|
Leveling je pořád a je to jedna z největších chyb TESů.
V Morrowindu to ještě byla pohodka. Tam člověk na prvním levelu mohl potkat někoho, s kým si prostě neporadí. A na vysokém levelu už občas někoho zabil.
V Oblivionu člověk naexpil a sehnal nabušenou výbavu, přišel ven z města a naběhl na něj bandita ve skleněnym brnění...
Ve Skyrimu by to mělo bejt o něco lepší, ale pořád to nebude ono.
Já chci prostě zabíjet nějaké slabé gobliny. Dostat od někoho přes hubu. A postupně, až se ze mě stane týpek, svést férovej souboj třeba s drakem. Ale né že na prvním levelu vezmu meč a proběhnu celou hru.
Nicméně Falloutovskej systém je krok k lepšímu. Ale nechápu, proč vylepšovat vadnou věc, místo aby jí rovnou zrušili?
Pak osekání skillů a atribut. Kam se poděla inteligence, síla, obratnost? Jako byly tyhle vlastnosti zvláštní a takové nijaké, ale zrušit je?
Navíc přidaj víc perků. Jako nevím, ale levelování postavy mi teď přijde asi jako v Call of duty.
A inventář? Proč si aspoň nedají tu práci a nepřekonvertují menu pro počítač?
Né, budu projíždět položku po položce, abych našel, co chci.
No aspoň to bude mít pěkné animace a grafiku...
A chvíli to bude zajímavé
Ale od Morrowindu to jde s TESama z kopce.
|