Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      Nápověda

      Drakomluva

      Magenergie: 0
      Dosah: 0
      Rozsah:
      Vyvolání: 0 kol
      Doba trvání:
      Od levelu: 16
      Popis: druh: osobní

      Drakomluva v podstatě vůbec není kouzlo (jak je asi jasné z výše uvedených parametrů), nýbrž učená schopnost rozmlouvat prastarým dračím jazykem. Naučit se jej ze starých knih však vyžaduje nemenší vůli a soustředění než zvládnout sesílání kteréhokoli velkého lesního kouzla. Drakomluvu je možno používat i mimo hvozd, ovšem s menší úspěšností než ve hvozdu.
      Dračí řeč je prastará a její zvládnutí patří k pýše mudrců - vždyť už ji neovládají ani všichni draci! Těm drakům, kteří ji umějí používat a dokážou v ní sesílat různá dračí kouzla, se říká moudří draci, zatímco jejich zdivočelí a podstatné hloupější kolegové, kteří již neumějí dračí řečí mluvit, se nazý-
      vají divocí draci. Každý drak, ať už moudrý nebo divoký, však dračí řeči porozumí a bude to pro néj notný šok, že jí k němu promlouvá nějaký nepatrný človíček.
      Mluvit na draka drakomluvou má několik výhod. Jednak vám není schopen lhát a musí drakomluvci vždy říkat pravdu (pokud se ovšem přímo nebo nepřímo nevyhne odpovědi). Kromě toho se nemůže dotyčného pokusit zmámit hlasem ani pohledem, naopak, ten se může pokusit zmámit draka (ovšem jen divokého, moudří draci jsou na to příliš moudří). Navíc se může drakomluvec pokusit drakovi rozkázat nebo jej požádat o nějakou věc. Úspěšnost všech těchto akcí závisí mimo jiné na tom, zda je dračí řečí hovořící druid ve hvozdu nebo mimo néj.
      Žádost: Drak si hodí proti pasti Int — 5 (9) + Int druida — nic/splnění. Drak splní druidovo přání, pokud to pro néj nebude nebezpečné nebo nepříjemné. Druid se může pokusit draka o něco požádat jednou za čtyři hodiny. Rozkaz: Drak si hodí proti pasti Int — 3 (7) + Int druida ~ nic/vyplnění. Drak vyplní druidův rozkaz, pokud to pro něj nebude mít zjevně sebevražedné následky. Druid se může pokusit drakovi něco rozkázat jednou za čtyři hodiny.
      Zmámení: Drak si hodí proti pasti Int — l (5) + Int druida ~ nic/zmámení. Zmámený drak bude s druidem jednat, jako by to byl jeho nejlepší přítel, ovšem zjevně sebevražedný příkaz nesplní. Zmámení pomine tři směny poté, co se drak ocitne mimo dosah druidova hlasu, ale drak si ho nebude vědom a bude mít i nadále pocit, že se setkal s člověkem, který mu byl velmi sympatický. Druid se může jednoho konkrétního draka pokusit zmámit jen jednou za dvacet čtyři hodin.
      Čísla uvedená v závorkách platí pro hvozd, čísla před závorkami mimo něj. Zde bychom chtěli ještě jednou zdůraznit, že toto kouzlo je jako jedno z mála použitelné i mimo hvozd.

       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).