Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  51  >>

          14:23:56  6. září 2012
      Ach jo, obľúbené rasy. môjho prvého kontaktu s fantastikou som stále fandil "tým zlým". Myslím že ta môže tri konkrétne postavy (Darth Vader, Uglúk a Grom Hellscream) a malo to holt za následok že som bol v dobách dračáku stále kroll, zlý barbar alebo môj milovaný skřet. Stále sa držím toho, že záporáci sú viac cool a ak aj nie, tak majú minimálne viac zmyslu pre humor. Postupne som však zistil že najväčšie ku*vy sú aj tak ľudia a tak som nejak prischol u nich.

      Zvláštnú slabosť mám však pre rôznych krížencov, polorkov, polefov, mutantov a podobné svinstvo, hlavne ak sa nachádzajú v svete kde sú z nejakého dôvodu na okraji spoločnosti a musia sa presadiť napriek tým rasistickým a netolerantným sviniarom okolo.

      Často závisí na svete, viac či menej klasický fantasy setting som nehral ani nepamätám, ale ak tam je nejaká rasa psychopatický a odsudzovaných sadistov...


          20:46:38  27. srpna 2012
      i223.photobucket.com/.../artwork_orc_hero.jpg WAAAGH! DA GREEN IZ DA BEST!


       
         George
        20:10:30  27. srpna 2012
      Ork Bouchač! Waaaagh!


          23:43:24  26. srpna 2012
           Rasy:
      Jako PJ - mám jistou koncepci světa, kterou v novější době pomalu dovádím do úplnosti (nebo se o to snažím.) a ta není podle DrD. Je tam většina ras z DrD vyjma kudůka, ale jsou tam i další. U všech je dáno, jak a kdy se na světě objevili, jaký mají vztah k jaké magii a k ostatním národům a všechno tohle. Vše, co si ale vymyslím jako PJ, tak aplikuji pouze na NPC, tj. pokud hráč hraje za člověka, nebudu mu vnucovat názory většiny lidské rasy, že temní elfové jsou praštění na hlavu. Vyžaduju ale po něm, aby se zmínil ve svojí historii, proč má jeho postava takový a takový vztah. A pokud se s kámoši dohodneme, že si zahrajem krátké dobrodrůžo z nějakého už vymyšleného světa (Naruto, WOW, Tolkien...) tak se řídím podle toho světa.
      Jako hráč - se samozřejmě orientuju podle PJe. Občas si po dohodě vymyslím nějakou zvláštnost, jako třeba míšence nebo mutanta, ale jinak rasa závisí na PJovi. A při tvorbě postavy používám, jak jsem už jednou někde zmiňoval, konkretizaci, takže například je člověk, ale liší se (trochu) od jiného člověka tím, že vyrůstal ve vesnici v horách, nebo v zámku atd...nebudu dále rozvádět

           Povolání:
      Jako PJ - v případě hráčů je omezuju výběrem povolání z DrD, které si potom mohou trochu doupravit podle sebe (zkonkretizovat) - takže jim nabízím stejný systém, jaký používám já u svých postav. Samozřejmě, že mohou hrát za typického alchymistu, a umět všechno stejně dobře (nebo špatně), ale pokud se jejich postava soustředí už od začátku např. jenom na jedy nebo pouze na magické předměty, tak už tehdy se rýsuje jednak jejich budoucí povolání a jednak je to prostě odlišuje od ostatních. V případě NPC většinou nechávám volnost, a vymýšlím pouze základní povolání (magič, válečník, případně nějaký alchymista nebo vrhač.) a na základě toho mu potom vymýšlím většinou vymyšlené schopnosti.
      Jako hráč - používám úplně stejnou mechaniku, jako když jsem PJ, takže to tu nebudu popisovat :)


       
        Mata
        19:07:55  25. srpna 2012
      No, když jsem začínal hrát homemade DrD s kamarády, tak byla moje oblíbená kombinace trpaslík alchymista. Bylo zajímavé metat výbušné lektvary z praku nebo je rovnou házet.

      Stejně jako Satanus se v poslední době uchyluji většinou k lidské rase, protože se do ní nejlépe vžiji a většinou je taková univerzální, což se mi líbí.

