|
Kdyby se náhodou stalo že Chaim na ten LARP zapoměl tak jsem začal pracovat na nějakým záložním qwestíku.
Dám vám vše co jsem zatím vyplodil.
Park a jeho cesty budou stoka pod městem s jejími tunely.
Takže hlavní úkol je aby lovci vybili krysi v městské kanalizaci a krysi musí přežít oba tábory mají 4 hodiny čas.
Ten kdo zadává úkoly jsem já a to v krčmě u Beantlyho, v klášterním areálu je jak ekocentrum tak i krčma u Beantlyho ta bude na začátku parku a bude jí reprezentovat houpačka pro malé děti.Zde se budou moci dostat i nějaké vedlejší úkoly, které vymyslíme společně a nebo na ně budu muset přijít sám.
Další lokace budou ještě Studna a říční molo.
Qwestů jsem zatím vymyslel 5.Nevím zda to na 4h bude stačit.
Budou tam během hry čtyři tábory a to:
První část:LIKVIDACE KRYSÍ HROZBY
1/Lovci 5životů
2/Krysí hejno 3 životy, (jeden člověk bude hejno tedy tři krysy)
Druhá část:BOJ O STUDNICI
1/Útočníci studnice 5životů
2/Obránci studnice 5životů
Soubojový systém by měl být následující:
Zásah L ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
Zásah P ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
Zásah do obou paží = ber nohy na ramena
Zásah L noha = nehybná noha ztráta 1 život
Zásah P noha = nehybná noha ztráta 1 život
Zásah do obou nohou = hraní na kolenou
Zásah do hrudníku = ztráta 1 život
Krysa má 1 život,ale krysy útočí jako hejno, takže jeden každý hráč co bude hrát za krysy bude jako hejno tří krys a bude mít tedy tři životy.
Při souboji může přijít o dva životy tedy o své kolegy z hejna a dále po vzoru krys se musí dát na úprk aby si zachránil holý život, musí se vrátit zpět do stok a dojít ke Králi krys aby opět mohl doplnit druhy do hejna.
Krysí hejno když zaútočí a poraní lovce tak mu ubere rovnou dva životy.
Pokud je krysa mrtvá má třicet vteřin na to aby byla zachráněna jiným hejnem a dotažena ke Krysímu králi, který jí oživí.
Krysy mají ve stokách jednu výhodu a to že útočí jako první, lovec se může v prvním kole pouze bránit, dále pak jedeme dle soubojového systému.
Lovci mají 5 životů jeden každý hráč a u sebe mají tři lahvičky s elixírem života.
Pokud lovec přijde o všechny svoje životy tak má ještě třicet vteřin čas na to aby mu mohl, kterýkoliv z lovců pomoci a dát mu napít elixíru života, sám hráč si může život přidat jen dokud má alespoň jeden život, když má nulu tak ho musí vzkřísit druh.
Pokud je krysa či lovec opravdu mrtví vrátí se do hostince kde zůstanou pět minut a mohou se reinkarnovat zpět do krysy či lovce, mohou i změnit strany a z lovce může být krysa či naopak.
Král krysa bude vybrán krysami a nikdo kromě krys samotných nebude vědět kdo to je, tato krysa bude mít speciální amulet,který jí dává dvojnásobný počet životů Král krysa má 5+5 tedy dohromady deset životů amulet mu však může být odebrán a tudíž můžete potkat Krále krys s pěti životy(mrtvý musí v rámci férplej udržet tajemství).
Král krysa má za povinost na začátku souboje říct lovci "Já jsem králkrysa."
Po skončení hry v parku bude po domluvě probíhat druhá část BOJ O STUDNICI zde budou pouze obránci 5 životů a útočníci 5 životů.
Každá ze dvou frakcí si vybere svého knížete a ten bude mít 8 životů.
Úkolem obránců je dostat ze studnice sudy z křišťálovou vodou až k říčnímu molu.
Úkolem útočníků je zásilku získat pro sebe nebo nenechat zásilku proběhnout.
|