Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 2

      =--Sněm--=
      Fórum slouží pro diskuze týkající se "velkých témat," často zmíněných na fóru "=--Vytesáno do kamene--=".

      Správcem tohoto fóra je: Hrun

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  2 

       
         Hrun
        18:24:44  29. ledna 2016
      Liga veteránů - bude spuštěna v únoru. Vše se pak tedy dovíte.
      Singlequesty - pro mě jsou v tuto chvíli uzavřeným tématem. Dokud mi některý programátor neřekne, že je ochoten se do toho kódu jen začíst, veškeré další debaty osobně považuji za ztrátu času. Je mi líto, ale zůstanou zatím tak, jak jsou.

      K budoucnosti, na to zatím nemá smysl, abyste nějak reagovali, ani jsem to nečekal. Napsal jsem to čistě pro vaši informaci, abyste věděli, kterým směrem se naše myšlenky ubírají.
      Až bude nějaký konkrétní koncept, který bychom s vámi rádi probrali, pak bude mít smysl se o něm bavit.

      Děkuji za návrh ohledně úložiště obrázkových itemů. Přiznám se, že to jde trochu mimo mě, protože obrázkový inventář jsem tu nikdy nepoužíval. Nemám představu, kolik lidí by to tu využilo.



       
         Petwald
        07:49:18  29. ledna 2016
      Zdravím, pročteno. A něco málo k tomu mám.
      První co mi tam chybí, jsou alespoň orientační termíny kdy ty již odsouhlasené změny vlastně přijdou.
      Možná by stačilo uvést vždy za konkrétní věcí uvést měsíc, čtvrtletí a podle potřeby aktualizovat.
      Např. Liga Veteránů (únor, březen)
      Singlquesty (neurčeno)
      Galérie (2. pololetí 2016)

      1) Rozdrobení MH
      Bude se automaticky udělovat do kolonky každý měsíc titul vítěz MH standard, vítěz MH Veterán?
      Co až se Liga veteránů dříve, či později, nevyhnutelně naplní?

      A chápu, že co už je rozhodnuto, není asi potřeba nějak víc veřejnosti představovat, či obhajovat, ale třeba u té Arény veteránů, by mě stále vážně zajímalo, v čem zdejší vedení vidí její přínos pro hru jako takovou.
      Za sebe zopakuji, co jsem na toto téma zmínil, když se o ní diskutovalo dříve mimo okruh běžných uživatelů.
      Chápu-li vše správně, hráči kteří 2 x vyhrají základní hru, budou opticky vyčleněny z běžné MH, kde pak na vítězství a tím i přesun do této nové Ligy bude stačit stále méně expů.
      Časem pak tedy na vítězství ve zbylé malé hře bude stačit i 1-2 podprůměrné příspěvky měsíčně a v Lize veteránů (i ne veteránů) se dál budou utkávat ti stejní hrdinové i hráči.
      Žádný problém se tímto přeléváním vítězů někam jinam podle mne nevyřeší. Jen přibude hráčů s vyšším statutem. A ti by ho dostali stejně, jen bez zmínky o vítězství ve hře za konkrétní měsíc.

      2) Singlquesty
      Rozumím, že z technických důvodů, je toto řešení prakticky nerealizovatelné.
      Hráči tak mají na výběr hrát dál za současných podmínek, nebo čekat a doufat že snad někdy v budoucnu si zahrají SQ, podle chutě.
      Pro mne otázkou zůstává, kolik si jich sám pak budu moci zahrát, aniž bych si kvůli tomu nemusel vytvářet zcela novou postavu.
      Opravdu by bylo tak zlé (nebo technicky náročné) navýšit počet denních kroků např. na 10, případně umožnit jejich sčítání za celý týden, aby si hráč o víkendu odehrál větší část příběhu?
      Alespoň dočasně, než dojde k onomu odsouhlasenému řešení.

      3) Galerie
      Fajn. Tam žádné mouchy nenacházím.


      Budoucnost

      Těší mě, že admini chtějí rozvíjet a činit lepší zdejší herní prostředí.
      To, že NPC, které přechodně používám budou moci mít i tvář, mi sice jako PJ spíše práci přidělá, než usnadní, ale proč ne.
      Mít i v questu popis hrdiny a lokace pohromadě (myslím, že většina z nás, co příběhy aktivně vede, to má stejně někde uložené) je dobře.
      Návrh - Co by mě pak osobně PJ ještě hodně pomohlo (a věřím, že nejen mě, Gunerův návrh jsem četl až dodatečně) by bylo vlastní úložiště obrázků itemů. Dost předmětů přepisuji, upravuji, a i když se dají využívat Poznámky postavy, dávám přednost maximálnímu využívání obrázkového inventáře.

      Univerzální deníky
      Upřímně nevím, co si pod tím představit.
      Znamená to možnost přepisovat si libovolně každou již vytvořenou postavu od začátku?
      Ono už vytváření hrdiny samotné se dost liší systém do systému.
      Kouzla, dovednosti atd. se přece dají použít různě. Stejně tak se může uvolnit omezení životů a magů, mixovat povolání a stále půjde dobře využívat, co již tu je vytvořeno. (Uvádím tento příklad, protože, pokud vím z ankety na toto téma, většina respondentů, sem chodí kvůli klasické fantasy. Nic, proti jiným žánrům. )
      Jsem opravdu zvědav, jaká koncepce a představa nakonec bude lidu předhozena.

      Význam expů
      Tady zůstávám úplně mimo. Troufám si říci, že vývoj vytvořené postavy je základní motivací, jakékoliv hry na hrdiny.
      Asi by jste mohli hráčům nabídnout kupovat pro tu kterou postavu různé předměty a přes ně nějaká ta vnější vylepšení.
      (Předpokládám, že to, aby expy dostával hrdina, ne jeho majitel, by zůstalo zachováno.) Ale, co, až přejde někam, kde je nemůže použít? Nevím.

      Na rovinu, nastíněná budoucnost mě zatím spíše děsí. Snad až přijdou konkrétní příklady, jak by pak taková hra a postava vypadala, pochopím lépe, v čem to má být lepší.



       
         Guner
        07:03:26  29. ledna 2016
      Keď sa načrtol už ten inventár. Ono by sa možno hodilo aj prepnutie do módu zoznamu. Ale to ma príliš netrápi, mne sa inventár ako taký páči, jediné čo je problematické je vytváranie predmetov. Keby bola možnosť skopírovať už existujúce predmety (duplikovať) tak to by mi ušetrilo na začiatku každého questu hodiny roboty.

      Ale som rád, že sa uvažuje o pridaní CP postavy ako hráčskej. To by čiastočne vyriešilo môj problém z inventárom, keď potrebujem dočasne niekomu vziať nejaký predmet. Mazať ho a potom ho znova vyrábať je otravné


          00:19:15  29. ledna 2016
      Docela by mě zajímalo, jaké zatím zazněly návrhy ohledně budoucí motivace hráčů získávat Expy.

      A druhá věc - jakým způsobem bude řešen inventář postavy (pokud je to tedy zahrnuto pod vývoj nového deníku postav)? Už jsou nějaké návrhy. Propracovaný inventář je věc, která mi na DA asi chybí nejvíc.
      Jakmile má postava víc předmětů, tak je celkem obtížné se v té změti vyznat - možnost seskupování, třídění, přidávání vlastních poznámek včetně lokace apod.


      [1]  [2] 

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).