Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      Nápověda

      Šenkýř
      * Pundakaj *

      Magenergie: 1
      Dosah: 5
      Rozsah: 0,5 l nápoje
      Vyvolání: 1 kolo
      Doba trvání: úroveň kouzelníka/2 směn
      Od levelu: 1
      Popis: magenergie: 1-4 magy (+1 mag za lepší pohár)
      past: Int - 9 - 0

      Tímto kouzlem může kouzelník za 1 mag stvořit půl litru nealkoholického nápoje (např. sklenici vody), za 2 magy půl litru slabě alkoholického nápoje (např. holbu piva), za 3 magy půl litru alkoholického nápoje (např. pohár vína) a za 4 magy může stvořit stejné množství silného alkoholického nápoje (např. pohár medoviny). Alkoholem je možné se opít a vodou zahnat žízeň a problémy spojené s dehydratací, ale jen po dobu trvání, pak účinky pominou.
      Pro lepší stolování může kouzelník přidat ještě jeden mag a stvořit nápoj v lepším poháru či číši. Po dopití však všechny takto vyvolané nádoby (ať už obyčejné nebo luxusní) do 3 kol zmizí.
      Nápoj a jeho chuť budou přesně podle představ kouzelníka. Nesmí být jedovatý, otrávený ani jinak zdravotně závadný.
      Pochopitelně se jedná jenom o iluzi nápoje. Jeho účinek je jen krátkodobý, po dobu uvedenou v trvání je tělo zcela přesvědčeno o zahnání žízně - počítá se to, jako by se tvor opravdu napil, opraví se mu případné postihy při dehydrataci. Avšak po skončení trvání se všechny postihy vrací, jako by nic nepil. Tímto kouzlem tedy nelze oddálit dehydrataci, pouze na nějakou dobu tělo ono strádání nevnímá.
      Postava, které uspěla v hodu proti pasti, pozná, že se jedná o iluzi; nápoj nezažene její žízeň, neoddálí dehydrataci a pokud se napije, bude mít pocit, že nic nepila.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).