Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  28  >>

       
        Korak
        13:56:05  5. prosince 2014
      Zdravím všechny duše na DA. Chtěl jsem se zeptat. Nedávno jsem splnil test na ofi PJ a rad bych započal vycvik. S pjovanim už nějaké zkušenosti mam , ale určite je co zlepšovat. Jsem aktivní člověk a vycvik budu rozhodne brát vážně. Není tu nebo neznáte někdo cvicitele, který je volný a ujal se me?


       
         George
        17:48:54  24. listopadu 2014
      Off topic:

      Plánuji Sci-Fi quest, postavy budou mít role průzkumníků v neznámých světech. Kromě hledání artefaktů po zmizelé civilizaci a občasném střílení z blasterů budou mít možnost navíc vést vlastní základnu.

      Pro hráče, kteří by o to měli zájem by to znamenalo vedle klasického hraní ještě mikromanagement ala Civilizace: Beyond Earth & Settleři. Samozřejmě, ne každý musí být velitelem.

      Otázka zní, jsou tu hráči, kteří by o takovou hru měli zájem? Předem říkám, že se plánovací část hry bude zapisovat do google documentů, které jsou pro ten účel vhodnější, než Dark Age.

      Zájemcům je k dispozici můj havran.



       
         Mofik
        14:27:40  25. října 2014
      Off topic: Potřebuju pomoct, prosím, neznáte nějaké zahraniční servery podobné DA? Můžete napsat na havrana, ať tu nerušíme téma. Dík!


       
        Vossy
        20:05:35  24. října 2014
      Měsíčně, čtvrtletně nebo ročně. To už by záleželo od systému. Ja ještě nevím kolik se průměrně napíše příspěvků a za jaký čas, jen by mi ten ukazatel přišel zajímavý :)


       
         Guner
        17:14:20  24. října 2014
      Dalo by sa to riešiť ročne. (Keby sa zaviedlo pravidlo, že sa rátajú postavy s aspoň 10 príspevkami.) Mesačne by to podľa mňa nebolo v poriadku.


       
        Vossy
        14:48:48  24. října 2014
      Pet: Nemyslel jsem celkový přírůstek expů. Myslel jsem jen za ofiko questy. Jestli jsem dobře pochopil tak MH se počítá jen z nich, tak vždy když přibudou do ní expy za příspěvek naskočí zároveň na počítadle o jeden příspěvek pro postavu víc. Průměr se pak spočítá už jednoduše. Nejsem programátor tak nevím jak by to bylo složitý, jen jak jsem psal mě zarazilo že se porovnává a odměňuje hráč za počet a ne za kvalitu. Hold jsem poznamenán statistikami :)


       
         Petwald
        14:39:33  24. října 2014
      Vossy - ono hodnotit nanejvýš objektivně samotného uživatele podle celkového přírůstku expů by nebylo až tak jednoduché.
      Za of. hru dostáváš expy přímo ke každé postavě, za další činnosti přibývají BZ přímo hráči, který je rozděluje podle svého uvážení (tady i zaměstnaným hrdinům).
      Asi by šlo udělat nějaký součet vycházející z MH každému uživateli za aktivní postavy, ale hlídat bych to nechtěl.
      Už proto, že jsou tu i SQ, kde si postavy vydělávají a levlují také a do MH se nepočítají.

      Za sebe beru MH i VH jen jako orientační žebříčky odrážející spíše proměnlivou aktivitu jak konkrétního questu, tak hrdiny.


       
        Vossy
        14:23:25  24. října 2014
      Aglar: Vidíš. A ja bych byl radši kdyby hra byla svižná a zároveň kvalita co nejlepší. :) Ale to ne vždy jde. Ona každá z těch her tady je tom honění si trika. Kdyby ne tak to vlastně nikoho nezajímá.
      A protože ty preferuješ tu kvantitu tak je pro tebe malá a velká hra, ale pro ty co preferuji kvalitu tu porovnání není. Neříkám že je to nutné, jen mě prostě jako nováčka zarazilo že se porovnávají jen počty, které může výrazně ovlivnit PJ a nikde není porovnání za exp když je podle mě celkem jednotné hodnocení. To je jako kdyby u hokeje vyhlašovali nejlepšího brankáře podle počtu puku které chytil a ne podle procentuální úspěšnosti zákroku. Zatímco počet střel na něj je ovlivněn tím kolikrát na něj vystřelí soupeř, procento úspěšnosti je měřítko jak je kvalitní.


       
        Aglar
        14:05:45  24. října 2014
      Vossy -> Ono taky záleží jestli člověk hraje pro zábavu nebo aby si honil triko před ostatními. Netvrdím, že jsem obě hry zpočátku taky nesledoval, ale vždycky jsem preferoval "kvantitu" před kvalitou. Radši budu, když hra bude odsýpat, byť budou příspěvky z kategorie C a D. Než když se na každý příspěvek byť kategorie B a výš čeká čtrnáct dní.


       
        Vossy
        13:36:09  24. října 2014
      Jsem tu krátce takže vážně nemůžu porovnávat, ale podle mě pokud by někdo chtěl obstát v procentech si dá záležet aby i u těch třiceti příspěvků měl takovou kvalitu, aby uspět mohl.
      A dát podmínku řekněme alespoň 3 příspěvků měsíčně aby se vyloučil faktor jednoho náhodného kvalitního, to by taky nebyl problém.
      Pak by bylo na každém jestli bude bojovat o kvantitou o malou hru a nebo kvalitou o procenta. A třeba by se našli i takový, kteří by dokázali najednou oboje.

      EDIT: Navíc si myslím že taková hra navíc naopak nadšení nepotlačuje. To bychom mohli říct i o malé a velké hře že když má hráč quest kde nejde kvůli nastavené rychlosti napsat víc jak jeden nebo dva příspěvky týdně, že ho to může znechutit protože nemá pak šanci vyhrát ať bude psát sebelepší příběhy. Naopak mi přijde že to dá náboj pro některé duše aby se zasnažili.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).