|
Dvakrát nebo třikrát projít jeden SQ s pětikrokovým limitem před tím, než ho budou hodnotit? O.o
A to už taky někdo udělal? O.o
Aglar: Já pořád nevím, co na současném stavu mění fakt, že ta informace byla známá a rozhodnutá dlouho dopředu. Snad od toho jsme lidi, abychom dokázali revidovat vlastní názory a upravit je podle situace, ne?
SQ pro tento systém: Takže chceme dělat SQ pro nějaký systém, pro který nemáme pořádně důvod (nebo se z většiny prokázalo, že ten důvod nemá až tak solidní a podložené základy) a budeme prudit autory, kteří strávili stovky hodin dřiny na tom, aby vůbec něco bylo? Tím chceš Aglare motivovat další, aby se vrhli na psaní SQ?
Osobně, po celé téhle diskuzi mam chuť se na psaní nějakého SQ vybodnout. Trávit čas na příběhu, který dohraje deset lidí? A ještě mi pak řeknou, sorry, je to tvoje chyba, napsal jsi to blbě, protože se to nehodí do systému.
Netvrdím teď, že všechny SQ jsou skvosty, lecos má svoje mouchy, ale pokud z toho celého počtu vážně sedí do systému jen jeden jediný, a to ještě proto, že je opsaný - tedy autor mohl přeskočit tu nejkomplikovanější část při jeho psaní - mam prostě obavu, že je někde chyba.
A z mého pohledu není chyba v autorech, protože napsat skutečně dobrý Singlequest tak, aby vám do toho seděl, to je podle mě mimo možnosti jednoho člověka. Můžete si čekat na nějaké zjevení, ale podle mého názoru nepřijde.
EDITPS.: Zatím nejmoudřejší názor tu měl skutečně Vossy a ty jeho otázky mi přišly zatím v podstatě nezodpovězené.
Jestli si vybírat mezi tím, že nováček si během měsíce uzavře celý modul (ostatně - tomu fakt věříte? myslíte, že někdo dohraje každý quest hned na poprvé a nebude si chtít žádný zkusit jinak, nebo za jinou postavu? O.o), nebo jestli si modul zkusí a vůbec ho to nebude bavit - tzn zazdí ho během 1 týdne a už se k němu nevrátí, moje volba by byla absolutně jasná.
1 měsíc je sakra dobrá doba, mam pocit, že tak dlouho jsem v tom modulu já ani nestrávil, a to jsem se ze začátku vážně snažil ty SQ hrát. To neni číslo, kterýho bychom se měli bát!
Proč vadí vyexpené postavy:
Devalvace levelů? Tady na DA? dostat postavu na 2. lvl pomocí singlequestů je podle mě celkem výzva. Neni to něco, co by trvalo den, dokonce ani něco, co by se při limitu 1SQ/den dokázalo stihnout za týden. A podle mě na tom hráč stráví srovnatelně úsilí, jako vyexpením postavy v rychlejším questu. Je to šance, jak tady konečně potkat něco jiného, než prvoleveláky (a nebo v opačném rohu naexpený macha, takže v jednom questu to spojit vlastně nejde), je to šance (jak říkal Vossy) že se hráč skutečně s postavou trochu sžije, než jí do nějakého toho questu upíchne. Všechny ty věci jsou podle mě sakra chtěný, ne nějaká devalvace.
Tvorba SQ, Chrissi, prosímtě, zkus si to. To není jen tak pro člověka, co má nápad a neuskuteční ho v normálním questu. Sežere to mnohonásobně víc času, než normální quest, a narozdíl od obyč questů, pokud to skutečně nedotáhneš jako autor do konce, je celá tvoje práce totálně k hovnu. To už chce mít sakra vizi. Ne jen se chvilku nudit.
|