Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      Nápověda

      Popis schopnosti
      Změna v berserkra

      Tuto zvláštní schopnost má Bojovník od 6. levelu

      Bojovník může v jistých stresovích situacích (viz tabulku) propadnout bojovému šílenství. Háže se proti pasti s použitou vlastností inteligencí. Od 10. úrovně může bojovník změnu částečné ovlivnit - zvýšit nebo snížit nebezpečnost pasti v tabulce o 1. Berserkr je smysluzbavený válečník toužící po krvi nepřátel a podle toho by se měl chovat. Berserkrovi je nutno ubrat životy "do mínusu" původního počtu životů aby se zemřel okamžitě. Jinak umírá až třetí kolo po boji pokud není během těchto tří kol vyléčen.



      Tabulka proměny v berserkra
      událostnebezpečnost
      Smrt nebo vyřazení člena družiny1
      Bezvýchodná situace (obklíčení, útok ze zálohy)3
      Zrada spolubojovníka4
      Smrt nebo vyřazení vůdce družiny nebo přítele5
      Smrt nebo vyřazení posledního spolubojovníka6
      Těžká zranění (za víc než polovinu celkového počtu životů)7


       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).