Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      Nápověda

      Čtení myšlenek
      * Kria Machševim *

      Magenergie: 4
      Dosah: 60
      Rozsah: 1 živý tvor
      Vyvolání: 5 kol
      Doba trvání: dle magenergie (4/směna)
      Od levelu: 1
      Popis: past: Roz+Int ~ 8 ~ 0

      Kouzelník může pomocí tohoto kouzla "číst" myšlenky tvorů s inteligencí 2 a větší.
      Pokud chce číst jednoho určitého tvora (kouzelník musí vědět, jak tento tvor vypadá a kde je), může začít hned po seslání kouzla. Kouzelník rozumí cizím myšlenkám bez ohledu na jazyk, kterým tvor mluví.
      V opačném případě kouzelník určí pouze směr a po dalších 5 kolech přečte myšlenky prvního tvora s inteligencí 2 a vyšší, na něhož v daném směru narazí. Není-li žádný tvor v dosahu, magenergie kouzla přišla nazmar.
      Pro hru je důležité si uvědomit, že čtení myšlenek není čtení paměti. Získáš tedy jen myšlenky, které má tvor v okamžiku čtení na mysli.
      Čtení myšlenek nepřekáží dřevo ani jiné přírodní materiály, ale nepronikne ani slabou vrtsvou kovu.
      Kouzelník se musí po celou dobu trvání kouzla soustředit. Pokud soustředění přeruší, kouzlo se ukončí.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).