Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  152  >>

       
        Kale
        16:55:07  5. února 2007
      dobré - tak ted jsem začínající PJXD
      takže:
      1) jak přijmu hráče do questu?
      2) odkud ovládám quest (kde mám nabídku vyhodit hráče atd..)
      další přibydouXD


       
        Kale
        15:58:36  5. února 2007
      právě - tohle má dělat PJ ve svém mozku a ne takhle..


       
        Marek
        15:55:03  5. února 2007
      Kale: jj, ale vůbec, že si píšou inventář do questu...


       
        Kale
        15:52:17  5. února 2007
      marek: tak ten je opravdu daleko - to moc dlouho nepotrvá.. podle mě by měl mít každý PJ určité požadavky, ne jak tenhle "vyberte si pět věcí do inventáře" navíc si jeho příspěvky protiřečí..
      njn.. se občas vyskytne..


       
        Krtek
        15:51:05  5. února 2007
      sry za spam ale to se nedalo...


       
        Marek
        15:46:43  5. února 2007
      ferro: proto sem si vzal do questu tebe, aby ostatní taky psali dlouhý příspěvky...


       
        Marek
        15:45:58  5. února 2007
      koukněte se na quest Odplata, je to fakt úžasný, a při tom krátký... napište jim tam něco, oni mě neposlouchaj... sice neni muj, jen v něm hraju, ale je to sranda... tak to dopadne, když někdo začíná quest a ani neví jak, určitě se tam podívejte obzvlášť začínající PJ, tam přesně vidíte, jak se to nemá dělat...


       
         Lutus
        08:55:38  5. února 2007
      Naprostá pravda. Já osobně preferuji příspěvky dlouhé asi půl obrazovky (u ferra ty jeho slohovky trpím :D). Mnohem důležitější je obsah (což je pro Ferra polehčující okolnost).

      Myslím že je délka přeceňována.


          15:12:09  4. února 2007
      Marek: To ale také není ideální přístup. Hráče tak akorát naštveš a nemotivuješ. Nejlepší je mít v questu 1-3 zkušené hráče, kteří vědí, jak se píše. Nováčci pak často začnou ze začátku kopírovat jejich styl a později si vytvoří vlastní. Já například přibral do ofiku nováčka, který normálně psal 2-3 řádky a ejhle, protože viděl, jak se u mě píše, tak začal taky psát dlouhé. Byly o ničem. Ale v klidu jsem mu to vysvětlil, pochválil ho za snahu no a v dalším příspěvku už byla kvalita úplně někde jinde...

      To samé platí i o PJ. Když mu hrááči budou psát delší a zajímavé příspěvky, tak on bude taky prodlužovat, zlepšovat popisy atd.

      Žádný učený z nebe nespadl a trpělivost by měla být jednou z hlavních vlastností PJ.

      Norrec: Viz výše Jen si uvědom, že délka není vždy k užitku věci. Nečekej bleskové zlepšení. Snaž se hráče systémem pochval a vysvětlování (Nikdy nenadávat a nemazat příspěvky) motivovat. Když se jeden hráč v něčem zlepší, pochval ho (Třeba na fóru) a pokud se na to cítíš, můžeš začít stínově expovat. Sasmozřejmě můžeš narazit na případa, kterej bude prostě nepoučitelnej. Ale ani tady bys neměl na něho řvát, nebo mu nadávat.

      A abych uvedl příklad- Hráčka MorganaLeFay píše poměrně (Oproti mě, nebo jiným) poměrně krátké příspěvky, ale za to jsou nabyté akcí a správným uvažováním. Prostě to není JEN o délce


       
        Marek
        12:36:04  4. února 2007
      Norrec: já to dělám tak, že jim např napíšu, že nekompromisně mažu a nečtu příspěvky dlouhé 2 řádky atd.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).