Duší celkem: 895
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  73  >>

          21:19:22  16. března 2015
      Townie: Máš pravdu, že tahle se dá také brát, i když postava je pro mě spíše konkrétní manifestací, s osobitou historií, charakterem, vlastnostmi a některé SQ mi prostě přijdou, že jsou spíše pro hráče, než pro postavu.

      S tím odlišným popiskem v historii postavy - díky, žes mi to připomněl, kdybys to nezmínil, tak bych si to nespojil. Ale stejně to tak nějak na mě působí, když vidím v historii postavy SQ. Nejspíš proto, že klade na hráče minimální nároky, ve srovnání s questem. Když má postava v historii hodně questů, tak si řeknu, jo, ten hráč s ní musí být zžitej a určitě ji umí dobře zahrát. SQ mi ale ten dojem tak trochu kazí (ale samozřejmě jde jen o můj subjektivní pocit).

      Jinak doufám, že to nevyznělo, že si SQ a jejich autorů nevážím. Některé jsou fakt skvěle napsané a rád si je čas od času zahraji i opakovaně. I když některé delší jsou díky tomu omezení kroků téměř nehratelné :/

      Co se týče toho návrhu "postava/SQ/den". Beru to tak, že primárním účelem SQ je přitáhnout a udržet nováčky na DA, dokud se neupíchnou v nějakém questu. Na mě to celkem zabralo :) A pokud máme dejme tomu 10-15 SQ, tak to znamená, že než je nováček odehraje, zabere mu to minimálně 2 týdny + pokus bude chtít nějaký zopakovat, protože se mu nějaký na první průchod nepovede. Tak už jsme třeba na měsíci, na dvou.
      Nováček si za jeden den odehraje jeden příběh (ať už skončí jakkoli), což mu nenaruší dějovou linku. Druhý den ho může zkusit projít s jinou postavu znovu. Omezení, že postava může projít SQ jen jednou samozřejmě zůstává.

      Nevím, zda jsem to osvětlil dostatečně, ale přijde mi, že takové omezení by bohatě stačilo, k tomu aby udrželo nováčky dostatečně dlouho.


       
         Yavanna
        19:27:36  16. března 2015
      Souhlasím s názorem většiny, že 5 kroků denně je ubíjející. Když se jeden do questu začte a dostane do příběhu má konec. Pak čeká na další den, to si už ovšem nepamatuje, co třeba odehrál před třemi dny a celé dobrodružství (pokud je provázané), tím naprosto ztratí smysl.

      Já bych například uvítala i střádání kroků do určité výše. Dejme tomu týdenní limit, to by bylo na quest 35 kroků a to se dá již něco projít. Nevidím nic, čemu by toto nastřádání kroků mohlo uškodit.
      Buď by si hráč odehrál pět kroků denně, nebo si počkal a odehrál potom více nastřádaných kroků.


       
         Arsi
        19:16:17  16. března 2015
      Kharg tak tomuhle já nerozumím no :D ono za SQ je tak málo expů, že mě nikdy nenapadlo že by kvůli tomu někdo hledat různé cesty jak získat víc expů

      EDIT: ani nevím jak bych přišla projitím SQ na to kde bych získala více expů, ale chápu no... je to jen škoda a SQ pro mne zůstanou jen občasnou zábavou než mě přestane bavit zase trčet dny na jednom místě :)


          19:05:41  16. března 2015
      Arsi: Komplikace je v tom, že by sis neofi cestou našla nejlepší způsob jak quest projít a pak ho oficiálně prošla. Spíš bych umožnil vytvářet víc neofi SQ, kde by omezený kroky nebyly a nebyly by ani Expy. A bylo by to prostě jen pro zábavu z hraní.
      Jinak slibuju, že dokončím svůj SQ (konečně) a že ten bude cíleně na procházení jednodušší, i kdyby za něj neměl být ani exp.


       
         Arsi
        17:29:19  16. března 2015
      Mě upřímně by se líbila jiná věc. Kdyby si člověk mohl zvolit, zde bude SQ hrát jako oficiální (tzv s expy + 5 kroků na den) nebo jako neoficiální (bez expů, bez omezení). Upřímně radši bych hrála bez expů a neomezeně.

      Protože právě omezení v krocích mě od SQ naprosto odradilo. :)


       
         Townie
        17:13:37  16. března 2015
      Absence barvy a hypertextového odkazu absolutně nesouvisí s nějakou podřadností SQ vůči Q. Jde jen o to, že quest má příběh, který zrovna probíhá a lze do něj nahlédnout, nebo proběhl a můžeš jej nalézt v archivu. Smazané questy vypadají stejně jako SQ. Tam by stačilo hodit odkaz na náhled SQ a bylo by to totéž. Snad je pochopitelné, že si nemůžeš v postavě rozkliknout průběh jejích kroků v SQ.

      Určitě bych nedával expy ze SQ do Zázraků. U spousty SQ je postava jen jakési "médium", skrze nějž žiješ život úplně jiné osoby, ale to už je čistě na tvůrci, jak se toho ujme. Není to pravidlo, ani povinnost.

      Spíš nevím, Arborie, co znamená konkrétně Tvůj návrh "postava/SQ/den". Jak to omezuje počet kroků nebo něco takového?


          14:39:21  16. března 2015
      To je právě ono, ona dost často ta postava neprochází tím SQ. V některých bývá různě přejmenovaná, jinde se jí mění pohlaví (případně hráč hraje za více různých postav apod.).

      Druhá věc je, jakým způsobem je v historii postavy zmíněn SQ - je tak nějak vymezen (barvou, názvem, absencí hypertextového odkazu), jako by byl něčím podřadným, což určitě není.


          14:02:08  16. března 2015
      Právěže je dost rozdíl mezi expy a BZ. Generování expů postavě je lepší, než generování BZ, právě proto, že už jsou vázané. Nehledě na princip toho, že postava jako taková přímo prochází různými příběhy, ne hráč. Ona logicky dostává zkušenosti za to, co prošla, jak v OQ, tak v SQ. Tenhle princip bych rozhodně neměnil.

      Ta koncepce jinak není špatná, ale nepříjde mi dobré, že bych SQ hrál jako krol válečník a expy shromažďoval u sličné elfky kouzelnice. Takhle se to příjemně rozkládá a musíš dávat pozor, koho do questu přihlašuješ.


          13:54:07  16. března 2015
      Právě z toho důvodu, co píšeš (prerekvizity, zohledňování atributů postavy v SQ apod.), by tam hráči tu postavu přihlašovali ;)

      Jen by se pak hráč mohl rozhodnout, co s těmi BZ, zda je dá některé své postavě (nebo několika), kultu apod.

      Ale celkově by těch vygenerovaných expů bylo méně a přišlo by mi to čistější.


       
         Guner
        13:40:30  16. března 2015
      SQ sú pre postavu, nie pre hráča. A to čo navrhuješ ty, by opäť podnietilo to, že je tu veľa BZ a hráči by si všetky XP hádzali len na jednu postavu.

      To by tam vôbec nemusel hráč ani žiadnu postavu prihlasovať, keby to bolo tak ako hovoríš ty. Proste by to bol ďalší modul ako hádanka. A to by bola škoda.

      Plus neviem ako by si riešil prerekvizity niektorých SQ, kde je dosť podstatné či je postava válečník alebo zlodej. A záleží aké má dovednosti.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).