Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  6  >>

       
         Astralien
        14:54:31  31. července 2018
      Vím, že je teď hlavní Kronika, ale dostala jsem nápad... Co udělat na chatu podobné upozornění, jako když přijde krákora, ale pro nové příspěvky ve Q? Je to moc složitý? (Nějaký text ve smyslu: "právě vám přibyl nový příspěvek ve Q XY)


       
         Kanyapi
        10:35:51  19. června 2018
      Querte, je to zajímavý nápad. Posunu to dál. Díky.


          16:32:50  3. června 2018
      Přidal bych ještě podmínku pro postup do LV "...nebo získat nad 100 expů." Momentální stav je teoreticky patová situace. Kdy 3 dlouhodobě velmi aktivní uživatele mohou blokovat postup všem ostatním, i kdyby byli skoro stejné aktivní jako oni.
      Myslím, źe ta 100 je dostatečně velké číslo, aby ho hned každý nedosáhl.


       
         Astralien
        18:20:43  3. května 2018
      K tomuto... Už to tu mnohokrát zaznělo, ale označení dohráno/nedohráno? Vím, že to pak bude vypadat blbě, protože se tu moc Q nedohrává...


          17:20:00  17. dubna 2018
      Nesouhlasím, Paule.

      Když mažu questy, tak mohu sám rozhodnout, jestli ho smažu se zálohou nebo bez zálohy.
      Orientuji se buď podle dohody s PJem, který buď o zálohu poprosí nebo mě poprosí, abych ji nedělal (naléhám na něj, aby si to ještě rozmyslel).
      Když ale mažu questy sám bez jejího majitele, tak především se dívám na počet příspěvků (minimum 50) a nebo jestli má PJ na začátku questu rozepsaný svůj svět. To pak quest mažu se zálohou automaticky.
      O důležitosti krátkých questů bych se s tebou asi mohl hádat poměrně dlouho, neboť ty nevidíš tu práci, kterou cvičitelé mají před přijetím některého svěřence do výcviku. I z těch krátkých questů pak jde vykoumat hodně, co cvičiteli pomůže při cvičení a nebo mu svěřence trochu blíže představí - třeba, že nedokáže vydržet dlouho u jednoho questu a dohrát ho do konce. A zruší ho třeba po 30ti příspěvcích. Je toho ale samozřejmě ještě víc.
      Z Archívu se z naší 'zlovůle' nic mazat nebude. To maximálně, kdyby to některý z PJů chtěl a požádal o to.

      Nemusíš se tedy bát, že by Archív nebyl pod kontrolou. Je. ;)
      A ačkoliv k němu mám sám nějaké výhrady, rozhodně to není ve stylu co je tam archívováno, ale spíše to, že si uživatel sám nemůže s tímto 'svým Archívem nijak sám vyhrát'.


       
        Paul
        10:56:07  17. dubna 2018
      Další věc, nad kterou jsem trochu popřemýšlel, je archiv. Do archivu se ukládá v tuto chvíli prakticky každý uzavřený quest a to bez rozdílu, zda byl načatý, dohraný či měl jenom jeden příspěvek. Ovšem v čem může být přínosný takový příběh, v němž je kupříkladu nahráno pouze do deseti příspěvků?

      Rozumím totiž užitečnosti, kde je například již 50 příspěvků. Člověk z tohoto dokáže poznat styl (v dané době) hráčů i PJ. Lidé se mohou příběhy inspirovat. Příběh i může sloužit jako nostalgická vzpomínka na dřívější hru (jaká nás třeba bavila, nesnášeli jsme ji, či v nás vyvolávala a vyvolává jiné emoce). Případně lze odtud zjistit nějaké informace, jaké se mohou hodit. Ovšem pakliže je příběh příliš krátký a ani se pořádně nerozjede, myslím si, že nemůže být ani moc k užitku (z hlediska výše zmíněných věcí).

      Proto navrhuji zařazovat do archivu pouze ty příběhy, jaké se dostatečně rozjedou a mají minimální počet nahraných příspěvků pro uznání vložení do archivu. Rovněž navrhuji z archivu smazat ty příběhy, jaké toto kritérium nesplňují. Tuto minimální hranici navrhuji na alespoň 30 příspěvků. Záměrně volím takovýto nízký počet, protože pro stanovení vyššího si myslím, že nemám dostatek vědomostí. Navrhne-li tak někdo pověřenější vyšší (případně nižší) hranici a bude adekvátnější – např. admin přes questy – pak se podřídím (např. 50, 60…). Návrhy přitom směřuji na archiv týkající se spíše neoficiálních příběhů, protože zde je příběhů více, než u oficiálních (a rovněž v tomto hraje i měřítko očekávatelné kvality).

      Přínosnost vidím v tom, že se zmenší počet questů v archivu. Z toho bude snadnější najít ty, jaké mohou být přínosné a užitečné (dle výše zmíněného). Rovněž hledání v archivu bude kratší a tím spíš se člověk dopátrá (alespoň přibližně) něčeho jemu vyhovujícího, než kdyby projížděl i ty příběhy, jaké mají pod 30 příspěvků (a tím spíš se na hledání kvůli tomu asi nevykašle). Archiv se tak i pročistí od postradatelného (v tuto chvíli je v něm totiž opravdu obtížné hledat).


