Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  206  >>

       
         Vraashar
        19:59:56  24. ledna 2009
      TYPY GMŮ

      ADnDčkař
      "Stovka poddaných obklopí tvého bojovníka a neúčinně na něj útočí svými sudlicemi a cepy dokud je všechny nepobije. Vskutku hrdinský čin."

      Ani-ADnDčkař
      "Stovka poddaných obklopí tvého bojovníka a ten, neschopen se pod jejich vahou pohnout jen bezmocně kvičí, když otevřou jeho brnění a vykuchají ho jako humra. Opravdu nehrdinská smrt."


      kdo mi vysvětlí pointu?


       
         Astralien
        15:30:34  24. ledna 2009
      Gunner: Jak moc se liší DnD 3.0 a 3.5? Jak ti to přijde? Já znám trochu 3.0. Jinak systém DnD se mi líbí, i když je hodně složitý. Aspoň ze začátku mi z toho šla hlava kolem...


       
         Guner
        15:22:54  24. ledna 2009
      Mne sa berie najlepší systém dnd 3,5 ktorá bola použítá v NWN2, ako osobne ho aj preferujem. Lenže... Je to až príliš zložité aby to niekto ovládal celé naspamäť, aspoň mne to tak pripadalo...

      Inak dobrý herný systém, najrealistickejší čo asi existuje, je v Jagged Alliance 2 (možno aj v 1 už si ju moc nepamätám) Ale je to dobrá hra, s dokonalým systémom. (Síce realita ako realita. Proste ono kevlar gulku stejnak nezachytí. A ako keď nemáte kevlar vestu stejnak vás trafia preletí tá gulka cez vás a ešte to aj môžete prežiť. (síce šanca malá ale je) A v skutučnosti gulka keď cez vás preletí... cez trup tak to už ťažko rozchodíte.


       
         Angeluss
        14:58:52  24. ledna 2009
      Sniper: To je fakt


       
         Sniper
        14:45:30  24. ledna 2009
      Angeluss: na ten jsem mrkl na začátek a prakticky z důvodů tebou popsaných jsem jej velice rychle odhodil...

      a reagoval jsem zde hlavně na argumentace s hrami DS nebo ES, kde je systém dost špatný pro poukazování na realističnost.


          14:45:19  24. ledna 2009
      Už jsem to sem kdysi házel, každopádně znovu hodím link na blog Baja a vypíchnu tři články, které se mi obzvlášť líbí (tzn. s nimi hodně souhlasím). Každopádně celý blog stojí za to pročíst, i když už bohužel není dále psán.

      metagame.bloguje.cz

      metagame.bloguje.cz/529688-analyz...system-ja.php
      metagame.bloguje.cz/502370-pravidla-zlo.php
      metagame.bloguje.cz/486356-role-p...manifesto.php
      (Spešl pro Tryma - bod 6. :D)

      Edit: Jinak to tak trochu házím jako reakce na zdejší debaty, bo mě unavuje některý věci neustále obhajovat, když mohu pěkně odkázat na něco, s čím souhlasím. ,) :)


       
         Angeluss
        14:39:29  24. ledna 2009
      Sniper: Mno jasně, ale kdybys mrknul na ten článek na který se odkazuje dole, věděl bys, že řešíme konkrétní případ, kdy se ten dotyčný snaží odstranit z D20 systému princip skokových vylepšení postavy a zavést možnost směrování potenciálu postavy. Ve chvíli kdy víme po čem jdeme, tak řešení samozřejmě existuje. Jenom nechápu proč zrovna D20, který se jakožto tradiční RPG na něco podobného vůbec nehodí. Když budu chtít napsat povídku z nemocničního prostředí, taky nebudu vycházet z bible...


       
         Sniper
        14:22:20  24. ledna 2009
      Ech, o čem to tu mluvíte? O problematice učení, levelování a expování jsem viděl už tisící diskuzí za posledních 5 let, výsledek nikdy nevzešel... proč?

      1) Málokdo bere v potaz opravdovou realitu, kde
           1.1) jen cvičení mistry nedělá
           1.2) jen učení mistry nedělá
           1.3) je svět nespravdelivý a různí lidé se učí různě rychle
           1.4) zapomíná se
           1.5) cvičit i učit se dá i špatně, což fakticky uškodí, a není to hned vidět

      2) Vždy se to vzrahuje k hraní a je stylů her, no habaděj. Čím víc je systém "realističtější", tím je náročnější na popis, vedení, udržování, hraní...

      3) Střetávají se zde různé přístupy ke hře a učení v něm... expy jsou forma odměny a odměna nemá moc s učením společného. Povolání jsou zjednodušující prvek systému a jako takové cíleně odebírají hráči právo / povinnost výběru (což je dobré a špatné). Dovednosti jsou vždy zároveň moc specifické a moc konkrétní (když umím něco o medicíně, mělo by se to projevit v mnoha jiných oborech, třeba assasinských útocích, odhadu trvanlivosti otravin; na druhou stranu složité operace dětí / dospělých se liší, taktéž není medicína jako medicína (patologie / chirurgie / ORL)... a co s tím, sakra dělat?).

      Zapomeňte na to, pochlubte se jak kdo co řeší, poplácejte se o zádech, ale nečekejte že vám všichni uznají váš přísup jako nejsprávnější.


       
         Angeluss
        13:46:19  24. ledna 2009
      Khargarwargonsu:
      Přirozenější a plynulejší. Realističtější ani omylem. Leda, že by autoři přidali bonus level na jatkách :)))


          13:36:40  24. ledna 2009
      Trym: No je to jako diablo, to se nikdo nebrání, ale je to vývojovej systém, je plynulej, úplně bez levelů a člověk si zabíjením potvor přidal jen schopnost zabíjet potvory, né třeba vědu nebo opravování...
      Jasný že to je blbost, (A naprosto mě dostalo když podle toho natočili film) ale proti Drd je to pořád systém realističtější.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).