|
Ohledně odkazů do různých záložek modulu postavy: je mi jasné, že to z uživatelského pohledu není patrné, ale když už se to nakouslo - ony tam technicky ani nejsou čtyři odkazy. Ve skutečnosti je to od začátku udělané jako jeden odkaz - takový ucelený blok o postavě, který funguje jako jeden hyperlink. V tom bloku byly zavzaty: název (který jsem z něj při poslední změně prostě vyčlenil), avatar a texty pod ním - rasa a povolání. Ten, kdo to programoval, patrně chtěl pouze jaksi rozšířit klikací pole, kterým se uživatel dostane do modulu postavy (proč by se taky dělal se 4 odkazy, když by každý směroval na stejné místo).
Dobře, chápu vás, je možno z každého elementu učinit samostatný odkaz. Vím, že jsme to tu tehdy řešili. Chtěl bych vyhovět, ale upřímně řečeno... vadí mi tam stejná věc jako Chrissovi. Jak píše... chybí mi tu logické spojení podoby odkazu a obsahu stránky, kam odkazuje (což je proti základní logice, jak používat odkazy a proti intuitivnosti používání). Jako když chci jít do inventáře/poznámek, proč mám klikat zrovna na rasu nebo povolání? Po kliknutí na tyto odkazy bych spíš chápal, kdyby mi to třeba otevřelo záložku z nápovědy s popisem dané rasy či povolání. Ne, že by to moc lidí užilo, ale mělo by to logiku.
To nejsme schopní přijít na nějaké lepší provedení? S těma ikonkama, jak tu psal Chriss, mi to nepřijde jako vyloženě špatný nápad. Víte, jako máte třeba v různých hrách při přejetí myši nad postavou ty malé symboly pro různé akce (informace, útok, mluvit, inventář apod.)? Nevím ještě, jak přesně to udělat. Někdy by bylo fajn, kdybychom si vůbec víc pohráli se stránkou questu, ale tak nahazuji aspoň svou představu. Když se nám nepodaří k ničemu dojít, vždy se můžeme vrátit k původnímu návrhu.
EDIT: Vůbec by mě zajímalo, jak je pro vás třeba potřebná informace o povolání a rase hned pod avatarem, jak moc je pro vás užitečné rozbalovací okno, kde vidíte vlastnosti postavy, úroveň, životy...?
|