      Pořád jsem sice začátečník a nikdy jsem nehrál žádnou hru na způsob DrD podle oficiálních pravidel, ani jsem ta pravidla nikdy neviděl. Když jsem hrával, tak to většinou byla jenom povídačka, při které se kostky nejčastěji používaly na okrasu stolu. Pokud to už bylo něco s bojovým systémem, tak většinou nebyl moc promakaný, zakládalo se hodně na jednoduchosti, což ale občas vedlo k nevyváženým situacím, kdy se uvažovalo, jak daleko odhodí kouzelníkova větrná smršť, nebo jestli vůbec bude mít efekt.

      No, doufám že jsem moc neodbočil do tématu a že jsem aspoň něčím smysluplným přispěl.


       
        Satanus
        17:44:31  25. srpna 2012
      Pokud se na tyto problémy koukám z hráčského hlediska tak si nejčastěji vyberu za Rasu člověka nebo pokud PJ dovoluje jinou člověku podobnou rasu tak si vybírám tu. Ať už se jedná o postavu démona se vzhledem člověka nebo třeba kyborga či androida.

      Ve chvíli kdy se dostáváme k povolání tak se nejčastěji uchyluji k rváčům říznutejm něčím magickým. Jednou je hrdinný kněz bojující za dobro lidstva nebo třeba bejvalej voják, kterej prošel pár válkama a věci jako dobro či zlo mu již nic neříkaj.

      A co se týká věku postav tak se málokdy stává že bych měl nějakou postavu co by se rozhodla pro život dobrodruha v raném dětství takže věk mých postav se nejčastěji pohybuje kolem 30 let. Přeci jen je to postava která má již nějaké návyky a je zábavnější hrát za člověka co nějakou dobu farmařil a kázal v místním kostelíku. Načež z nějakýho důvodu nemůže zůstat v těchto místech a tak se vydá na dráhu dobrodruha.


          16:25:00  25. srpna 2012
      Můj pohled na rasy je takový, že mám celou sortu oblíbených ras.

      Člověk – lidí je hodně, takže pokud jeden chce být nevýrazný, je tohle příhodná rasa. Lidé nejsou v ničem dokonalí, ale ani nejhorší. Jejich super vlastností je paličatost, která jim dává nepřeberný počet charakterových pokrouceností a vysokou odolnosti proti heslu „to nejde“. Lidskou rasu také vnímám jako rychlokvašky. Člověk se narodí a už v 15 je mu jasné, že umí všechno a může dobýt svět. V 17 se o to pokusí a ve 22 začne pomalu moudřet a v 25 je už zralý na memoáry a to se mi prostě líbí, lidi a šotci žijí naplno.

      Elf – je to přemýšlivá rasa, která si myslí, že na přízvisko „moudrý“ má nárok v zásadě už od narození. Na všechno má dost času a díky tomu si vyvinula výbornou slovní zásobu, která je schopná zchladit a setřít jakoukoliv jinou rasu. Líbí se mi pojetí Sapkowskiho a jeho elfo-indiánů i zfetované znuděné vymírající šlechty. Ale líbí se mi i koncept filozofa nebo naopak temného drsného elfa, který nemluví, ale jedná (bohužel pro družinovky nevhodná postava).
      Elfa si dávám většinou při lehce provokativní až pohrdavé náladě, kdy mám chuť alespoň v myšlenkách poslat všechny k šípku s tím, že jsou to nevycválaná embrya čekající na právoplatné vymření. A zároveň moji elfové většinou zjišťují, že lidi asi nevymřou, protože jak jsou akční v jednání, dělání blbostí a umírání, tak jsou vynalézaví. Bolí je noha? Nevadí, mají ještě druhou… a tak.

      Kudůk – většinou PJové nepodporují rasy, jako jsou skřítci, takže jsem svého skřítka zvětšila do podoby kudůka. Postava si většinou už od prvního pohledu koleduje o jednu přes držku, a proto k této rase přidávám jednoho nebo druhého z mých archetypálních psů. Smítko (vlkodav) nebo Vločku (brazilský fila křížený s pitbulem a mastifem), na kterých si většinou vyžoudám, aby se dalo jezdit. Je to i proto, že postava je většinou mírně ukecanější a němá tvář je schopná ten proud uštěpačných slov ustát.

