Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  181  >>

       
         Jon
        15:11:24  16. června 2006
      Jasně. Hlavně když PJ tomu křižákovi strašně nadržuje a dělá z něj neporazitelného borce.


       
        Holyan
        12:43:37  16. června 2006
      Perilan: Jasně. Já to myslel spíše jako "zpestření děje". Ono je sranda, dkyž se Čas od času potkají s fanatickým křižákem na dvacáté úrovni .


       
         Perilan
        12:21:10  16. června 2006
      Mně (a to jsem PJe v reálu dělal jen jednou a hodně dávno, ačkoli se to možná nezdá) to připadá jako PJovo fušování do řemesla hráčů... zachraňovat děj? Mno, jestli si hráči něco podělají, tak si to taky sami vyžerou... nebo ne?


       
        Holyan
        14:15:51  15. června 2006
      Perilan: Taky pravda . Moje "PJ postavy" většinou zachraňovaly děj... Ale i tak - alespoň to PJ probere z té denní rutiny .


       
         Perilan
        19:00:34  14. června 2006
      Holyan.. jop, jenže to už je varianta CP...


       
        Holyan
        09:19:45  14. června 2006
      Shadow: Ale já někdy hraju PJ a zároveň postavu, která spolupracuje s družinou a má dokonce deník .


          21:21:43  13. června 2006
      ok


       
         Shadow
        21:20:57  13. června 2006
      extremer: ne....to je to samé, jako bys dělal v reálu PJe a zároveň hrál za nějakou postavu...prostě to nejde...


          21:19:41  13. června 2006
      Můžu si nabrat do svýho questu vlastního hrdinu?


          21:06:19  13. června 2006
      Můžu-li poradit neofi PJ, když nabíráte hráče do questu, nepište jen 'Sháním hráče do questu. Tím moc hráčů neoslovíte
      Zkuste spíš místo toho udělat nějaký text, kterým byste donutili hráče, aby se nějakým způsobem začal o quest zajímat. Zajisté máte aspoň v základu promyšlenou osnovu, podle které hodláte quest vést. Pak je podle mě nejlepší nějakým trošku tajemným způsobem (Tj. nevykecat všechno najednou) nastínit budoucí děj, o čem to vlastně bude. I tři nebo čtyři věty bohatě stačí.
      Jeden takový zajímavý příspěvek (Zvlášť, pokud hráč uvidí, že máte schopnost psát zajímavě) toho dokáže udělat hodně. A rozhodně spíš přiláká kvalitního hráče, než desetkrát opakovaný 'Sháním hráče'. Prostě to samé, co platí o Historii postavy, by podle mě mělo fungovat i u náboru do questu


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).