|
Townie: Máš pravdu, že tahle se dá také brát, i když postava je pro mě spíše konkrétní manifestací, s osobitou historií, charakterem, vlastnostmi a některé SQ mi prostě přijdou, že jsou spíše pro hráče, než pro postavu.
S tím odlišným popiskem v historii postavy - díky, žes mi to připomněl, kdybys to nezmínil, tak bych si to nespojil. Ale stejně to tak nějak na mě působí, když vidím v historii postavy SQ. Nejspíš proto, že klade na hráče minimální nároky, ve srovnání s questem. Když má postava v historii hodně questů, tak si řeknu, jo, ten hráč s ní musí být zžitej a určitě ji umí dobře zahrát. SQ mi ale ten dojem tak trochu kazí (ale samozřejmě jde jen o můj subjektivní pocit).
Jinak doufám, že to nevyznělo, že si SQ a jejich autorů nevážím. Některé jsou fakt skvěle napsané a rád si je čas od času zahraji i opakovaně. I když některé delší jsou díky tomu omezení kroků téměř nehratelné :/
Co se týče toho návrhu "postava/SQ/den". Beru to tak, že primárním účelem SQ je přitáhnout a udržet nováčky na DA, dokud se neupíchnou v nějakém questu. Na mě to celkem zabralo :) A pokud máme dejme tomu 10-15 SQ, tak to znamená, že než je nováček odehraje, zabere mu to minimálně 2 týdny + pokus bude chtít nějaký zopakovat, protože se mu nějaký na první průchod nepovede. Tak už jsme třeba na měsíci, na dvou.
Nováček si za jeden den odehraje jeden příběh (ať už skončí jakkoli), což mu nenaruší dějovou linku. Druhý den ho může zkusit projít s jinou postavu znovu. Omezení, že postava může projít SQ jen jednou samozřejmě zůstává.
Nevím, zda jsem to osvětlil dostatečně, ale přijde mi, že takové omezení by bohatě stačilo, k tomu aby udrželo nováčky dostatečně dlouho.
|