      Upír/démon – úžasná rasa na popisy, kdy je potřeba vnucovat okolí svou jedinečnost a nepřirozenou dokonalost. Svůdnost vyvolávající chtíč, ale sama rasa neholduje lidským slabostem. Výborně vybavený predátor, parazit, který se k lidem chová jako ke stádu. Rasa ochotná chránit lidský rod, pokoušet ostatní rasy, nenápadně jim podsouvat vlastní rozhodnutí pro jejich vlastní dobro. Mám ráda tuhle rasu, pokud mám možnost hrát za silnou postavu, která si musí dávat pozor, aby náhodou své okolí nepocuchala a své oblíbené živé hračky nerozbila.

      Anděl – absolutně asexuální rasa, která má jeden účel. Milovat lidi. Rasa, která nemá cit a na rozdíl od upírů či démonů má k lidem velmi daleko. Neumí se do nich ani do jejich potřeb vžít, a proto se její náklonost jeví až drasticky (viz Constantin). Milují lidskou rasu tak, že by je i pro jejich dobro zničili. Anděl tvořil svět v přísné hierarchii, kdy měl své přesné místo (tvorba peří, tvorba západního větru, vrásnění hor). Mám ráda WoDkovské padlé anděly, ale osobně jsem ještě nenašla žádné online dobrodružství, kde bych si tuto rasu mohla pořádně zahrát.

      Povolání:
      Hraničář – líbí se mi, že je to takový mezistav kouzelníka a válečníka. U kouzelníka je problém, že většina online dobrodružství nemá dobře zvládnutou magii a soubojový systém (u soubojového systému mám ten problém, že díky šermu většinou vidím hodně logických chyb v popisu pořádné rvačky, a tak si to tolik neužívám). Takže hraničář je dobrou volbou. Líbí se mi možnost prosadit si psa a také to, že může mít telekinezi nebo pyroforii na vyšších levelech. Díky tomu, že je člověk hraničář ho ani moc netahají do středu boje, takže se může pohodlně zašít na stromě a do protivníků v pohodě střílet.

      Mechanik – jako absolutní netechnický typ mě to hrozně táhne. Většinou můj mechanik funguje stylem páčidlo a hrubá síla, ale i tak se cítím hrozně hustě, že něco dokážu spravit (dokážu usmlouvat PJe, aby uznal, že to zvládnu spravit). Líbí se mi i bezbřehá důvěra v mé schopnosti ostatních postav, kdy si myslí, že tomu rozumím a že jim mohu pomoct, když mají problém. Mechaniky mám většinou dost alkoholu milné a také zhulené. Popřípadě s lehkou formou autismu. Je to asi mou utkvělou představou, že s technikou nemůže pracovat normální člověk, ale jenom magor.


       
        Reynard
        15:47:01  25. srpna 2012
      Má družina hraje na Asterionu v překrásném systému DrD+

      Už od prvního přečtení Asterionu mě zaujali dvě rasy, za které jsem se sice dlouhou dobu neodvažoval hrát, poslední dobou se to však dosti změnilo. První jsou pouštní elfové. Na nich se mi líbí převážně ona mystičnost a jejich vědomosti o Řádu světa a jeho fungování. Také je mi blízká jejich fanatičnost ohledně jejich víry, která se krásně hraje.
      Mou druhou oblíbenou rasou jsou bezesporu lesní skřítkové. Líbí se mi pojetí skřítků, a jejich Japonsko-čínské kultury. Co mě na nich nejvíce zaujelo je také jejich víra, podobná budhismu, která je mi velmi blízká, jejich pacifistický duch, ale i styl boje.
      Z povolání hraji ze zásady za to nejsložitější, co ví o fungování světa nejvíce, tedy za theurga. Ačkoli se mezi mými ostatními družiníky theurgům nedostalo velké obliby, já hrál jen málokdy za něco jiného. Zvláštní je, že Asterionští lesní skřítci nemají čaroděje, mágy, theurgy a jiné magiky příliš v lásce.
      Z toho, že hraji nejraději za elfy, či skřítčí magiky vyplývá, že mě nejvíc baví hrát postavy problémové. Postavy, které nemají mnoho přátel a hrozba zlynčování je až příliš často. Na druhou stranu rád ''vím''. Vždy jsem nerad hrával za všemožné válečníky a zloděje, protože ti o tom, jak funguje svět nevědí zhola nic. Já mám rád když vím, jak se tu vlastně vzali bohové, jestli je země placatá nebo kulatá a jak je možné, že se tamten chlapík proměnil ve draka.

