Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      Názory a komentáře
      Chladná slova, jež by měla planout

      Vyhledávání:

      Zpět k dílu Obnovit

       
        Wolfric
        21:02:07  20. dubna 2017
      Amaia: pokud je to konstruktivní, tak se děkuji i za negativní. :D

      To sice ano, ale jak jsem psal níže... Je to vlastně jen sen, který se mi zdál na motivy Planescapu. Opravdu v něm není nejmenší ambice nějak dokreslit ten svět či do něj zapadnout. Prostě jen vypsání z toho divného pocitu, který se mi po probuzení usadil v hrudi.


       
      (uživatel smazánAmaia
        17:07:48  19. dubna 2017
      Není zač, netušila jsem, že se děkuje i za vcelku kladná.
      Do těchhle "velkých" citů, co se řešily v Planescapu, bych se osobně vůbec nepouštěla, protože by to dost jistě skončilo jako patetický blábol. Hráč měl touhle dobou za sebou už pár hodin seznamování se s příběhem (a těmi velkými city), v takhle krátkém textu to nahradíš těžko.
      U Planescapu byla druhá polovina úspěchu v tom, jak bylo to prostředí cizí a vyloženě divné - všeobecně se s tím hráči sžívají mnohem snáz. Což je něco, co mi tady taky chybělo.


       
        Wolfric
        19:58:03  18. dubna 2017
      Amaia: Děkuji za vcelku kladné hodnocení. :) Jak říkám, ona ta rozvleklost... Občas jsou slova nedostatečná pro popsání situace, atmosféry nebo citů. A potom se to musí zkusit, byť ne dokonale, dokreslit dialogem nebo monology...


       
      (uživatel smazánAmaia
        13:27:04  18. dubna 2017
      Jako něco na "vypsání se" to funguje dobře. :)
      Planescapem je to cítit odshora odspoda, ale i když ho znám jako svoje boty, za boha bych nebyla schopná říct, kolik toho bylo v originále a kolik je toho nového.
      V té dialogové části mi to přišlo poněkud rozvleklé, jasně, pragmatická inkarnace byl pěknej zmetek, ale mnohem víc by mi k němu sedělo to vyřešit rychle, čistě a naprosto bez emocí - nepřijde mi, že by uvažoval nad tím, jak moc je jeho duše rozbitá.
      Přítomný čas ani první osoba mi projednou vůbec nevadily a asi to byla první věta, co mě přesvědčilo číst dál; věci, co začínají stručně a navíc dějem, mají za mě velké plus.


       
         Kanyapi
        20:40:01  22. února 2017
      Wolfric: Mne také vzala, a to jsem jen viděla úryvky ze hry a znám ji (?) z vyprávění. Každopádně ale díky za hezkou reminiscenci, dotkla se mne u srdce, na tom správném místě :)


       
         Yenn
        21:08:35  21. února 2017
      Rozhodně nadprůměrné dílko, na zdejší poměry velmi.
      Místy je ale znát, že měl víc v moci příběh autora než autor příběh, a pro nezaujatého čtenáře je v textu pár nelogických prvků (což, když teď vidím, že jde o sen, je pochopitelné, tam přesně tenhle druh nelogičností bývá a nijak tam nepřekáží).


       
        Wolfric
        20:50:36  14. února 2017
      Scarecrow: Nene, tohle bylo jen takové vypsání se... Ale budou podobná dílka, něco na styl úvah, jen co to doedituju :)

      Kanyapi: Ano... Ano... Anó! :3 příšerně mě ta pasáž vzala a potom se mi zdála tahle varianta, takže dokud jsem měl z toho snu blbou náladu a pamatoval si ho, tak jsem to rychle hodil na "papír" :)


       
         Kanyapi
        18:55:28  14. února 2017
      Připomnělo mi to Planescape torment


          16:44:56  14. února 2017
      Dávám jedničku. Má to podle mě vše, co by mělo mít a forma podání je ucházející.
      Bude v dohlednu nějaké pokračování, kde bude řečeno více?



      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).