jsem se ze začátku vážně snažil ty SQ hrát. To neni číslo, kterýho bychom se měli bát!

      Proč vadí vyexpené postavy:
      Devalvace levelů? Tady na DA? dostat postavu na 2. lvl pomocí singlequestů je podle mě celkem výzva. Neni to něco, co by trvalo den, dokonce ani něco, co by se při limitu 1SQ/den dokázalo stihnout za týden. A podle mě na tom hráč stráví srovnatelně úsilí, jako vyexpením postavy v rychlejším questu. Je to šance, jak tady konečně potkat něco jiného, než prvoleveláky (a nebo v opačném rohu naexpený macha, takže v jednom questu to spojit vlastně nejde), je to šance (jak říkal Vossy) že se hráč skutečně s postavou trochu sžije, než jí do nějakého toho questu upíchne. Všechny ty věci jsou podle mě sakra chtěný, ne nějaká devalvace.

      Tvorba SQ, Chrissi, prosímtě, zkus si to. To není jen tak pro člověka, co má nápad a neuskuteční ho v normálním questu. Sežere to mnohonásobně víc času, než normální quest, a narozdíl od obyč questů, pokud to skutečně nedotáhneš jako autor do konce, je celá tvoje práce totálně k hovnu. To už chce mít sakra vizi. Ne jen se chvilku nudit.


       
        Aglar
        23:40:46  11. dubna 2015
      Díky moc Chrisovi zato, že se ujmul mě tu suplovat a obdivuji jeho trpělivost a výdrž. Já bych si jen dovolil doplnit pár, věcí, které mě trkli do očí a chtěl bych je uvést na pravou míru.

      - Pěti-krokový systém byl znám v dostatečném předstihu dopředu. Vlna nevole se strhla poté, kdy se SQ spustili s třemi kroky na den z důvodu nízkého počtu příběhů. Bylo přislíbeno navýšení na pět po té, co vzroste počet SQ, k čemuž také cca po půl roce došlo po spuštění šestého SQ s tím, že v přípravě byli další tři.

      - Historie kroků - Doufal jsem Petwalde, že mě znáš líp, jinak by jsi musel vědět, že ten způsob, který jsi popsal, by jsem navrhovateli hodil na hlavu. Mělo by jít o průběžné ukládání prošlých lokací i s textem zvolené volby (ostatní volby vidět nebudou). Předběžná představa je ta, že se z aktuální lokace budete moci přepnout do výpisu historie kroků. Díky tomu půjde prohlídnout kudy postava prošla a jak se kde rozhodovala. Hodit se to bude aktivně hrajícím hráčům, ale i těm, co se vrací k rozehranému SQ po nějaké době (V současnosti je to při delším odstupu prakticky nedohratelné).

      - SQ pro tento systém - Od prvních počátků tvorby SQ se s tímhle pereme a hledáme "ideál". Každému se líbí něco jiného a tak těžko předpokládat, co se setká s ohlasem a co s odporem. Na začátku jsme šli do úplně neznámých vod, ale ani teď nejsme schopni stoprocentně říci kudy vede cesta. Ony jsou mnohdy plány perfektní, ale při realizaci je potom výsledek úplně jiný.

      - Přičítání kroků za hodnocení - tady vidím jeden drobný problém. Od začátku nabádáme hráče, aby SQ před hodnocením prošli minimálně dvakrát, či třikrát, ale tímto způsobem půjdeme vysloveně proti tomuto doporučení. Nechci to hned shazovat ze stolu, ale jen upozorňuji, že to bude nutné trochu domyslet. A ještě zeptám, jak chceš uplatňovat ten půl-krok? Zaokrouhlujeme nahoru nebo dolů?


          23:26:39  11. dubna 2015
      Vy je chcete zrušit úplně.
      Já vám tu předkládám možnost, jak by to při velkém zájmu možná i šlo změnit. Ne tak, že by se to zrušilo, ale člověk by mohl při častém hraní nahrabat slušnou sbírku kroků navíc. Takže... jakýsi kompromis.
      Arsi, ta zeď zase nebude až TAK nezdolná. ;) Jen je třeba polevit z požadavků na obou stranách a ne pořád dokola mlet to samé.


       
         Rohi
        23:26:00  11. dubna 2015
      Arsi: Stále máš neoficiálne SQ, kde sú kroky neobmedzené. Pointa je hlavne to, že za ne expy nie sú. Myslíš, že by bolo riešenie expovanie zrušiť? Neviem, tento systém mi príde lepší, než úplné otvorenie. To by sa SQ z okrajového modulu zmenili na neherný modul.


       
         Arsi
        23:16:29  11. dubna 2015
      Ano, proč to udělat jednoduché když to jde složitě :D

      Jak řekl jeden chytrý šotek: "Dochází mi hrách a ta zeď je moc tvrdá." Dokud bude adminstvo trvat na tom že omezené kroky jsou dobré, nic nezmůžeme.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).