      U PJů nemám rád, když jsou u nich rasy příliš stereotypní. Nesnáším zrovna dobře, že každý trpaslík je chamtivec, elf zcela dokonalý dobrák a hobit tlusťoučký požitkář. Stejně tak nemám rád klasické pojetí magie. Stále mám na paměti svého krollího šamana, který nedokázal pořádně kouzlit jen proto, že nebyl jeden z nejchytřejších. Stejně tak, protože mě na inteligenci padlo málo, nedokázal dost dobře rozlišit jednu bylinu od druhé, ačkoli to měl být léčitel svého kmene. Proto se ze všech sil i já snažím přihlížet spíše k představě hráče o své postavě, než k házení kostkami. A to čekám, často bohužel marně, i od ostatních PJů.

      Stejně jako u ras, magie, povolání a... vůbec, všeho ani u oblečení a různých doplňků nemám rád přílišnou klasiku. Nemyslím si, že každý čaroděj musí mít plášť (či roucho) a hůl. Ba naopak, nejvíce mě bavilo hrát za postavu, kterou každý dlouhou dobu považoval za hraničáře, neboť se svým lukem byla neskutečné dobrá. Až nakonec, když šlo do tuhého jsem zjevil ostatním hráčům, že umí i podpalovat lidi na dálku a oživovat nemrtvé... Ale to už je od oblečení trochu odbočka... Mé postavy si zkrátka berou to, co je jim příjemné, a co se jim líbí. Většinou je oblečení příliš necharakterizuje, ale za to může nejspíš i to, že obvykle hraji za vcelku chudé lidičky, tudíž si ni nového nemohou dovolit.
      U tetování a všemožných menších doplňků (u mě většinou přívěšků a prstenů) je to úplně jinak. Mé postavy mívají tetování vcelku často, obvykle nějaké to zvíře nebo bájnou bytost, která ji již charakterizuje docela dobře.

      Jak jsem již psal, nejvíce hraji za theurga, u kterého se mi líbí, že toho ví hodně o okolním světě (nebo spíše světech). Na druhou stranu jsme i v Plusku zavedli systém multi-povolání. Tudíž můžeme povolání všemožně kombinovat, a nikdy se nedostaneme do oné mnou nenáviděné klasiky. Také nesnáším, když mě PJ omezuje ohledně mých postav. Zvláště těch propracovanějších. Nemám rád, když si dám práci s vymýšlení historie, charakteru atd... aby mi nakonec PJ řekl, že takhle se mu to zkrátka nehodí.

      Je-li ve skupině více stejných povolání, může to být vcelku švanda. To můžu říct z vlastní zkušenosti. Nejlepší je to právě u různých kouzelnických typů, například nedávno jsem měl v družince nekromantské trio. Nebo nezapomenutelní trpasličí bratři/berserkři...

      Tak... že jsem se to ale rozepsal...


          15:36:51  25. srpna 2012
      Rozepíšu se ještě později, ale myslím si, že my jsme teď takoví moderní elfové. Dříve lidé žili kratší dobu a potomku měli více. My se teď dožíváme déle, ale vymíráme, protože už nepotřebujeme tolik potomků (nemáme velká pole a i kdyby, zvládnou to stroje). :o) Inspiruješ se někdy něčím, co na zemi je a nějak funguje nebo zdroj inspirace vidíš jen ve své fantazii?


       
         Guner
        15:16:26  25. srpna 2012
      Alim: keďže elfovia (nie v drd) sú takmer nesmrteľný tak majú na plodenie potomkov dosť času Keď niekto žije 200 rokov tak sa toho hold naučí viac.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).