Duší celkem: 1041
Přítomných duší: 4
V krčmách: 4

      Mezi 10 světy
      ...aneb vše o počítačích

      Nový příspěvek:
      Vyhledávání:

      Obnovit  1  >>

          14:10:07  27. ledna 2022
      Ty tlačítka se dělají emulátorově přes Antimicro. Ten skok je dobrá poznámka, Zatím mám v úmyslu ten pad užívat v kombinaci s kontrollerem, kde by ten skok mohl být. Ale pokud se dá třeba nastavít, že by člověk šlápl na obě tlačítka a pak obě pustil (jakože vyskočí) a registrovalo by to jako separátní akci, které by se dal nastavit skok, tak by to tu věc řešilo. Jinak díky, ten software očekuju,


       
        Juker
        12:50:33  27. ledna 2022
      Asi by to šlo nějak nastavit pomocí AutoHotkey
      https://auto...tkey.com/docs/AutoHotkey.htm
      to má celý skriptovací jazyk a timery, takže by tam šlo udělat, že 0,2 vteřiny po zmáčknutí tlačítka to tlačítko přestane fungovat a začne fungovat to druhé. Jestli to má podporu pro ten DDR pad je otázka, ale snad jo.

      Nejhorší pak bude to odladit, aby se s tím dobře hrálo. Kdybys na tom chtěl "běhat" (tedy můžou bejt obě nohy ve vzduchu), tak tomu tlačítko budeš muset nastavit nějakou setrvačnost. Ale to pak zase znamená, že nebudeš moct zastavit na místě.
      Další věc je, že se blbě bude kombinovat třeba skok a chůze. Na to potřebuješ dvě tlačítka (dvě nohy), ale ty už dvě nohy používáš jen k samotné chůzi.


          12:42:23  25. ledna 2022
      Mám takový zajímavý projekt. Nedávno jsem dostal takový ten dance dance party controller pad a protože se nějakou dobu zajímám o VR a to, být aktivnější při hraní, napadlo mě, že bych ten pad mohl využít při ovládání pohybu. Jenže když jsem s tím hrál Maria tak jsem zjistil, že když zmáčknu nohou dopředu tak tam tu nohu musím mít a je to celé takové statické. Ten pad je takhle

      \|/
      -o-
      /|\
      Takže mě napadlo, že bych mohl dvě vedle sebe ležící tlačítka k tomu, abych je musel mačkat nastřídačku a jako na nich běžel. Nevím ale, jak to udělat, aby se to jedno tlačítko zaseklo a nešlo to dopředu (dozadu), dokud bych nestoupl na to vedlejší.


       
        Juker
        20:29:03  16. února 2021
      Nechtěl jsem to rozepisovat dopodrobna, ale počítá se s tím. Příští týden rozešleme havranem informace jak se zaregistrovat u Microsoftu a překlopit tam svůj DA účet, a od března to pofrčí.
      Hodně uživatelů DA žije dlouhodobě v zahraničí, takže to určitě ocení. A odpustí i drobný měsíční poplatek, který se k tomu, samozřejmě, váže.

      Pokud chcete být na novém DA zaregistrováni předčasně, abyste mohli hned 1.3.2021 začít psát do svých questů, pošlete mi údaje svojí platební karty na havrana (kterého v budoucnu nahradí sokoli) a já to už začnu zadávat do MongoDB, kterým nahrazujeme zastaralé SQL.


          19:51:22  16. února 2021
      Juker: když už to bude v Azuru tak by jsme to mohli taky dát do víc availability zón abych měl lepší odezvu když budu na dovolený v USA


       
        Zavael
        19:15:49  14. února 2021
      Nechcel som porovnávať, kto má väčší.. teda lepší návrh tiež by som to samozrejme neprekomplikovaval, ja som skôr typ, keď ma kladivo v ruke, všade vidí klince s PHP som robil e-shopy dávnejšie.. veľa by som musel osviežovať.. len ma zaujímalo kam sa to bude uberať do budúcna :)


       
        Juker
        10:20:28  14. února 2021
      tak hlavní je aby to bylo škálovatelé a modulovatelné. Takže jedině přes Kubernetes do Azure, přičemž každá logická část DA - fóra, chaty, questy,... bude mít vlastní single page. Vzhledem k tomu že je odezva tak klíčová tak určitě ne JavaScript. Musí to být webassembly. Hodně trendy je teď netcore který můžeme mít na frontend i backend. Ale pokud potřebujeme ještě trošku výkonu, tak backend by byl Go (sice přidáme další jazyk, ale posviští to).
      Pro náročnější analytické práce (vyhlášení velké a malé hry) bych data překlápěl do Hadoopu a tam to přes map reduce bude pohodka.

      No ale žerty stranou jsou technologie úplně irelevantní a php se naučí každý. Takže jestli chceš DA rozvíjet tak napiš Dawonovi a on se s tebou a Donem určitě na něčem domluví.


       
        Zavael
        20:47:12  13. února 2021
      Až toľko toho asi nebude, hlavne keď máš knižnice malé a pouzijes len čo potrebuješ.. v dnešnej dobe je ale skôr dôležitá rýchlosť odozvy a tam JS vyhráva.. áno pre DA to nie je kritické, keby boli reakcie aj o sekundu dlhšie
      Skôr ide o udržanie, JS je dnes trend a myslím že dlho bude, asi bude do budúcna jednoduchšie nájsť výpomoc pre projekt s modernými technológiami.. nechcem tým povedať že PHP je fosilia.. zatiaľ


       
        JokerS
        00:36:09  13. února 2021
      Na druhou stranu - není fajn, že DA je jeden z posledních webů na světě, kterej ti hned nenatahá 5GB JS knihoven a prostě to frčí pro ten primitivně předaný obsah, který chceme vidět?


       
        Zavael
        10:30:29  22. ledna 2021
      Hej chcel som sa ponúknuť že to prekodim tento vikend ale nie, skôr som myslel postupne napr po moduloch, dlhodobo v nejakom verejnom github depozitárov - možno by sa skôr prihlásili dobrovoľníci, ale ľahko sa hovorí keď neviem ako to je teraz implementované.. :)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2022 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).