Duší celkem: 895
Přítomných duší: 6
V krčmách: 2

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  156  >>

       
         Alim_Thor
        17:41:23  16. března 2009
      Kolaps: Samozřejmě, ale zrovna tenhle expovaci system mě nějak netíží... Ovšem, pokud bychom to brali jako loutky, pak prece jen s každou loutkou umíme jinak. Umíme jinak zahrát jejich osobnost a proto by nebylo nelogické, že expy jsou u nich. Byl by to jakýsi ukazatel, jak dobře s tou loutkou umíme, nebo co jsme zažili.


       
         Kolaps
        17:33:31  16. března 2009
      Sniper:
      Pokud tě zajímá otázka přesvědčení, stav se na Pragoconu, kde budu mít přednášku na toto téma.

      Alim:
      A? Výsledek je stejný, ne?


       
         Alim_Thor
        17:29:39  16. března 2009
      Kolaps: Hmmm... Když to bereš takhle, ja si dycky představoval, že jim nelezeme do hlavy, ale ovládáme je jako loutky


       
         Alim_Thor
        17:27:55  16. března 2009
      Lutus: No... ja se teda řídím pravidlem, příběh pokuď možno dohrát, takže jsem zatím neměl moc příležitostí se nad tímhle zabývat. Každopádně mám v hlavě pár nápadů. Většinou si nejprve vymyslím o co by tam tak mohlo jít a pak se dám do vymýšlení světa... Popřípadě to umístím do světa, kterej už mám vymyšlenej... Jako jsou momentálně všechny moje tři příběhy (akorát, že každej je v jiné oblasti a kontinent je obrovskej). No...a pak improvizuju, aby se dostali k jistým záchytným bodům Není se co divit, že moje příběhy jsou hodně nenáročné jako "Jděte sem, udělejte tam něco a pak můžete jít jinam a dodělat úkol čímž zachráníte svět!." Ale co, dokud to hráče baví....


       
         Sniper
        17:24:43  16. března 2009
      Kolaps: hmm, neříkal jsem něco podobného tak před rokem a půl... hmm... ne těmito slovy, ale rozhodně minimálně na nereálnost expování jsem poukazoval.

      Také by se mělo ujasnit co je vlastně to přesvědčení, když se expuje hra v souladu s ním :-D

      No, bylo by toho dost :-D


       
         Kolaps
        17:22:02  16. března 2009
      Sice není v otázce mé jméno, ale klidně odpovím.
      Příběh se v mém případě odvíjí od myšlenky. Většinou takové, která není z mé hlavy, ale musí přijít zvenčí. Tu pak rozvíjím, piluju a upravuju až z ní ní udělám herní prostředí a zápletku.
      -------------------------------------------------
      Ale momentálně se zaobírám jinou věcí. Tou, že DA je celé koncepčně trochu mimo.
      Když se začtete do legendy, zjistíte, že uživatelé DA jsou duše, které se vrací do různých světů prostřednictvím postav, kterým "vlezou do hlavy".
      Pak je ale totální blbost aby expy připadaly těm postavám. Zvlášť když se neexpuje to co postava udělá, ale to jak to duše vymyslí.

      Tedy expy z hraní by se měly počítat uživateli, nikoli postavě. Veká/malá hra by měla být soutěž uživatelů, nikoli postav. Uživatelé by měly dostávat statusy za to kolik expů se svými postavamy nahrály.

      No není to mnohem elegantnější systém?
      Už pro to, že by se level postavy díky tomu mohl stát editovatelnou položkou a nemuselo se to rešit ústnímy dohodami hráče s PJem a stínovými statistikami.


       
         Lutus
        17:08:55  16. března 2009
      Bio: jenom pozznámka k té tabulce zkušeností. V první řadě je to kvůli vyváženosti...

      a můžete se prosím přestat motat v kruhu? Tahle debata mě nebaví, nemám k ní co říct a příspěvky jsou čím dál delší mě třeba víc oslovuje debata o tvorbě příběhu. Jak k tomu přistupuješ ty Bio? Alime? Vexare?


       
         Biotroll
        14:32:09  16. března 2009
      Kel: Pokud ti to PJ schválí a bude se mu to do jeho questu hodit, klidně si vládni světu. A pokud jsi malý supergénius nadaný na matiku tak proč ne pokud ti to PJ povolí. Jsme lidi a všechno se dá domluvit ne? Vexar nepsal že přeboxuje Polca, ale že zde není rozdíl v úrovních ale ve znalostech a dovednostech. Pokud by už od malička trénoval na boxera, proč by nemohl? On ale netrénoval, třeba rozvíjel fantasii a spisovatelský um a tak by v tomhle ohledu Polca porazil. Má snad kvůli tomu větší úroveň? Úrovně jsou prostě mimo. Například, proč v DrD (teda skončil jsem někde u 1.6 ale to se asi nezměnilo) stačí zloději míň zkušeností na další úroveň než třeba kouzelníkovi? Nemá se právě kouzelník učit rychleji i když má těžší věci na naučení? Tohle je prostě něco, co mi nepřijde logický. Proč zavádět šílený systémy, když jsme hráči a můžeme se domluvit? A pokud se nedomluvíme, můžu si hledat jinou skupinu kde se domluvím.


       
         Alim_Thor
        14:29:17  16. března 2009
      Kelghor: Vexarovi myšlenkový pochody je těžké pochopit... Musel by ses totálně odporstit od toho co jsi zvyklej... LVLovej systém totálně zahodit a pak bys to možná pochopil... Ja osobně vím co mysli, ale nedokažu to vysvětlit lip jak on...
      Co se tyče tvé super postavy... Proč ne, vytvoř ji... Ovšem dycky tu je Pj, kterej se rozhodne, jeslti ji veme nebo ne...


       
        Kelghor
        14:22:04  16. března 2009
      Bio: snažil jsem se naznačit... že pro nějaký číselný systém je to snad jasné... a že logickky, má-li se to nějak číselně rozlišit, tak například lvlem...

      Rexpective.... mám furt pocit, že Vexar tvrdí, že na lvlu nezáleží... což je podle mě blbost... pokud by mě zajímalo kdo z nich David Polc a Vexar je lepší boxer, popřípadě kdo koho by asi zmlátil, tak bych řekl, že Polc Má vyšší lvl, čili asi by ho zmlátil... A Vexar tvrdí, že ne... nebo to fakt nechápu...

      jinak: Pokud se nehraje na Lvly a bez pravidel, tak já si vytvořím kouzelníka kterej bude vládnout světu, protože mu to napíšu do historie (ne že by mě taká postava bavila...) ale chci ukázat, že trochu je to blbost ne???

      Si do historie napíšu co chci a budu ty věci umět? budu mít takovou výbavu? To je blbost... například v deseti letech ani kdybych chtěl, tak nebudu umět kvantovou fyziku i kdybych chtěl sebevíc (předpokládejme, že bych se ji mohl někde v křišťálový kouli naučit) ... Od toho tu je lvl a tedy i částečně pomyslný věk a zkušenost postavy, který udává co tak asi člověk může umět,...


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).