Vyhledávání: | |
<< 594 >> |
(uživatel smazán)
Occultist
|
18:05:01 18. ledna 2008 | |
---|---|---|
Orcslayer: Zkušenosti za RP pro postavy. Nyní jsou zkušenosti za RP pro hráče.
Teď zas nechápu jak přesně by byly znevýhodněny, byly by znevýhodněny proti postavám v jiných questech. Ale to přece nemusí nikoho trápit, hráči samotná by nijak znevýhodnění nebyli. Holyan: To je jedna z možností. Ale nijak neřeší zbytečnou implementaci pravidel DrD. A navíc hodnocení hráčů je jedna z věcí co mě na DA zaujala. |
||
17:53:29 18. ledna 2008 | ||
Occultist: A to je nyní. ,) Některé postavy by byly stále více znevýhodněny a nic se tedy neřeší. | ||
17:52:49 18. ledna 2008 | ||
Mě se to tu líbí. A koneckonců by mi nějak extra nevadilo ani celkový zrušení xp. | ||
(uživatel smazán)
Occultist
|
17:46:21 18. ledna 2008 | |
---|---|---|
Orcslayer:
Jen tři slova (čtyři): Zkušenosti za RP. Holyan: Já si myslím, že moje "kritika" je v rámci objektivity. Pokud se ti nelíbí rád si vyslechnu tvoji, pokud bude objektivnější, než co jsi právě napsal. |
||
17:37:00 18. ledna 2008 | ||
To mám rád, jak přijde někdo novej, co sežral moudrost světa... | ||
(uživatel smazán)
Occultist
|
17:19:59 18. ledna 2008 | |
---|---|---|
Orcslayer: RP, zkrátka a jednoduše, není o rozvoji psotavy, RP je o hraní postavy.
A pokud máme třeba každý jiný výklad rozvoje: Netvrdím že se postava nerozvíjí psychicky, emocionálně, nebo jí nepřibyde pár jizev, ale rozhodně nedochází k tomu že by se z vesnického balíka stal světoznámý lovec draků. To je jenom příklad, ale o něčem podobném - ve vlastní charakterové linii, většinou dané povoláním - přece všechny pen & paper jsou, proč jinak by se tomu říkalo hry na Hrdiny? Pokud sis někdy zahrál čisté RP bez implementace nějakého herního systému, tvoje postava začínala jako prosťáček a stal se z tebe Hrdina, pak gratuluji, já takové štestí neměl, ale klidně uznávám že to bude jeden z důvodů proč se na RP z větší části zanevřel. Proč jste se s programováním rozhraní implementujícím pravidla DrD babrali jsi mi nevysvětlil. Protože se tady to rozhraní prostě ve většině případů nepoužívá, takže pokud si chci zahrát opravdové DrD tak mi nezbývá než ten váš "směr" nenásledovat a implementovat implementovaná pravidla do nějakých bočních poznámek (jo taky mi to nedává smysl, třeba už pochopíš moji pointu). Ale já už asi chápu to jádro pudla, tkví v tom že jste tu vytvořili systém zkušeností, aplikovali jste ho na postavy, ale víc než zkušenosti postav to jsou zkušenosti hráče. Tak co takhle to hezky rozdělit s tím, že zkušenosti hráčů se nadále budou dostávat jen dosavadním možným způsobem (z offic questů, nebo za body) a udělají se ještě zkušenosti postav, které se budou moct získávat jen za hraní v dobrodružstvích? |
||
16:53:21 18. ledna 2008 | ||
Orcslayer: Amen. Líp bych to neřekl | ||