Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      Nápověda

      Zvýšení síly zbraně

      Magenergie: 0
      Dosah: 0
      Rozsah:
      Vyvolání: 0 kol
      Doba trvání: dle dodané magenergie
      Od levelu: 16
      Popis: magenergie: dle velikosti a doby trvání

      Tímto kouzlem je chodec schopen zvýšit sílu zbraně svého meče. Za každý dodaný mag se na jeden útok zvýší o l.
      Chodec si může zvolit, na kolik útoků a o kolik chce zvýšit sílu zbraně svého meče, ale musí při tom dodržet tyto podmínky: Po celou dobu zvýšení musí být toto zvýšení stejné, není tedy např. možné, aby se chodec rozhodl, že při prvním útoku posílí svou zbraň o 3 a v dalším o 6. Celková síla zbraně chodcova meče nesmí překročit 14, a to ani tehdy, je-li základní síla zbraně vyšší než 7. Síla zbraně vzroste ihned po seslání kouzla a bude bez přerušení trvat až do vyčerpání magenergie kouzla. Jedná se přitom o počet útoků, nikoli o počet kol, pokud tedy v dalším kole sešle chodec na meč dvojitý nebo trojitý sek, za jedno kolo vypotřebuje magenergii na dva či tři útoky.
      V dalších kolech může chodec do meče se zvýšenou silou zbraně normálně přelévat magenergii nebo na něj sesílat jiná kouzla.
      Na meč nemůže zároveň působit zvýšení síly zbraně a zvýšení obrany zbraně. Pokud chodec během působení prvního kouzla sešle druhé, první tím automaticky zruší.
      PŘÍKLAD: Chodec Warden se v boji se šermířem ocitne v těžkém postavení a rozhodne se použít zvýšení síly zbraně. Warden je na 20. úrovni, do jeho meče se vejde 24 mágů, které tam také nyní jsou. Warden se rozhodne zvýšit sílu zbraně na čtyři útoky o 6. Na to bude potřebovat veškerou magenergii meče.
      Zaútočí, a pak teprve (v témže kole) sešle kouzlo (což má svůj smysl, jak dále uvidíme). V dalším kole síla zbraně meče vzroste na 13. Warden útočí a zároveň do meče přelije dalších 24 magů. Trochu šermíře pochroumá. Na začátku dalšího kola sešle trojitý sek a zaútočí třikrát, pokaždé se silou zbraně 13. Tím mu v meči zbude 12 magů a síla zbraně meče na konci kola opět klesne na 7. Na začátku dalšího přelije do meče dalších 12 magů, aby celou akci zopakoval, ale to se již zděšený šermíř dává na ústup, protože něco takového dosud nezažil.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).