       
         Kosi..
        13:23:43  11. dubna 2018
      Chrissi,
      ad 1 - budu ti rád nápomocen, ale nevím jak. Já jsem si prošel posledních několik vyhlášení (a taky jsem se pokusil na něco přijít) a to, co navrhuju je výsledkem této snahy. Možná tě napadne jiný mechanismus, jak zabránit mnou popsané devalvaci, která je patrně nevyhnutelná při aktuálním nastavení. Třeba bude lepší...

      ad 2 - zde těžko obhajovat něco, co ti připadne zbytečný. Za mě je měsíční žebříček postav dle expů celkem standardní statistickej nástroj herního serveru. Něco jako kanadský bodování NHL. Umělé dělění na "ligy" tuto hodnotnou (a v podstatě i veřejnou) informaci jen rozmělňuje do dvou tabulek. Hráči přitom hrají za naprosto stejných podmínek ve stejných questech, takže "soutěž" je to jakoby jedna a ta samá. Nikoliv dvě oddělené, jak se snad má zdát.
      BTW možná tam zůstala ta tabulka jen zapoznámkovaná? - vždyť léta existovala (Malá hra před úpravou.


          07:23:33  11. dubna 2018
      Kosi.. o tom prvním pouvažuji. Bojím se ale zase toho, že tak skočíme zpět.
      Kosmeticky budou dvě 'ligy', ale řídit se a udělovat se výhry budou podle 'starého' vzorce. Projdu si nejbližší MH a LV a zkusím na něco přijít.
      Chceš mi být nápomocen nějak? :)

      Druhá věc mi už připadne docela zbytečná. Záleží ale na ostatních, jak to budou chtít a třeba se na to někdo z programátorů mrkne.


       
        Paul
        13:11:00  10. dubna 2018
      Říkám si, zda současný stav „ponechání duše na darkage i přes dlouhodobou neaktivitu“, není až přespříliš mírný. Vím, že se při mazání uživatelů rozhoduje i o dalších parametrech (byť nevím přesně jakých), ale v tomto případě narážím zde pouze na minimální počet „nad 150 expů pro zachování duše“. Připadá mi totiž, že v dnešních dnech je toto dost malá částka.

      V současné době lze totiž získat takovéto množství velice rychle a snadno. Stačí úspěšně projít 5x rozsáhlejším určitým SQ (limitace je tuším 1 příběh na týden a lze jej přitom dohrát týž den), případně 4x a uhodnout k tomu 6x hádanku. Počítám-li tedy s přísunem 5x 30 expů za SQ, mám pak ihned oněch 150 potřebných expů (ne-li dřív, mám-li k tomu i ty body zkušeností z hádanek).

      Takto mi tedy vychází, že na nahrání potřebné částky člověk potřebuje (při neúčasti v soutěžích i oficiálních příbězích) minimálně pouze měsíc a týden, což mi připadá zatraceně málo. I při poloviční úspěšnosti je ale čas stejně jen dva měsíce a dva týdny, což také není nikterak (dle mého) ideální (bude-li znát daný člověk jeden SQ jako svoje boty, bude znát i cestu pro bezpečný průchod a bude tak mít možnost jistého a pravidelného přísunu expů a to bez rizika). Proto tuto částku navrhuji alespoň zdvojnásobit na 300 expů.

      Tento krok ostatně považuji za logický i z toho důvodu, že dřív se za běžnou hru v oficiálních příbězích dal za hru získat pouze poloviční počet expů, přičemž se dnešní standart navýšil na takřka dvojnásobek. Rovněž si myslím, že dřív tolik možností na získání expů nebylo (např. v roce 2007 byly snad jen možností hra v oficiálech a hádanky, přičemž k tomu byly – oproti dnešku – hodně nepravidelné soutěže) – proto získat dříve 150 expů za měsíc a týden bylo cosi nemyslitelného (alespoň pro nováčka, co je na serveru teprve v rozmezí tří měsíců a méně).

      Díky za popřemýšlení.


       
         Kosi..
        12:41:17  10. dubna 2018
      Dělění staré malé hry na LV a MH už si jaksi "sedlo". Přesto se nemůžu ubránit pocitu, že současně s odlivem hráčů a hry obecně na DA bude nadále docházet k devalvaci statusů, teoreticky až do absurdna (například vyhraje hráč s jedním příspěvkem a stane se "veteránem" ač se bude jednat o nezkušenýho nováčka).

      Návrh: udělovat navýšení statusu (a tím případnej draft do LV) pod podmínkou, že v daném měsíci vítěz MH bude mít víc expů, než vítěz LV.

      Dále navrhuju udělat (vedlejší-info) tabulku s celkovým umístěním postav za měsíc, která mi tady hrozně chybí. Něco jako "velká hra" s filtrem na konkrétní měsíc (to by úplně postačovalo).

      Něco takovýho:
      LEDEN 2019
      postava A_____50 expů___quest K31___ LV
      postava B_____45 expů___quest K31___MH
      postava C_____42 expů___quest K31___MH

      Díky za uvážení


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).