Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 2

      Ostrovský sraz č.6
      sirbeantly.wz.cz

      Vyhledávání:

      Zpět ke srazu Obnovit <<  52  >>

          20:56:12  17. února 2010
      Aby se Tobě něco neto..:P


       
        Nevyn
        20:41:30  17. února 2010
      Nebylo by jeste snadnejsi si zahrat: Cukr, kavu, limonadu, caj, rum, bum? ci tak neco? ;) :D


          20:35:45  17. února 2010
      Já vím, že do toho nemám co mluvit, ale nebylo by prostě nejjednodušší hrát šatrh? Možná je to jen mé osobní zaujetí, protože tenhle systém mám nejraději, ale zatím se mi zdá, že se to pořád více komplikuje;)


       
        Thilain
        16:57:53  17. února 2010
      S těma zásahama bych to opravdu moc nehrotil. Bude to skutečně krátká akce, takže to komplikovat nějakým složitějším počítáním vážně nemá smysl. Prostě a jednoduše co zásah, to život dolů, případně do hrudníku dva životy dolů a finito :D ať se zbytečnýma číslama nekazí pěkná hra.

      Wingy: Mnohokráte děkuji, s tím co přiveze Astralien a co případně dodá Gotrek to už asi bude stačit pro všecky :D


       
         Wingy
        16:48:48  17. února 2010
      Abych splnila slib Thilainovi: doufám, že dorazím následujícím vybavením:
      2x jednoruční meč (90 cm)
      2x tesák (65 cm)
      2x dýka (30 a 40 cm)
      vše v měkčeném dřevěném provedení, neručím ale zastav "vymlácení"

      30 sekund je málo i na pouhé všimnutí si kolegy. Dvě minuty už by byli reálné (a člověk bez hodinek si prostě napočítá do 120, což není tak moc...). Na odtažení k jiné posatvě je ale i to beznadějně málo.

      Systém vyřazování končetin mám ráda, ale dala bych "dražší" zásdah do hrudníku... jenže jak píše Astra, má to tu nevýhodu, že neodstupňuješ životy (jedině třeba na počet končetin, o které můžeš přijít).

      Navíc, když se krysí král musí na začátku souboje protivníkovi nahlásit, ztrácí smysl jeho utajování...


          16:10:23  17. února 2010
      Mno... Koukám, že je to pořád stejné... Jinak nebyli by lepsi misto krys skaveni? (mutantni polo lidi, polo krysy.) Jen tohle bude potrebovat jeste spousty prace, a takhle jak to je, jedna se o jednodusi bitvu, s nekterymi neproveditelnymi akcemi - 30s na dotahnuti ke Krali Kryse, atd.


       
         Astralien
        16:07:24  17. února 2010
      "Pokud je krysa mrtvá má třicet vteřin na to aby byla zachráněna jiným hejnem a dotažena ke Krysímu králi, který jí oživí. "
      Tady myslíš v jakém smyslu 30 vteřin? Myslíš, že za 30 vteřin někdo někoho odnese nebo někdo někoho porazí? Rozhodně ne. Takhle to bude prakticky instantní zabití, smrt krysy... Na druhou stranu, reinkarnace je k tomu v pohodě.

      "Krysy mají ve stokách jednu výhodu a to že útočí jako první, lovec se může v prvním kole pouze bránit, dále pak jedeme dle soubojového systému."
      Jak si představuješ tohle? Jako že lovec bude blbě čumět na krysu, než na něj poprvé udělá výpad? V tomto kontextu je to hodně nereálný.
      Taky mě zajímá, co chápeš v reálu pod pojmem soubojové kolo.


      "Soubojový systém by měl být následující:
      Zásah L ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
      Zásah P ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
      Zásah do obou paží = ber nohy na ramena
      Zásah L noha = nehybná noha ztráta 1 život
      Zásah P noha = nehybná noha ztráta 1 život
      Zásah do obou nohou = hraní na kolenou
      Zásah do hrudníku = ztráta 1 život"

      To je dobré, dostatečně "vražedné", aby se lidé vyhýbali konfliktům. A co je za hlavní úkol? Vybití druhého tábora... Tohle je spíš systém k LARPU nebo šatrhový (reálná zranění) bitvě. Také vidím nelogičnost a nesouvislost v níže psaných výrocích:
      "Lovci mají 5 životů jeden každý hráč a u sebe mají tři lahvičky s elixírem života.
      Pokud lovec přijde o všechny svoje životy tak má ještě třicet vteřin čas na to aby mu mohl, kterýkoliv z lovců pomoci a dát mu napít elixíru života, sám hráč si může život přidat jen dokud má alespoň jeden život, když má nulu tak ho musí vzkřísit druh."

      Tady je pěkný nápad s lektvary, které odliší lovce od krysy. To je super. V přečtení kontextu soubojového systému je však odstavec honě podivný a nemá návaznost.

