Duší celkem: 899
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  116  >>

       
        Tindo
        20:39:53  22. května 2013
      Zbynasuper: Ne, jedná se třeba o situace, jestli postava prozkoumá nápadnou díru v kmeni stromu, nebo nakoukne do místnosti, kam by koukat neměl, zatímco se hlavní děj odvíjí jiným směrem. A to, co by se jednou větou dozvěděl by mohlo změnit jeho následné jednání v hlavním ději.


          20:30:34  22. května 2013
      Pokud jsem tu tvoji ultradlouhou větu správně pochopil správně...Tak by to vypadalo asi takhle, jo?:
      PJ napsal příspěvek o hospodě, a někde uprostřed příspěvku po popisu celkové hospody předpokládá, že po vejití do hospody zajdeš k hospodskému, který je hned vedle, a pokračuje dál v popisu situace jak k tobě mluví atd...
      A ty teda předpokládáš to, že celý příspěvek po tom automatickém rozhodnutí skryješ, kdyby se postava náhodou rozhodla nejít k hospodskému ale místo toho třeba vytáhnout meč a vyzvat sedící bojovníky na duel, jo? Pořád mi to připadá jako to stejné :)
      Mimochodem, co jsem správně pochopil, tak správný PJ by právě neměl dělat to, že bude rozhodovat takhle za hráče, ani v tom nejmenším...co jsem zatím hrál, tak to většinou vypadalo tak, že jsem já v příspěvcích napsal několik svojich rozhodnutí za určitou dobu, které na sobě nezávisely, a PJ mi potom napsal jejich výsledky (A popis prostředí, NPC atd...)...ale nedělal nic za mě :)


       
         Townie
        20:27:43  22. května 2013
      Chápu, jak to myslíš, Tindo, ale pořád si myslím, že v případě těch malých možností volby, které ale mají tak zásadní (či méně zásadní, ale pro volnost postavy důležitý) vliv, PJ využije questového fóra/havrana a dohodne se, jak se postava rozhodne, než aby jí psal stovky slov, které nakonec budou zbytečně vyhozeným časem... ;-)


       
        Alla
        20:23:55  22. května 2013
      Hodilo by se to například pro křižovatky v podzemí nebo na silnici či nevím, něco takového :)


       
        Tindo
        20:03:18  22. května 2013
      Townie, Zbynasuper: Ale takto to nebylo vůbec myšleno, dělat z toho singlequest. Právě to, že PJ naservíruje volbu pravděpodobnou volbu a popisuje dál tuto jednu volbu s použitím pokud, mi kazí hru. Raději nevím, co neví postava a často se s tím setkávám v příspěvcích PJů, kteří se nechtějí zastavovat a zdržovat hru u každého malého rozhodnutí a posunují děj jen k těm zajímavějším, na které se dá reagovat zajímavými příspěvky, protože jsou pravděpodobná rozhodnutí, na které by hráč stejně nemohl napsat více než dvě věty. O takováto rozhodnutí se jedná, i když hráč má vždy šanci reagovat jinak. Tato funkce by tuto šanci naopak zvýšila, protože by ten text neviděl a méně by se cítil jím vázaný. Rád bych, aby to bylo schované a až teprve, když se pro to rozhodnu, bych si to mohl zobrazit. Nejde vůbec o to, že by v příspěvku bylo napsáno něco více, než teď, jen o vylepšení formátování z pohledu hráče. Jen to, že kdyby občas něco ze stávajících textů v qustech bylo skryto pomocí této funkce, měl bych větší zážitek z toho, co jsem tu odehrál.

      A kdyby to někdo využil k něčemu více pro jiné než obvyklé questy a pro styl hry, který by se mi líbil více, to by byl bonus.


          19:32:05  22. května 2013
      Taky si nemyslím, že by to mělo nějaký přínos...nelíbí se mi, že bych měl v normálním questu určené volby, co když se moje postava rozhodne udělat něco úplně jiného?
      Např. PJ mi v příspěvku popíše, jak to vypadá po mém příchodu do hospody. Je to důležitý rozcestník v příběhu, tak si dá práci s volbami: Pokud půjdu rovnou do pokoje, pokud si sednu k osamělému stolu a něco si objednám, pokud půjdu z hospody pryč, pokud si přisednu ke karbaníkům u stolu v rohu. Ale co když moje postava bude chtít třeba...vytáhnout loutnu a začít vyhrávat svoji oblíbenou píseň, co když tam uvidí svojeho odvěkého nepřítele a zboří celou hospodu, aby ho zabil etc... (je to jenom příklad)
      Chápu, že potom jednoduše ty volby budu ignorovat, ale na questech se mi líbí právě to, že si tam můžu domýšlet svoje volby a ne jen to, co mi naservíruje PJ.

      Plus samozřejmě to, co bylo zmíněno pode mnou :)


       
         Townie
        17:47:15  22. května 2013
      Osobně si nemyslím, že přidá na kvalitě hraní, když Questy dostanou možnost, jakou mají SingleQuesty a hráč dostane x možností volby. Jednak to změní strukturu příspěvku (nenapadá mne jiné řešení než nástřel x možností a poté x tlačítek, kdy jedno z nich možnost odhalí), jednak si myslím, že hráči dovedou jednat podle charakteru postavy, takže by měli volit převážně to, co jejich postavy určí bez ohledu na výhody a nevýhody z toho plynoucí. Jestli pro to někdo využití má, budiž, já bych to ale nepoužíval

      U strategických questů a podobně bych to třeba chápal, ale u normálního dobrodružství bych tuto možnost asi opravdu nepoužil. Buď bych to řešil jako Alim (domluvou), nebo bych se spoléhal na poctivost hráče s tím, jak dobře by svou volbu podložil charakterem. :-)

      Edit: Navíc mne tak napadá, PJ příspěvky jsou editovatelné stále, jak by to bylo, když by si hráč zvolil možnost? Editace by byla zrušena? To se mi také moc nezamlouvá, nebo by se to dalo nějak ošetřit?


       
        Alla
        16:57:10  22. května 2013
      Taky jsem myslela, že by šlo používat všechno, proto ten můj dodatek na Patentu...


       
        Tindo
        16:46:02  22. května 2013
      Christopher, George: Myslel jsem to tak, že to nebude jen klasická funkce spoiler, ale bude to mít i zpětnou vazbu a kliknutí na toto tlačítko v questu u PJ, který by se rozhodl ho používat, by bylo závazné. PJovi by se zobrazilo, jestli na to někdo klikl.



       
         Alim_Thor
        16:41:34  22. května 2013
      Na spoilery je to fajn, ale v Q to asi určitě nevyužiju Osobně preferuju trochu méně systémový přístup. To si radši hráče odchytnu a domluvím se s ním


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).