      Moje řešení:
      1) Mít jen systém životů - trefí mě, odečtu si život a neřeším nepohyblivost.
      2) Mít jen systém "kryplijády" - zásah do ruky, nemám ruku. do nohy, nemám ruku, do hrudi, jsem mrtvý. Tady by se dal odlišit lovec od krys tím, že krysa by měla víc životů (tři) na hrudi (na rukou jen jeden), kdežto silnější lovec by měl na hrudi také tři, ale na končetinách dva. Nemám zkušenosti s tím si pamatovat tolik (ano, v bitvě to je hodně) čísel. Osobně doporučuji jednodušší systém.

      Celkové pojetí... Stále se mi moc nelíbí dávat bitvu a ne LARP v užším smyslu slova...


          15:45:23  17. února 2010
      K níže uvedenému přízpěvku prosím nápady jak to vylepšit, hlavně co do hratelnosti.

      No ty Thilaine mi pomůžeš udělat nějaké ty vedlejší qwestíky.Času máme do 23.dubna ještě dost.


          15:43:53  17. února 2010
      Kdyby se náhodou stalo že Chaim na ten LARP zapoměl tak jsem začal pracovat na nějakým záložním qwestíku.
      Dám vám vše co jsem zatím vyplodil.

      Park a jeho cesty budou stoka pod městem s jejími tunely.
      Takže hlavní úkol je aby lovci vybili krysi v městské kanalizaci a krysi musí přežít oba tábory mají 4 hodiny čas.


      Ten kdo zadává úkoly jsem já a to v krčmě u Beantlyho, v klášterním areálu je jak ekocentrum tak i krčma u Beantlyho ta bude na začátku parku a bude jí reprezentovat houpačka pro malé děti.Zde se budou moci dostat i nějaké vedlejší úkoly, které vymyslíme společně a nebo na ně budu muset přijít sám.
      Další lokace budou ještě Studna a říční molo.

      Qwestů jsem zatím vymyslel 5.Nevím zda to na 4h bude stačit.

      Budou tam během hry čtyři tábory a to:
      První část:LIKVIDACE KRYSÍ HROZBY
      1/Lovci 5životů
      2/Krysí hejno 3 životy, (jeden člověk bude hejno tedy tři krysy)
      Druhá část:BOJ O STUDNICI
      1/Útočníci studnice 5životů
      2/Obránci studnice 5životů

      Soubojový systém by měl být následující:
      Zásah L ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
      Zásah P ruka = nehybná ruka ztráta 1 život
      Zásah do obou paží = ber nohy na ramena
      Zásah L noha = nehybná noha ztráta 1 život
      Zásah P noha = nehybná noha ztráta 1 život
      Zásah do obou nohou = hraní na kolenou
      Zásah do hrudníku = ztráta 1 život

      Krysa má 1 život,ale krysy útočí jako hejno, takže jeden každý hráč co bude hrát za krysy bude jako hejno tří krys a bude mít tedy tři životy.
      Při souboji může přijít o dva životy tedy o své kolegy z hejna a dále po vzoru krys se musí dát na úprk aby si zachránil holý život, musí se vrátit zpět do stok a dojít ke Králi krys aby opět mohl doplnit druhy do hejna.

      Krysí hejno když zaútočí a poraní lovce tak mu ubere rovnou dva životy.
      Pokud je krysa mrtvá má třicet vteřin na to aby byla zachráněna jiným hejnem a dotažena ke Krysímu králi, který jí oživí.

      Krysy mají ve stokách jednu výhodu a to že útočí jako první, lovec se může v prvním kole pouze bránit, dále pak jedeme dle soubojového systému.

      Lovci mají 5 životů jeden každý hráč a u sebe mají tři lahvičky s elixírem života.
      Pokud lovec přijde o všechny svoje životy tak má ještě třicet vteřin čas na to aby mu mohl, kterýkoliv z lovců pomoci a dát mu napít elixíru života, sám hráč si může život přidat jen dokud má alespoň jeden život, když má nulu tak ho musí vzkřísit druh.

      Pokud je krysa či lovec opravdu mrtví vrátí se do hostince kde zůstanou pět minut a mohou se reinkarnovat zpět do krysy či lovce, mohou i změnit strany a z lovce může být krysa či naopak.

      Král krysa bude vybrán krysami a nikdo kromě krys samotných nebude vědět kdo to je, tato krysa bude mít speciální amulet,který jí dává dvojnásobný počet životů Král krysa má 5+5 tedy dohromady deset životů amulet mu však může být odebrán a tudíž můžete potkat Krále krys s pěti životy(mrtvý musí v rámci férplej udržet tajemství).
      Král krysa má za povinost na začátku souboje říct lovci "Já jsem králkrysa."

      Po skončení hry v parku bude po domluvě probíhat druhá část BOJ O STUDNICI zde budou pouze obránci 5 životů a útočníci 5 životů.
      Každá ze dvou frakcí si vybere svého knížete a ten bude mít 8 životů.
      Úkolem obránců je dostat ze studnice sudy z křišťálovou vodou až k říčnímu molu.
      Úkolem útočníků je zásilku získat pro sebe nebo nenechat zásilku proběhnout.


       
         Astralien
        15:38:52  17. února 2010
      Thilain: Ale pokud to bude příští rok v naší režii, tak zkusím něco takového vymyslet, vyzkoušet, pak možná rozvedeme na jiný akci. Stejně tak jsme to jednou udělali s Dobrem.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).